Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jacek456

awarja w mtz-cie

Polecane posty

jacek456    0

Mam pewien problem z mtz 82, a mianowicie spaliny wydmochuje przes korek wlewu oleju. Na początku muslałem ze uczczelkę wydmuchalo i gdy zdiolem glowice to na taka wugladala. Wsadzilem nowa i po pol godziny pracy ciagnikiem bylo to samo tylko kiedy zdiolem glowice uszczelka byla cala. i niewiem z kad jest ten wyciek. za wszelkie pomysly dziekuje. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    2

witam

jak uszczelka jest cała to może być pęknięty tłok lub pierścienie ,jak rozebrałeś to tuleje były porysowane bo jak są rysy to może być to . Chyba że

są na tulejach duże progi czyli już są zużyte i kompresja wali do skrzyni korbowej . U mnie też kopci ale z odpowietrznika ale jak się dobrze rozgrzeję !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

@zuczek015 ma rację albo pęknięte pierścienie albo tuleje mają duże progi.Jeżeli tuleje są ok to powinna wystarczyć wymiana pierścieni a jeśli sytuacja się będzie powtarzać to tylko remont

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jak w poprzednim poście,sprawdz czy nie jest zapchane odpowietrzenie skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek456    0
odma mogla sie zapchac. mogly ci sie pierscionki zapiec i stoja nie pracuja. we wladku tak mialem

 

Odma nie jest zapchana bo przeznia też wyzucalo spaliny. Jutro sprawdze pierscienie i dam znac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek456    0

Okazało sie ze na jednym tloku byl zapieczony pierscien i dzisiaj wszystkie wymienilem. Dzieki za pomoc. To na tyle. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.