Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Ja w swojej Proximie mam tak ułożone dźwignie na błotniku, że obok tej sterującej podnoszenie i opuszczanie podnośnikiem jest ta sterująca hydrauliką (szybkozłączkami), dalej w podłodze jest dźwignia sterująca regulacją siłową i mieszaną, a za nią jest taka wajcha regulująca szybkość opuszczania (też w podłodze). Nie mam tej dźwigni co znajduje się koło słupka kabiny, ale mój ma jedną parę wyjść, ta dźwignia pojawiała się przy dwóch parach wyjść. U Ciebie chyba jest coś lekko zmienione. Sprawdź kolego Adam3553 w instrukcji to uaktualnię sobie wiedzę :)

Zetor się wycwanił i dają wiele oczywistych rzeczy w opcji i się cenią jak za zboże.Niedługo będzie jak u typowego mirka koła za dopłatą a jak nie to zakładać swoje  :) Regulowana kierownica i fajny pneumatyczny fotel był pewnie dostępny w fendtach z lat 80 a w 90 większość zachodnich marek to miała pewnie bez jakiś durnych dopłat.Polityka zetora idzie ewidentnie w złą stronę

Mi od razu diler powiedział ze nie zamawiają z siedzeniem mars tylko Sears mechaniczne dopłaciłem 1100 zł netto ja też mam 2 wyjścia hydrauliczne ale w razie czego zawsze można dołożyć dźwignie i rozdzielacz  i jeszcze domówiłem sobie 1 halogen na tył oraz korek paliwa z kluczykiem to ma mi przedstawiciel przywieź przy okazji         


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v