Skocz do zawartości

Renault 120.54 olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie jesli moge. przez olej typu turdus 15 w 40 prawdopodobnie zrobilem niepotrzebny remont silnika. smaruje on owszem bardzo dobrze ale podobnie jak u kolegi wyzej renówka pochodzila w sloncu z mulczerem i cisnienie oleju strasznie spadło. zrobilem remont silnika wraz z pompą oleju i po zalaniu tego starego oleju bylo to samo !!! specjalnie go wlalem aby sprawdzic. poczym zmienielem szybko na fusch 15w 40 i po problemie. cisnienie zamyka zegar (ktory juz wczesniej zamontowalem dla pewnosci

Opublikowano

Remont silnika bo chodził na Turdusie?Nie przesadzasz trochę?Przecież żeby było tak jak mówisz to ten olej nie byłby wcale w sprzedaży.U mnie wszystkie ciągniki chodzą właśnie na turdusie a teraz także renault 120.54 i nie zaobserowałem nic niepokojącego.Zresztą na opakowaniu jest zastosowanie dla tego oleju są tam m.inn wymienione marki Volvo czy Man także nie wydaje mi się,żeby te silniki różniły się znacznie budową od twojego.

 

Opublikowano

Gratuluję wyboru oraz wiedzy o olejach i odpowiednim ich doborze. Jeśli twoja wiedza opiera się na informacjach zawartych na opowiadaniach to nie masz jej wcale, bo producenci piszą na nich co chcą, bez żadnych konsekwencji.

Opublikowano

panowie nikt mi teraz nie powie ze to dobry olej bo przetestowalem. moze przy lekkich pracach trzyma wlasciwosci ale po ostrej robocie w upal poprostu je traci. po to jest zegar cisnienia oleju zebysmy widzieli te roznice. naprawde trzeba kupowac oleje dobrej jakosci i nie ma co oszczedzac bo potem sa nerwy i stracony czas. remont zrobilem bo myslalem ze wina silnika ze nie trzyma juz cisnienia. a tak naprawde wymiana oleju zalatwilaby sprawe

Opublikowano

Ja jakimś ekspertem nie jestem ale u mnie dotąd wszystkie ciągniki na turdusie chodzą i problemu naprawde nie ma.Do reni zalałem turdusa bo tak jak wcześniej pisałem pobierała mi trochę oleju ok. 1l na 50h pracy i mam nadzieję ze na turdusie bd lepiej.Wcześniej chodziła na Fuchsu STOU 15W40.Turdusa zalałem jesienią i zrobiłem ok 30h i narazie jest ok.Dodam,że po wyjęciu miarki olej jest jasny i przezroczysty niczym nowy.A co sądzicie o olejach Neste?

Opublikowano

Nie opierajcie swojej wiedzy wyłącznie na subiektywnych obserwacjach, czy informacji z etykiety, bo one nie mają nic wspólnego z obiektywną prawdą. Producenci zamieszczają na etykietach, co chcą nawet nieprawdę, szczególnie jeśli chodzi o dopuszczenia przez poszczególne marki pojazdów.

 

Jest specjalistyczna literatura traktująca temat olejów, warto poczytać to naprawdę nie boli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v