Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Radek000111

Obroty Zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Radek000111    2

witam. potrzebuje pomocy w sprawie obrotów w zetorze 6718. na jesieni gdy zacząłem orac nie dawał sobie rady z trzema skibami, gaz do końca wciskałem a obroty tylko 1800 na maxa, zwiększyłem dawke paliwa i obroty były 2300/2400 robota szła pięknie. Teraz przy takiej samej dawce paliwa przy gazie do dechy ma 2100. Co moze byc przyczyną tego że traci obroty???????????? mówili mi że może pompa wtryskowa siada, ale odpala bez żadnego problemu.Nie znam sie na mechanice więc prosze o pomoc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

ja w miejscu stoi i mu gazuje to tak skacze pimiędzy 2300 2000, a jak w polu jeżdze i do dechy to tylko 2100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

center    9

zaczą bym od filtra paliwa i sprawdeniu szczelnosci układu paliwowego:-D Pozdro:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

A do ilu obr/min powinna być ustawiona blokada na pompie?

Mój ledwo 2200 osiaga i ni huhu więcej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    54

u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Skasuj luzy na cięgnie pedału i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    54

powiem Ci ze u mnie z tym gazem jest ostro cos nie tak B) ta sprezyna go tak mocno trzyma ze jak chce dac recznym to musze i noznym bo sam reczny nie utrzyma. Kiedys zdejmowalem podloge i ta sprezyne i jak zalozylem z powrotem to sie tak powalilo :)

 

jak skasowac te luzy na tym ciegle? w ogóle ciezko jest w zetorze dobrze ustawic ten gaz :) bo jak z jednej strony zlapie ta sruba to z drugiej pusci i do tego dostep jest fatalny

pamietam jak zdjąłem chodniczek czyli gaz sie wciskał głebiej o ten centymetr to juz 2300 krecil. Ale moim zdaniem w zetorze powyzej 2200obr to nie ma co cisnac bo mocy i tak chyba wiekszej nie bedzie wzrosnie aby dwie rzeczy- predkosc i spalanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

może być przyczyna taka że są filtry paliwowe są zatkane i dla tego nie wchodzi na obroty miałem to samo u siebie w 60 dochodzilo do 2200 z pola przyjechałem filtry nowe wsadziłem i licznik na obrotomierzu zamknełem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Nie ma nic za darmo, cicho i ciepło w kabinie = utrudniony dostęp. Musisz przyjrzeć sie co źle zmontowałeś, gdzieś ten opór sie pojawił, może w złym miejscu zaczepiłeś spreżynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Podejrzewam ze ogranicznik na regulatorze obrotów wystarczy troche wkręcić i poza skale można wyjechać ale jeżeli to nie przyniesie poprawy to radze nie jeździć tak na codzień.. zaufaj mi bo wiem czym to grozi w ursusie ; ]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

A więc filtr powietrza wyczyszczony, filtry paliwowe nowiutkie,wszystko wyczyszczone z brudów( a było ich troche) i na Zetorek bez najmniejszych oporów osiąga 2400 obrotów. NArazie nie bedzie okazji go sprawdzic w pracy ale różnice czuc od razu. Dzieki za porady!!! B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???

 

Sam nie kombinuj popros jakiegoś mechanika który sie zna na pompach paliwowych i ci zwiększy ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

odstojnik sobiej eszcze sprawdz a dokładnie ta siatke tam w nim pozdro:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Może dostane kilka przydatnych podpowiedzi jak w odstojniku posprzątac. Co pokolei zrobic, bo dopiero zaczynam sam zajmowa sie zetorkiem. Odciąc dopływ paliwa?? i co tam trzeba dokładnie zrobic...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.