Skocz do zawartości
JanekSmolarek

T25a brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T25a

Dzisiaj podczas orki Władek stracił moc nie dawał rady z pługiem. Dawałem gazu a on prawie gasł. Wyskoczyłem i zacząłem ręczna pompką pompowac paliwo to po chwili wszystko było okej i ruszyłem dalej po chwili znowu to samo. Czyżby problem z filtrami czy pompa paliwowa. Proszę o pomoc.

Ps. Czytałem już tematy na ten temat ale nic nie pisało że po pompowaniu problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel807    98

Wymień filtry, wyczyść odstojnik. Jeżeli to nie pomoże może być pompka zasilająca do wymiany. Miałem kiedyś podobny problem wymiana pompki pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    154

po kolei, sprawdź/wymień/wyczyść filtry i odstojnik paliwa, uszczelki, oringi i podkładki i odpowietrz.


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak wymieniłem olej w silniku na turdus w filtrze powietrza tez. W pompie paliwa też wymieniłem. Założyłem nowe filtry paliwa. Odpwietrzylem ruska odpalił i wszystko było Oki chodził elegancko wyjechałem w pole po pół godziny bronowania wrzuciłem 4 bieg to się zadusil i zgasł. Próbowałem odpalić ale się nie dało. Po dopompowaniu paliwa odpalił ale ledwo że obroty miał to mu ręczna pompka paliwa podawalem paliwo. To dopiero po 5 min wskoczył na normalne obroty. Ledwo że do domu zjechalem. Czyżby pompa paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    49

Zapowietrza się, pewnie gdzieś jest nieszczelność i zaciąga powietrze z paliwem ,albo na tłoczku pompki ręcznej zużyty pierścień uszczelniający i nim też może łapać powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez Franek3333
      Witam planuję przenieść rozdzielacz hydrauliczny na lewy tylni  błotnik by można było pracować z owijarką  bez wchodzenia do ciągnika   . Czy  ktoś z kolegów dokonywał takich zmian   ? Czy ten oryginalny rozdzielacz  spełni swoją rolę czy trzeba go wymienić .? na jakiś inny   pozdrawiam proszę o jakie foto ewentualnie długości i przepływowość  przewodów zastosowanych  do tego udoskonalenia  .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.