I założone. Ameryka dosłownie.
michal1993 474 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Co to za regulator? Jaki koszt przeróbki i co dzięki temu zyskałeś? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827493
Uziu92 9273 Opublikowano 11 Grudnia 2015 od turba panie regulator obrotow z membrana cisnieniowa, jak spada z obrotow silnik to robi to wolniej jak bez tego zeby za szybko turba nie wyhamowywac. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827538
michal1993 474 Opublikowano 11 Grudnia 2015 O i to jest rzeczowa odpowiedź, dzięki Panie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827556
ansu 412 Opublikowano 11 Grudnia 2015 od turba panie regulator obrotow z membrana cisnieniowa, jak spada z obrotow silnik to robi to wolniej jak bez tego zeby za szybko turba nie wyhamowywac. .. a ja myślałem, że ogranicza maksymalną dawkę paliwa w zależności od ciśnienia w kolektorze dolotowym. To cały regulator się kupuje, czy tylko ten dekielek od góry?? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827613
Uziu92 9273 Opublikowano 11 Grudnia 2015 wlasnie kiedys tez tak myslalem, ale gosc co handluje zestawami turbo do MTZ tak mi wytlumaczyl ze wlasnie tak to dziala w mtz. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827626
hemi 56 Opublikowano 11 Grudnia 2015 A skąd, facet naplótł Ci głupot i stale to powtarzasz. Ciekawe że śrubką na dźwigni połączonej bezpośrednio z tą membraną reguluję sobie "wgniatanie w fotel". Kolor spalin i duł silnika też się zmienia? A szybkości spadania nie zauważyłem w ogóle. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827782
seweryn20 826 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Korektor nadciśnieniowy nie pozwala gdy silnik jest obciążony podać takiej dawki która spowodowała by kopcenie silnika. Dopiero wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze ssącym zwiększana jest dawka do maksymalnej. Przy odpuszczeniu gazu w ogóle nie pracuje. Koszt to niecałe 1100 zeta w tym zakup kompletnego regulatora i regeneracja pompy wtryskowej. Efekt taki ze bez niego ledwo 0,4 bara i przy dodawaniu szedł czarny dym z komina a z korektorem zero dymu i ciśnienie w kolektorze jadąc pod niewielką górkę na 9-ce i dodając gazu ponad 0,8 bara. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827787
Uziu92 9273 Opublikowano 12 Grudnia 2015 spoko, wiec wprowadzil mnie w blad. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1827820
wlamaj1 235 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Ja mam to oryginalnie (1025) i średnio to mi się widzi. Jak pług z miejsca wejdzie w ziemię (może trochę za głęboko bo kółko mam z tyłu) to mogę mieć 1500 obr i zdusi silnik, tak samo ruszyc na cięższej ziemi z zagłębionym pługiem też nie jest łatwo. Fakt - dyma nie puści ale zetor 5211 też nie kopci i sobie lepiej z takimi manewrami radzi... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828000
Uziu92 9273 Opublikowano 12 Grudnia 2015 wlasnie ja u siebie tego nie mialem i ruszal normalnie, nie dusilo, co rpawda jak gaz poszedl w podloge to czarna chmura, jakie mial cisnienie doladowania to nie wiem ale moc to bylo czuc, dawka byla podkrecona to mysle ze 100 koni bylo. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828002
seweryn20 826 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Odkręć pokrywkę korektora i popuść o obrót zderzak. Dostanie na wolnych obrotach większą dawkę paliwa i będzie lepiej ruszał. Po prostu kiepsko ustawione. Jeśli jest słabo naprężona sprężyna w korektorze efekt jest taki sam. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828352
Massey294s 2 Opublikowano 13 Grudnia 2015 A jest może gdzieś opisane jak to ustrojstwo ustawić? 2 lata był spokój a teraz pod obciążeniem dymi jak lokomotywa. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828684
seweryn20 826 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jeśli dymi pod obciążeniem to końcówki pierwsze sprawdź. na 90% przypadków czarnego dymu z komina one są winne. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828776
wlamaj1 235 Opublikowano 13 Grudnia 2015 A jeśli turbosprężarka przestanie dawać ciśnienie to ten regulator też nie da pełnej dawki paliwa? Ktoś na Forum pisał, że jak mu turbosprężarka padła to silnik kopcił na czarno... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828898
seweryn20 826 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jeśli turbina nie nabije powietrza to regulator ciśnieniowy nie pozwoli pompie dać pełnej dawki ale też stojąca w miejscu turbina daje opór zasysanemu powietrzu i silnik pewnie będzie dymił na czarno. nie mówiąc o drastycznym spadku mocy. Tego nie da się nie zauważyć. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1828927
zbyszekbrzuze 298 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Jednak założyłeś ten korektor. Zastanawiam się czy do swojego wkładać turbo, bo planuje się remont, czy sobie odpuścić, w żniwa latam sporo z przyczepami i z prasą rolującą, no i co chyba oczywiste orka. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1832783
seweryn20 826 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Osobiście bym zakładał. Od razu kupić tłoki jak trzeba, turbine i korektor. Bez niego jest tylko trochę lepiej. Z korektorem różnica jest kolosalna. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1833342
zbyszekbrzuze 298 Opublikowano 23 Grudnia 2015 U mnie pompa wtryskowa trochę klekocze, ale sekcje ma dobre, ba za***iste, pali od strzała, pod góre widac że paliwo ma, bo puszcza chmurę, więc zastanawiam się nad wymiana łożysk, ewentualnie złożeniem 1 pompy z 2 i dołożeniem korektora... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834304
Uziu92 9273 Opublikowano 23 Grudnia 2015 tylko uwazaj potem ze sprzeglem i skrzynia, bo ile ona moze przeniesc to nie wiem, ale wiem ze d 245 z dolozonym turbo i podkrecona dawka na pompie bez tego korektora to juz byl wariat i moc mial okrutną, Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834305
zbyszekbrzuze 298 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Tu nie chodzi o wariacką moc, a efektywniejszą pracę silnika, mniej kopcenia, lepszy stosunek doładowania powietrza i dawki paliwa Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834306
seweryn20 826 Opublikowano 23 Grudnia 2015 No wszystko poleciało do góry i moc i moment. Liczę się z tym że skrzynia może się szybciej zużyć, tylny most jest taki sam jak w 1025, możliwe że poleci uszczelka pod głowicą. Sekcje u siebie wymieniałem bo już były kiepskie. A jak dawkę podkręciłeś kopcił. Polskie założone ponoć o wiele lepsze. Tyka teraz jak zegarek. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834470
Uziu92 9273 Opublikowano 23 Grudnia 2015 no ja u siebie pompy nie ruszalem, mialem tylko nowe koncowki wtryskiwaczy wuzetem ustawione na 220 bar, dawke podkrecilem na oko, ale pewnie z jeden obrot srubka, to lubil zakopcic ostro nim w obroty wszedl i nim turbina powietrza dobila stosownie do paliwa, ale po tym to serio kopa mial i moment, a mam teraz porownanie do 140 konnego, wiec mniej wiecej moge sobie to zobrazowac. Uszczelki nie powino wywalic jak dobrze dokrecona, trzeba tylko temp. cieczy pilnowac, bo z turbina to lubil sie ciut szybciej zagrzac, chlodnica oleju jest wiec spoko, uwazac tylko na sprzeglo i skrzynie, bo jednak w 1025 jest juz inna skrzynia i sprzeglo dwu-tarczowe Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834486
seweryn20 826 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Uszczelka pod głowicą ma lata i trudno powiedzieć jak to tam wygląda. Zobaczymy co będzie dalej zlecieć z osiągami na dół nie ma problemu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834495
Uziu92 9273 Opublikowano 23 Grudnia 2015 uszczelka grosze kosztuje, od razu jak bys w razie robil to wsadzic w uszczelke oring tam co jest kanal olejowy, aby suchutko bylo, sprawdzic korki te metalowe co sa kanaly wodne czy aby dobrze siedza i spowrotem na traktor, latwa sprawa, sam to zrobisz w moment, bo pojecie masz.A pola chyba duzo nie masz ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834502
seweryn20 826 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Głowica to pikuś. tego się nie boję. Pola nie mam wiele robię masę usług w polu, transport, odśnieżanie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/617938-mtz-regulator/#findComment-1834506
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się