Skocz do zawartości

Jak wykonać samemu kalibrację Renault 120.54 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ustawienie ciśnienia to nie żadna kalibracja  i na pewno nie pomorze jeśli rewers szarpie. Bez komputera i metadiaga sie nie obejdzie :)

Napisz skąd jesteś  a może pomogę

 

Opublikowano

Niestety za wiele Ci nie pomogę ze względu na odległość ponad 400km . Ustawienie odpowiedniego Ciśnienia to podstawa Następnie kalibracja o ile przejdzie bo w 60 % przypadków się nie udaje  bez drobnych a czasami poważnych napraw.( oczywiście nie chcę Cie tu straszyć hehe)

Szarpanie sprzęgła jak i mało płynna zmiana półbiegów jest spowodowana  zużyciem odpowiedzialnych za to elementów lub usterką   czujnika obrotów, czujnika położenia przesówek, elektrozaworów a nawet i samego sterownika .

A tak na przyszłość to kalibracje robi się  systematycznie a nie dopiero wtedy gdy zaczyna szarpać i walić

pozdawiam  

Opublikowano

Za bardzo nikt nie podłączy sie do tego metadiagiem bo zwyczajnie szkoda sprzetu ale jak juz znajdziesz kogos to moze faktycznie skalibruje. Zdaje mi sie, ze powinna byc tez możliwość kalibracji z ręki.

Opublikowano (edytowane)

Za bardzo nikt nie podłączy sie do tego metadiagiem bo zwyczajnie szkoda sprzetu 

Co znaczy szkoda sprzętu???

 

 

Zdaje mi sie, ze powinna byc tez możliwość kalibracji z ręki.

W serwisówce z Webtica nie ma wzmianki o recznej kalibracji 

Edytowane przez makel9
Opublikowano

zadzwoń a się dowiesz kilka lat temu jak szukałem sprzetu do tego to dzwoniłem wiekszość nie ma a ci co mają to nie chcą słyszeć o 1xx.54 

 

a co do informowania to każdego klienta informuję przed przyjazdem 

Opublikowano

Kilka lat temu to claas ledwie wylazł z pod korbanka wiec tak to w tej chwili to zupełnie inna sprawa. Sprawa tez jest taka ze naprawa starych renaultów przez serwis jest nielubiana z zupełnie innego powodu niz braki w wiedzy i sprzecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v