Skocz do zawartości

Tduda

Members
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Tduda

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 08.10.1993

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. problem rozwiązany problem był z włącznikiew po prostu sie zacinał i nie rozłaczał womu
  2. moze rozpedzasz sie powyzej 15km/h i komp powyzej tej predkosci go rozłącza
  3. nie moge znalezc tego tematu wiec zakładam nowy wom po wyłączeniu w kabine dzwignia bardzo pozno sie rozłacza na 20 30 sekun trzeba czekac zeby sie rozłączył jaka moze byc tego przyczyna z góry dziekuje
  4. a u mnie był problem z czujnikiem predkosci jazdy miedz rozdzielaczem hydraulicznym a zbiornikiem paliwa wchodzi w skrzynie nad koło talerzowe od mech różnicowego  była kostka uszkodzona i komp wykrywał ze ciagnik stoi załączony był przedni naped w tych ciągnikach jest tak ze jak ciagnik staje to załacza sie przedni naped jak rusza to sie rozłacza   to własnie ten czujnik za to odpowiada
  5. w moim mf pojawił sie taki problem jak pracuje wom i skrzynia jest przełączona na żółwia i jak wyłączam wom to kontrolki od dynashift  mrugna tylko raz te co nie swiecą bo te co swieca np A i od żółwia to sie znimi nic nie dzieje a jak przełacze na zająca to niema takiego problemu dodam ze był wymieniany włacznik od womu z góry dziekuje za jakies porady
  6. na olx jest ogłoszenie z włoszczowy facet sie ogłasza ze ma sprzedanie czesci
  7. obczaj ten temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/63135-massey-ferguson-przedni-nap%C4%99d-problem/  
  8. <p>od niedawna jestem posiadaczem massey 3095 i zastanawia mnie ogumienie w nim jezeli z przodu mam załozone opony o rozmiarze&nbsp; 42070r28</p> <p>a z tyłu sa 46085r38 bardziej mi chodzi o profil według rozmiaru z przodu jest niszy a z tyłu wyższy czy to niestanowi problemu dodam ze tylnie opony maja około 20% bieznika&nbsp; a prz&oacute;d 80% prosił bym o jakies porady na ten temat</p>
  9. ja miałem ściągacz ,kawałek  był zagwintowany aby wkrecic w czop reszta był to gwint trapezowy i nakretka długosci 5 cm i sztaba o która sie zapierała nakretka tez miała 5cm  i poszło bez grzania zaklad który mi to naprawiał nr tel784056742  
  10. znaczy sie po wyjeciu czujnika wytarciu go szmatką do sucha przeczysciłem go drobnym papierem sciernym bo nie było widac tego srebnego trzpienia w srodku czujnika fakt ze jak wkrecałem to dotąd ze aż zapar sie o koło talerzowe i pózniej cały obród odkreciłem
  11. czujnik predkosci jazdy moze tam jest problem umnie jak nie mogłem rozłoczyć przedniego napedu to wyjołem ten czujnik przeczysciłem i po problemie znajduje sie miedzy rozdzielaczem hydrauliki a zbiornikiem paliwa  wkrecony w obudowe skrzyni
  12. po problemie za grzanie wałka ataku był odpowiedzia;ny zle wbity usczelniacz poprzedni mechanik zle go nabił i go pozaginał teraz nowy został wbity równo i sie nie grzeje ale teraz jest inny problem na wale pednym niema juz pół frezów i strasznie jarmolą tulejki łaczace wał pedny niewiadomo co z tym robic czy wał da sie regenerowac czy sa inne na to sposoby
  13. olej był wlany teraz wyjołem dyfer z mostu jutro jade za nowymi łozyskami zobaczymy na nowych ale zauwazyłem na jednym łożysku zagieta była koronka to moze tarła i zato sie grzał chodzi mi oto łożysko za nakretka od wałka ataku bo tu było najbardziej gorace jutro bedzie ustawiane od nowa zobaczymy co z tego wyjdzie
  14. ustawiał to mechanik  z tego co za obserwowałem jak on to ustawiał to było tak odłegłosc miedzy wałkiem a kołem talerzowym brał przepuszczajac kartke papieru z drukarki mówił zse jak nie poprzecinaja zeby to odległosc jest ok a łozyska jak dociskał nakretkami  to prawie na maksa bo mówił ze muszą stawiac lekki opór ale po tym co on mitam porobił to podziekowałem gosciowi kazałem zeby mi zwrócił pieniadze za robote przyszłym tygodniu ma przyjechac do mnie bardziej konpetetny mechanik ma mi to rozebrac i ustawic od nowa ale chciałem własnie zasiegnac porady dlaczego to tak sie dzie własnie mi mówił przez telefon ze zabardzo moga byc napiete łozyska i dłatego tak sie dzieje tak własnie ty mówsz
  15. panowie mam taki problem miałem nie dawno awarie przedniego mostu obcieło frezy na wałku ataku kupiłem nowy zestaw taki jak powinien byc nowe łozyska i wytulejowałem zawieszenie po ujechaniu 1km wałek ataku jest goracy ze niemozna go dotknać chciałbym sie dowiedziec co jest przyczyna
×