Skocz do zawartości

Ursus C-330 i brony 3

Po dzisiejszym bronowaniu niedługo trzeba zmienic wode na płyn bo rano coraz zimniej :D


Informacje o zdjęciu Ursus C-330 i brony 3

Zrobione z HTC HTC Wildfire S A510e

  • 3,5 mm
  • ISO 111
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damik10
  • 457 1633

Ja na wodzie :( no ale da się żyć :P Byle pamiętać o spuszczaniu jak mają być przymrozki :P 5/5 za zestaw :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomi3312
  • 136 626

Ja muszę kupić nowe akumulatory, bo już od miesiąca z po pychu z nocy zapalam :P

U mnie też -1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jacek-c-330
  • 547 4582

@lew908  zaczyna sie ;/

@Roki212  no w sumie racja ale u mnie cos  sie grzał na płynie to  śmigałem na wodzie :P 

@damik10  zmieniaj na płyn bo to wygoda :D  nigdy nie wiadomo kiedy przymrozi :P 

@Tomi3312  to u mnie jeszcze taki zły nie jest ale jak pogrzeje świece to ciężko kreci juz bo słaby :P 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 866 3516

Ja na wodzie cały rok  :D o spuszczaniu nie zapominam a nalać to 5 minut :) W zimie trochę będziesz miał problem z odpaleniem bez grzałki.5 leci  ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BARTEK333
  • 1541 4149

Ja latam cały czas na Płynie i mam z głowy  ;) 

 

@TheMariko12 Co to jest -10  :o  Nie gadaj że przy -10 Nie dygniesz ursusa  :o

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jacek-c-330
  • 547 4582

@TheMariko12  cała tamta zime był na płynie i jakos go odpalałem -10 to jeszcze nie tak źle

@Rafallll360  e tam w tamtym roku dawałem rady to w tym tez bedzie dobrze sa sposoby na odpalenie ursusa to bedzie dobrze :D

@BARTEK333  ja tez mam taki zamiar :P 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 128 2757

tyko przy -10 odpal go na płynie , 

Właśnie co to jest -10  ;)

Swojego przy -20 odpalam jak odśnieżam  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1153 4792

Ja też na płyn się przestawiam :D Nawet bezpieczniej jest latem bo tak szybko nie przegrzejesz sprzętu :) 30 trochę robótek ma :D 5 daję ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jacek-c-330
  • 547 4582

@Roki212  ja przy -20 jeszcze nie próbowałem swojego na płynie :P 

@mateuszc355  ja nie mam takiej obory :D wiec musiał bym spuszczać :P 

@Piotr1216  no tak płynu tak szybko nie zagotuje :P dzieki juz mało zostało roboty 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mariusz-C330M
  • 9 177

Jeżdżenie na wodzie ma tą zaletę, że zimą zalewa lub przelewa się silnik ciepłą wodą, co znacznie ułatwia uruchomienie i silnik jest już minimalnie rozgrzany, co na pewno wpływa na jego trwałość (tzw. suchy start ).  Nie trzeba też tyle "piłować" rozrusznika i akumulatorów.  :unsure:  Jedyne trzeba starać się zachować jasność umysłu, aby nie zapomnieć póżniej  spuścić wody. 

Jest to dobre rozwiązanie, jeśli  dość rzadko używamy ciągnika zimą. Bo jeśli potrzebny jest częściej, lub przez cały dzień to jest to zwyczajnie trudne, bo zaraz przyłapie wodę w chłodnicy gdy go zgasimy. :o 

W zasadzie, płyn też ostatecznie można spuścić i podgrzany zalać ciągnik.  Póżniej jest się chociaż spokojnym już.

Ja w zeszłą zimę miałem przygodę,że przy ok. -15* zalałem wodą, a tu akumulatory trochę przysiadły.  Od razu spuściłem wodę z chłodnicy, ale z bloku kranik przymarzł, bo go akurat nie rozgrzałem, i woda została. :blink:  Trochę mi ciśnienie podskoczyło. ;) 

Ale od razu prostownik i jakoś się udało. :)  Zaskoczyło mnie to.  Zazwyczaj przy ok. -15* podgrzanie świec, akumulatory "napakowane", odprężnik i przy pierwszej próbie, po kilku obrotach już pracuje.  :) ... :)  B) 

Jacek-c-330 płyn dobra rzecz w taką pogodę. Taki klimat.  :)  Wstawiaj szyby do drzwi, bo zima Cię zastanie. 

Roki212 ja swojego jeszcze przy -20* nie próbowałem, a bo i tak pewnie zaraz by wodę przyłapało w chłodnicy. 

Mateuszc355 trzymanie w oborze to jedno z najgorszych rzeczy. Dosłownie wyżera wszystko. Ale jak nie ma wyjścia.  

Skoro mowa o budynkach, to pamiętam, jak gdzieś na forum kiedyś ktoś napisał, że trzyma ciągnik w nieogrzewanej stodole  :D  :lol: .... :D i słabo odpala. Ciekawe czy widział ogrzewaną?  Ale się wtedy uśmiałem.  :)  Zostawiam 5/5.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Klepk995
  • 171 2319

ja tam traktora w zimę nie używam to mi obojętne na czym stoi a raz stoi na płynie raz na wodzie :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jacek-c-330
  • 547 4582

@Mariusz-C330M  no co do wody to racja ale to i tak duzo zabawy z tym :P a takie przygody najgorsze jak mróz a woda zostanie w bloku :P ja tak samo zawsze przy mrozie daje odprężnik żeby ruszyć silnikiem trochę później grzeje i pali całkiem dobrze :P a co do szyb to watpie ze wstawie ich w tym roku wgl :D duzo innych wydatków i nie mam skad za bardzo załatwic narazie takich szyb na wymiar i dzieki za ocenke i komentarz :P 

@Klepk995  to jak na wodzie to masz chyba ciepły garaż :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Setik
  • 401 3565

U mnie cały roczek ciągnik jeździ na wodzie. Jak mrozy to się pamięta i spuszcza. 5/5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jacek-c-330
  • 547 4582

@Setik ale nawet teraz co bedzie to rano przymrozki a w dzień ciepło a wode trzeba spuszczać juz to denerwuje przynajmniej mnie :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.