Skocz do zawartości

Ursus C-360



Mała modernizacja poczciwej 60 :lol:




Rekomendowane komentarze

W silniku nic nie zmienione tylko dawka paliwa większa, chłodnica daleko ale się sprawdza po całym dniu olej wyciąga max 110 stopni a bez chłodnicy jak dostał w palnik to olej przekraczał 130 stopni, testowany był ostro prasa 1300 belek w ubiegłym sezonie, sieczkarnia do kukurydzy no i oczywiscie pług agregat i cały czas podłoga. teraz odpoczywa bo nie musi cięzko robić tylko tur i wycinak kiszonki. jest jeszcze lewarek biegów w podłodze, akumulator hydrauliczny do tura, dodatkowy siłownik podnośnika i jecz kilka drobiazgów ogólnie zrobione jest to co ułatwia prace. :lol:

@michalll2532 co ty powiesz dla dla wlaścicieli C-360 3p. Chyba żadnemu nie przeszło przez myśl montaż turbo, a i tak większy procent tych ciągników mało rozsypany silnik.

 

Dobra ogłaszam konkurs.

Kto wie o uszkodzonym C-360 przez turbo niech opisze nam to!!! ;)

Ale bez żadnych takich "A ja to słyszałem jak w sąsiednim powiecie komuś turbo rozerwało silnik że aż u mnie było słychać huk " :lol:

wiesz ze 60 nie jest przystosowana do turba, i istnieje duze prawdopodobienstwo ze silnik nie wytrzyma i sie rozsypie

 

nie jesem jedynym który założył turbo 60 i jak narazie chyba nikomu nie wysiadł sinik z tego powodu. Mój bolid jest z 1981 roku ma około 20000 motogodzin 4 albo 5 remonów głónych silnika remont skrzyni i to wszystko jak turbo nie było a teraz jak silnik wysiądzie to co na turbo mam zgonić??????

NIe bo raczej tłoki się nie spalą ani korbowody się nie powyginają poprostu jak dajesz w palnik to te silnik szybko się zużywają, taki urok 60 :blink:

A jeśli chodz o turbo to różnica jest wcale nie mała, silnk nabiera wigoru saje się bardziej elastyczny, jeżdziłem ostatnio 60 kolegi ogromna różnica. :)

No niezle pokąbinowałes smile.png ale co do turba to zywotność silnika pewnie będzie krótsza i inne podzespoły to odczują, ile turbo dmucha ?? jest dziarniejszy ? kiedy byl remont ostatnio ?? wedłog mnie to bardziej podatny silnik na turbine ma 4011 dlatego ze to prawie to samo co 360 i tam turbo niezmniejszyło by zywotnosci silnika bo częsci są mozna by powiedziec lepszej jakosci a moc silnika mniejsza:) wiec zwiękrzenie mocy poprzez turbo do 52 koni pewnie by zmniejszyło spalanie, a 40 w orginale i tak pali mniej jak 60 wink.png ja w przyszłosci mam zamiar zamontować turbinke do mojego zetorka 4011 nic niepowinno sie stac jak bym dzięki temu zwiękrzył moc do tych 52 km tongue.png ale to pewnie jak bym robił remont silnika to raczej bym wszystko przystosował pod turbo jak nalezy:)

 

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v