Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Silnik mmz ma zużycie paliwa na poziomie 217-224 g/kwh.Obciazony na maxa powinien spalić wiedząc że ma 59 kw ok 13 l/godz pracy.Zużycie bedzie zależne od obciązenia i inne przy sianiu nawozu a inne przy gruberowaniu.Myslę ze srednie obciązenie tego ciągnika to ok 60%mocy i spala on wtedy ok.8l/h.Dane te są bliskie prawdy ,gdyż w orce pługiem 4x35 spalil mi na 9 ha ok 100 l a pole miało 700 m i pracowałem ok 9 godz.Zapotrzebowanie mocy tego pługa producent określa na ok.53 kw ,ale ziemia stosunkowo lekka i pewno starczało mniej

Opublikowano

ostatnio jestem na etapie ciaglych pomiarow spalania mojego belarusa. na 23h (licznik elektroniczny) orki i gruberowania spalilem ok 140l czyli ok 6l/h obroty silnika od 1600 do 1800 podczas pracy. czy osiagacie podobne wyniki i czy ten licznik liczy rowne godziny niezalezne od obrotow? wydaje mi sie ze tak ale nigdy nie zmierzylem tego zegarkiem dokladnie

Opublikowano

ja mierzyłem w swoim mtz 82 (1987) przy kosiarce samasz 2,1 m która musi chdzić nom stop na obrotach to wyszło na 8 biegu ok15 km/h 6,2 litra na godzine zegarową ,i 9 żółw ok25 km/h 9 litrów tylko tu były duże górki żeby nie rozpęd to by nie wlazł .

Zaraz zamknął ten temat miałem podobny mój

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeśli tak mało pali ,to dokonał super wyboru.Nie ma jazdy bez gwiazdy i jeśli to W124 320E to frajda z jazdy murowana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v