Skocz do zawartości

MTZ regulator



I założone. Ameryka dosłownie.




Rekomendowane komentarze

Korektor nadciśnieniowy nie pozwala gdy silnik jest obciążony podać takiej dawki która spowodowała by kopcenie silnika. Dopiero wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze ssącym zwiększana jest dawka do maksymalnej. Przy odpuszczeniu gazu w ogóle nie pracuje. 

Koszt to niecałe 1100 zeta  w tym zakup kompletnego regulatora i regeneracja pompy wtryskowej.

Efekt taki ze bez niego ledwo 0,4 bara i przy dodawaniu szedł czarny dym z komina a z korektorem  zero dymu i ciśnienie w kolektorze jadąc pod niewielką górkę na 9-ce i dodając gazu ponad 0,8 bara.

Ja mam to oryginalnie (1025) i średnio to mi się widzi. Jak pług z miejsca wejdzie w ziemię (może trochę za głęboko bo kółko mam z tyłu) to mogę mieć 1500 obr i zdusi silnik, tak samo ruszyc na cięższej ziemi z zagłębionym pługiem też nie jest łatwo. Fakt - dyma nie puści ale zetor 5211 też nie kopci i sobie lepiej z takimi manewrami radzi...

no ja u siebie pompy nie ruszalem, mialem tylko nowe koncowki wtryskiwaczy wuzetem ustawione  na 220 bar, dawke podkrecilem na oko, ale pewnie z jeden obrot srubka, to lubil zakopcic ostro nim w obroty wszedl i nim turbina powietrza dobila stosownie do paliwa, ale po tym to serio kopa mial i moment, a mam teraz porownanie do 140 konnego, wiec mniej wiecej moge sobie to zobrazowac. Uszczelki nie powino wywalic jak dobrze dokrecona, trzeba tylko temp. cieczy pilnowac, bo z turbina to lubil sie ciut szybciej zagrzac, chlodnica oleju jest wiec spoko, uwazac tylko na sprzeglo i skrzynie, bo jednak w 1025 jest juz inna skrzynia i sprzeglo dwu-tarczowe


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v