Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Radek000111

Obroty Zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Radek000111    2

witam. potrzebuje pomocy w sprawie obrotów w zetorze 6718. na jesieni gdy zacząłem orac nie dawał sobie rady z trzema skibami, gaz do końca wciskałem a obroty tylko 1800 na maxa, zwiększyłem dawke paliwa i obroty były 2300/2400 robota szła pięknie. Teraz przy takiej samej dawce paliwa przy gazie do dechy ma 2100. Co moze byc przyczyną tego że traci obroty???????????? mówili mi że może pompa wtryskowa siada, ale odpala bez żadnego problemu.Nie znam sie na mechanice więc prosze o pomoc!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Hinco    0

A do ilu obr/min powinna być ustawiona blokada na pompie?

Mój ledwo 2200 osiaga i ni huhu więcej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    39

u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
u mnie 2200 pociska ale jak dam recznym gazem ;) Noznym to ledwo 2000 obr ale chyba podetnę stopke i juz bedzie wiecej krecil

Skasuj luzy na cięgnie pedału i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    39

powiem Ci ze u mnie z tym gazem jest ostro cos nie tak B) ta sprezyna go tak mocno trzyma ze jak chce dac recznym to musze i noznym bo sam reczny nie utrzyma. Kiedys zdejmowalem podloge i ta sprezyne i jak zalozylem z powrotem to sie tak powalilo :)

 

jak skasowac te luzy na tym ciegle? w ogóle ciezko jest w zetorze dobrze ustawic ten gaz :) bo jak z jednej strony zlapie ta sruba to z drugiej pusci i do tego dostep jest fatalny

pamietam jak zdjąłem chodniczek czyli gaz sie wciskał głebiej o ten centymetr to juz 2300 krecil. Ale moim zdaniem w zetorze powyzej 2200obr to nie ma co cisnac bo mocy i tak chyba wiekszej nie bedzie wzrosnie aby dwie rzeczy- predkosc i spalanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

może być przyczyna taka że są filtry paliwowe są zatkane i dla tego nie wchodzi na obroty miałem to samo u siebie w 60 dochodzilo do 2200 z pola przyjechałem filtry nowe wsadziłem i licznik na obrotomierzu zamknełem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Nie ma nic za darmo, cicho i ciepło w kabinie = utrudniony dostęp. Musisz przyjrzeć sie co źle zmontowałeś, gdzieś ten opór sie pojawił, może w złym miejscu zaczepiłeś spreżynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Podejrzewam ze ogranicznik na regulatorze obrotów wystarczy troche wkręcić i poza skale można wyjechać ale jeżeli to nie przyniesie poprawy to radze nie jeździć tak na codzień.. zaufaj mi bo wiem czym to grozi w ursusie ; ]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

A więc filtr powietrza wyczyszczony, filtry paliwowe nowiutkie,wszystko wyczyszczone z brudów( a było ich troche) i na Zetorek bez najmniejszych oporów osiąga 2400 obrotów. NArazie nie bedzie okazji go sprawdzic w pracy ale różnice czuc od razu. Dzieki za porady!!! B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
a ja mam pytanie jak sie podkreca dawke paliwa???

 

Sam nie kombinuj popros jakiegoś mechanika który sie zna na pompach paliwowych i ci zwiększy ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Może dostane kilka przydatnych podpowiedzi jak w odstojniku posprzątac. Co pokolei zrobic, bo dopiero zaczynam sam zajmowa sie zetorkiem. Odciąc dopływ paliwa?? i co tam trzeba dokładnie zrobic...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
    • Przez ZimowyZolnierz
      witam zakupiłem orginalne zestawy naprawcze zetora i nie wiem która stroną dołu tloka ma iść do wydechu , chodzi mi o ząb na dole tloka
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.