Skocz do zawartości

Ursus_PL

Już gotowe :D
Teraz czekać na śnieg i pierwsze testy :D


Rekomendowane komentarze

nie masz sekcji pływającej , w rozdzielaczu więc już na samym początku strzeliłeś sobie w kolano... ;) ja popoełniłm taki sam błąd jak zakładałem sobie rozdzielacz w 1224 do tuza.. i w teraz brakuje pozycji pływającej , a przy pługu do śniegu to podstawa...

Odnośnik do komentarza

seweryn20 : a jak chcesz sterować pługiem śnieżnym który posiada 2 siłowniki do ustawiania trybu pracy ( /\ , \/ , / , \ ) i jednocześnie podnosić tuza rozdzielaczem z mniejszą ilością sekcji? jak dla mnie 3 sekcje to minimum :D sekcja pływająca jest, spokojnie, będzie coś takiego jak mówi kolega "asasinator666" tylko ze troszeczkę inaczej na mój sposób :D 

gintek: niestety mój budżet nie przewidział rozdzielacza na linki, tu jest trochę więcej mb przewodów ale i tak taniej niż rozdzielacz 3 sekcyjny na linki

Mich3p : jest taka opcja po demontażu zostają tylko otwory oryginalne na błotniku do których przykręca się siedzenie pomocnika :D

FINN : widzę że znachor z Ciebie jakich mało :D ale muszę Cię zasmucić moje kolano będzie całe i zdrowe :D

paulus841 : trochę czasu mi zjadł ten napis ale jest :D dzięki :D

asasinator666 : zgadza się tutaj będzie podobnie :D

Odnośnik do komentarza

Aleś ty delikatny. Pytam się z ciekawości czemu tyle tylko do pługa. 

Mogłeś od razu kupić z pływającą i miał byś spokój z kombinowaniem. Z tym zaworem to tylko komplikowanie roboty. Zda to egzamin ale tylko gdy masz siłownik jednostronnego działania. Jeśli dwu to musiał byś zawory założyć dwa. Na twoim miejscu popytał bym bo można dokupić bebechy sekcji pływającej i zamienić.

Odnośnik do komentarza

Na allegro nawet sprzedawcy oferujący te rozdzielacze mogą doposażyć je w sekcje pływające, zapadki, itp

Odnośnik do komentarza

seweryn20 : po prostu wytłumaczyłem co i jak, nie chcę na stałe mieć sekcji pływającej bo jak w przyszłości dorzucę tura to nie będę miał docisku

Thomas2135 : mi tak zbytnio nie zależało na tej opcji pływającej dlatego będzie to rozwiązane w taki sposób

Odnośnik do komentarza

Jak nie będziesz miał docisku? Rozdzielacz z sekcją pływającą ma dwie pozycje pracy pod ciśnieniem, stop i pływająca. To jest dodatkowa czwarta pozycja na dźwigni. Normalnie obsługujesz siłownik dwustronnego działania i jednostronnego bez katowania hydrauliki przy opuszczaniu jednostronnego. Działa identycznie jak wajcha od wyjścia zewn. w twoim zetorze tyle że są inaczej ułożone pozycje. Jest pływająca, siłowa, stop i siłowa. A w zetorze jest stop, siłowa, pływająca, siłowa.

Zawaliłeś sprawę. Szukaj i przełóż na pływającą.

Odnośnik do komentarza

Co jak co ale nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania rozdzielacza w kabinie zetora,jedno pękniecie weża i w kabine meksyk :D

 

Odnośnik do komentarza

Założysz dobre węże i praktycznie niemożliwa rzecz. Ciśnienie hydrauliki w zetorze też nie jest jakieś kolosalnie wielkie żeby miało węże wykańczać.

Ale faktem jest że kabina zagracona niemożliwie. Osobiście montował bym go na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza

seweyn20 : pomyślimy zobaczymy z tą pływającą, budżet był ograniczony i firma w której zamawiałem wszystkie części nie miała takiego rozdzielacza w sprzedaży, niby dlaczego kabina jest zagracona?

650elx : pęknięcie węża niemożliwa rzecz, mi tam ten rozdzielacz w niczym nie przeszkadza ale to wszystko według gustu

Odnośnik do komentarza

a nie myslałeś aby rozdzielacz schować po blotnikiem?? tak jak ja to rozwiązałem w 1224 ?? zerknij do galerii.. i wygodnie i estetycznie... a i powiem tobie ,że już jeden przewód wymieniłem bo puścił... ;) aż strach pomysleć co by było jak bym miał go w kabinie całego... ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v