URSUS 11054 & PN-60
 

URSUS 11054 & PN-60

  • 11600 wyświetleń

Ursus był u mnie na testach, testy wypadły negatywnie :(


Informacje o zdjęciu URSUS 11054 & PN-60




Rekomendowane komentarze

  • Gospodarz
  • Radeo19
  • 78 678

A ja poproszę o wypowiedz tutaj jak możesz ;) nie dziwię się że wyszło negatywnie.. Dzisiejszy Ursus to nie to samo co stare produkcje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Trafiłeś na kiepski(stary) egzemplarz. Obstawiam, że zawiedziony jesteś tym słynnym silnikiem Perszinga(tzn Perkinsa). Sparafrazuję słowa ojca. Macie się z tym PW jak głupi z gruchawką. To jakaś nowa debilna moda na AF. Jak ma uwagi to niech pisze publicznie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MlecznyNarkotyk
  • 31 219

pozatym przyznaję się bez bicia nie zauważyłem poprzedniego zdięcia testera ursusa w którym wyraźnie podkreśla, że nie wypowiada się na ten temat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

To napisz co poszło nie tak, co ci sie nie spodobało, po to jest to forum żeby dzielić sie opiniami i po to są ciągniki na testy. Napisz tutaj.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrewk
  • 99 758

Antyreklamy nie chcesz robić, a gdyby wypadł ok to reklamę byś mu zrobił ? Dziwne podejście, no chyba, że podpisałeś ursusowi papierek, że nikt nie dowie się o jego wadach :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukifil
  • 48 518

na targach w Kielcach był Ursus to pod silnikiem była położona blacha bo olej z silnika już wyciekał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

No a czyj to silnik? Perkins przecież, ten sam co w niektórych MF, Claas, Farmtrack i kto wie niech dopisze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mattti
  • 450 1941

A tak wyglądają hejterzy nowego ursusa, gdy ktoś napisze, że się coś popsuło:

1425015957796.png

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukifil
  • 48 518

Nie hejterzy tylko jak wydajesz na ciągnik 150 koła albo i lepiej to chyba chcesz by służył bezawaryjnie przez parę ładnych lat i przy okazji wykonał kawał ciężkiej roboty a jak coś na starcie nieudane to nie ma się co dziwić że kto ma głowę na karku na zakup takiego ciągnika się nie zdecyduje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bboyUrsus
  • 10 125

Ta stara wersja ponoć nie przekraczała 90 KM, miały one jakieś problemy z powietrzem. Nowa wersja 11054 ta bardziej czerwona ma to już poprawione, więc ja tego na zdjęciu bym nie brał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SW400kruger
  • 41 159

Stara czy nowa, to jednym nabić, drugim wystrzelić. Do oprysków można by używać i do siania nawozów, ale nie do ciężkiej pracy, ogólnie do pomocy by był.
Tylko, że do wspomnianych zadań istnieje możliwość tańszych alternatyw.
Jednak jeśli komuś tak bardzo przypadł do gustu i stwierdził, że inny ciągnik nie wchodzi w grę, to później będzie musiał przyjąć następujący algorytm użytkowania: rozpęd i zagłębianie maszyny w glebę heh, to wtedy jakoś tam ciągnie po uprzednim efektownym pokazie z tłumika - kto użytkuje ten wie o co chodzi...
Ja to jak się zdenerwowałem ostatnio, to Kosa do niego zapiąłem i wk-wiony stwierdziłem, że do agregowania z takimi maszynami się nadaje.
Niestety, mądry Polak po szkodzie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 400 2231

[...]Jednak jeśli komuś tak bardzo przypadł do gustu i stwierdził, że inny ciągnik nie wchodzi w grę, to później będzie musiał przyjąć następujący algorytm użytkowania: rozpęd i zagłębianie maszyny w glebę heh, to wtedy jakoś tam ciągnie po uprzednim efektownym pokazie z tłumika - kto użytkuje ten wie o co chodzi...[...]

No właśnie coś jest nie tak. Czy to turbo nie nadąża, czy co? Widać, że brakuje powietrza, ale nie wiem czemu. Paliwo idzie praktycznie w wydech, a silnik muli. Dopiero jak turbo ruszy, to jest poprawa.

Co do użytkowania jest jeszcze inny sposób: wkręcić silnik na obroty i ruszyć z kopyta.

I jeszcze jest to, że wcześniejsze wersje tak nie dymiły i lepiej wchodziły na obroty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Uroki naszych pięknych i uwielbianych przez wszystkich unijnych norm emisji spalin... Wątpię żeby to była wina ursusa z tym zmulonym silnikiem, w końcu to oryginalny perkins i chyba nie jest u nas składany (?)

A tak w ogóle troche nie na temat, ale wytłumaczy mi ktoś jaki sens ma montowanie to silników tych wszystkich gówien (ukł. SCR, CR, filtry i inne takie) i zmulanie go oraz odejmowanie mocy, jak może i z wydechu wychodzi mniej gazów i zanieczyszczeń, ale bierze dużo DUŻO więcej paliwa do wykonywania tej samej pracy? Więc gdzie tu to całe "eko"?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj