Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, koledzy pomóżcie, nie działa mi przedni napęd, w sensie działa ale nie chce się rozłączyć. Cały czas jest załączony więc nie bardzo jeździć tak po drodze z większą prędkością. Gdzie może leżeć przyczyna ? Dodam że elektrozawór jest teoretycznie sprawny.
Z góry wielkie dzięki. :)

Opublikowano (edytowane)

hehe szukaj do woli albo zamilknij na wieki z tym bezpiecznikiem....

 

Sprawny elektrozawór czyli napięcie dochodzi w czasie jazdy? a zacięty nie jest? Jeśli z nim faktycznie jest ok to trzeba szarpać sprzęgło przedniego napędu... było o tym kilka razy w zeszłym roku na forum

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

@up kolego dobrze tylko nie pomyślałeś o tym iż po przepaleniu się bezpiecznika napęd załączy się mimowolnie i aby go rozliczyć potrzebna jest wymiana bezpiecznika
sprawdzone na NH TD5010

Opublikowano (edytowane)

dziecko... masz zabawkowe NH.. W MFie jest komputer: gdy nie ma zasilania ów komputera to traktor nie jedzie i nikt nie pyta dlaczego mu nie rozłącza przedniego napędu bo po prostu nic mu nie działa

Nie wiem po co piszesz o ciągniku którego nie masz i na oczy zapewne nie widziałeś.... pomarzyć o MFie zawsze możesz ale o nich nie pisz

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

wolę mieć zabawkowego NH niż zabawkowy mózg. Pozdrawiam
wolę mieć zabawkowego NH niż zabawkowy mózg
@mateusz1151010 uważaj bo doradza Ci człowiek któremu kolega marian musiał podłączyć kilka kabelkow od czujników heh
bo biedak sam nie umie kabla zlaczyc

Opublikowano

tak trzeba dotknąc hamulec aby można było wyłączyć napęd przedni. Nie tyle żarówki od stopów co włączniki nad pedałami posprawdzaj o ile po nacośnięciu stop sprawne światła nie zareagują. Trzeba to robić za każdym razem po uruchomieniu ciągnika (drygnąć stop i wcisnąć guzik). Dopiero nowsze sterowniki miały opcję zapamiętania.

Opublikowano

Jak jest z kontrolkami na tablicy. Jeżeli nie świeci kontrolka od napędu, jeżeli teoretycznie prąd idzie na elektrozawór, jeżeli elektrozawór jest sprawny to wina jest czysto mechaniczna - poszło uszczelnienie w koszu. Choć to powinno powodować spadek ciśnienia w całym układzie i objawiać się zapaloną kontrolką braku ciśnienia w calym układzie. Wtedy to komputer powinien zablokowac funkcje WOM, napędu, blokady a z tego co piszesz to problem dotyczy tylko napędu. 

Najprędzej sprawdź czy jest prąd na elektrozaworze.

Opublikowano

Też miałem ten problem... u mnie winna była tulejka i te 2 pierscionki co w niej chodzą ( jak to rozebraliśmy to nie wyglądały na mocno zużyte ale jednak tyle wystrczyło )

Opublikowano

a u mnie był problem z czujnikiem predkosci jazdy miedz rozdzielaczem hydraulicznym a zbiornikiem paliwa wchodzi w skrzynie nad koło talerzowe od mech różnicowego  była kostka uszkodzona i komp wykrywał ze ciagnik stoi załączony był przedni naped w tych ciągnikach jest tak ze jak ciagnik staje to załacza sie przedni naped jak rusza to sie rozłacza   to własnie ten czujnik za to odpowiada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v