Autorzy tego bloga

Rajdowy Ursus

Tuż przed 10 Rajdem Mazowieckim w siedzibie głównej POL-MOT Holding SA odbyła się uroczysta prezentacja Ursus Rally Teamu. W jej trakcie zaproszeni goście oraz dziennikarze mieli okazję osobiście zadać kilka pytań nowo powstałemu zespołowi, który od tej pory będzie jeździć w barwach Ursusa.

IMG_7857.JPG



Sponsoring teamu rajdowego jest elementem szerszych działań marketingowych mających za zadanie odświeżenie oraz wzmocnienie marki Ursus - powiedział w trakcie konferencji Karol Zarajczyk, wiceprezes, dyretor finansowy POL-MOT Warfama SA. - Mam nadzieję, że dzięki przyszłym sukcesom naszego Teamu Rajdowego brend Ursusa ponownie wypłynie na szerokie wody. Zapowiedział on, że dla tego zawodnika który będzie lepszy w klasyfikacji generalnej w tym sezonie rajdowym, spółka na kolejny sezon przygotuje auto R2 zbudowane na bazie Skody lub Peugeota.


IMG_7889.JPG



Główną atrakcją wieczoru był pokaz aut rajdowych obrendowanych nowym logo Ursus Rally Team, które od tej pory stale toarzyszyć będzie zarówno zawodnikom, jak i wszystkim sympatykom rajdów.

IMG_8095.JPG



Ursus Rally Team stanowią dwie załogi, które tworzą: Tomasz Smorawiński z Radosławem Banachem oraz Paweł Suchorzebski z Lechem Kaczmarkiem. Obaj kierowcy jeszcze do zeszłego roku startowali w rajdach amatorskich, w tym w cyklach BMW Challenge, Super Oes Poznań czy Puchar Rallyland WRC. Od tego roku jednak postanowili zrobić krok w przód – po pierwsze kilka szybkich startów w Rajdowym Debiucie 3 Ligi dla zdobycia niezbędnych punktów do licencji R1, a następnie starty w Rajdowym Pucharze Polski. Od początku na „prawych” zasiadają Radek Banach – doskonale znany wszystkim od wielu, wielu lat oraz Lech Karczmarek, który za kierownicą radzi sobie równie dobrze jak nasi kierowcy.

IMG_8406.JPG



Rajdową bronią są bliźniacze samochody BMW 318 is. Za ich perfekcyjne przygotowanie odpowiada serwis BMW Smorawiński. Partnerami zespołu są: Pol-Mot Warfama S.A., Dealer BMW Smorawiński, Pol-Mot Holding S.A., Pol-Mot Auto S.A., Prologus Sp. Z o.o., Bioenergia Invest S.A. oraz nowa marka napojów energetycznych Ursus Energy Drink.

agrofoto

2014 wyświetleń



5 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Szczerze mówiąc Warfama zamiast kreować markę Ursus poprzez takie akcje - lepiej wzięła by się za swoje produkty bo jak narazie jest to przysłowiowe robienie dobrej miny do złej gry

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.