Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj podczas orki Władek stracił moc nie dawał rady z pługiem. Dawałem gazu a on prawie gasł. Wyskoczyłem i zacząłem ręczna pompką pompowac paliwo to po chwili wszystko było okej i ruszyłem dalej po chwili znowu to samo. Czyżby problem z filtrami czy pompa paliwowa. Proszę o pomoc.

Ps. Czytałem już tematy na ten temat ale nic nie pisało że po pompowaniu problem zniknął.

Opublikowano

A więc tak wymieniłem olej w silniku na turdus w filtrze powietrza tez. W pompie paliwa też wymieniłem. Założyłem nowe filtry paliwa. Odpwietrzylem ruska odpalił i wszystko było Oki chodził elegancko wyjechałem w pole po pół godziny bronowania wrzuciłem 4 bieg to się zadusil i zgasł. Próbowałem odpalić ale się nie dało. Po dopompowaniu paliwa odpalił ale ledwo że obroty miał to mu ręczna pompka paliwa podawalem paliwo. To dopiero po 5 min wskoczył na normalne obroty. Ledwo że do domu zjechalem. Czyżby pompa paliwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v