Skocz do zawartości

Ursus C-355


Rolnik2517

z którą atrapą lepiej koledzy ?

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Najlepiej jak byś zostawił tą co założyłeś bo owiele lepiej wygląda niż na tej kracie co wcześniej była   ;)

Odnośnik do komentarza

Te stare typy mają urok, w starszych wypustach tych ciągników  jakoś bardziej dbano wtedy o detale kierunki  atrapy

Odnośnik do komentarza

Te stare typy mają urok, w starszych wypustach tych ciągników jakoś bardziej dbano wtedy o detale kierunki atrapy

Chromowane ramki reflektorów , wskaźników :) miało to w sobie jakiś urok .

Odnośnik do komentarza

ta stara atrapa jest dobra jak masz starego blaszaka, ale jak masz nowszą kabinę to nowszy typ atrapy lepszy

Odnośnik do komentarza

songo narażę jest bez kabiny a jak widzisz stara atrapa swoje już przszła a ta co jest przykręcona jutro chyba ją na stało przykręcę

 

to mówicie nie malować jej ?

a kto ma na sprzedanie blaszaka w woj łódzkim najlepiej w promieniu 50 kilometrów od Rawy Mazowieckiej ?

Odnośnik do komentarza

Za kabina blaszana rozejrzyj sie na zlomowiskach , ja juz dwie widziałem ale nie interesowalem się bo na tym nie zarobie :)

Znajomy kupił nowa kabinę a bladzanke pewnie odda na złom albo sprzeda , tylko pewnie koszt transportu przewyzszylby ci koszt kabiny wiec nie ma o czym mówić ;)

Odnośnik do komentarza

Ale jak kupić kabinę to w takiej żeby była dobra widoczność i odrobina komfortu a tak jeszcze bardziej się męczył w hałasie jedynie od wiatru i od deszczu  by ochronilo

Odnośnik do komentarza

blaszak jest koło Radomia za 300 zł prawie jak nówka 

a mam jeszcze na oku Sokółkę stary typ za 600 zł ale nie widziałem jej jeszcze a jak dostanie kabinę to za raz tłumik wywalam na długi od 3p i felgi maluję

Odnośnik do komentarza

zakładaj wszystko prócz blaszanej

ja się rozglądam za używką to ceny grubo ponad 1tys. powariowali ludzie w ty, lubelskim  <_<

Odnośnik do komentarza

ja nowszej c 360 powyżej roku 85 to nie chce widzieć na podwórku ni to ciche ni to bez awaryjne itp

Radzę wcielić się w historię ursusa jak to było w latach 70 i początki 80 ;) Wszystko jest w internecie, prawda taka, że 360 to był najbardziej awaryjny ciągnik który zjechał z taśmy produkcyjnej. Zjechał z taśmy i już po paru dniach kałuża pod nim była, dlatego nowsze 360 przeszły na nowy zakład produkcyjny tam gdzie robili ursusy 255 na licencji masseya fergusona

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v