Polecane posty

OKEY    154

Witam.

Mam taki problem że gdy ciagnik trochę sie rozgrzeje to rewers przestaje przełączać na jazdę do przodu. Po przerzuceniu przełącznika pod kierownica i naciśnięciu sprzęgła przerzuca na luz (wyświetla sie N na słupku) .Jazda do tyłu działa normalnie.

Lub jest tak że w czasie pracy ciągnik po prostu zatrzymuje się a dopiero po wciśnięciu sprzęgła zapala sie N na słupku. Gdy już ciagnik ruszy to przy zmianie zaczynają szaleć półbiegi np. przy zmianie z H na M najpierw przyśpieszy a dopiero później zwolni lub w ogóle sie zatrzyma, najlepiej jedzie na S .

Może to byc wina tego czujnika przy pedale sprzęgła ? Wie ktos który elektrozawór odpowiada za rewers ? a może jest jakis przekaźnik który moze szwankować?

Wydaje mi sie że jeśli przyczyna był by spadek ciśnienia oleju to tak samo działo by sie z jazda do tyłu tak że stawiam na elektrykę tylko gdzie szukać problemu.

Z góry dzięki za każdą podpowiedź .

 

Dodam że wcześniej miałem problem z przełączaniem na jazdę do tyłu ale po kilku wciśnięciach sprzęgła załapywał i było ok. Później samo mu przeszło i wszystko działało dobrze do tej chwili. 

 

Jeszcze jedno pytanie. Czujnik od ciśnienia oleju w skrzyni poinformuje mnie o spadku ciśnienia na sprzęgłach półbiegów czy tylko mierzy ciśnienie smarowania skrzyni ?

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Dzięki za odpowiedź .

Właśnie u mnie nie wyświetla sie informacja o niskim ciśnieniu w skrzyni a skoro mówisz że ciśnienie jest mierzone właśnie na sprzęgłach to przynajmniej mam pewność ze to nie wina ciśnienia.

Zajrzałem do elektrozaworów i właśnie w tym do jazdy w przód cewka jest luźna i kręci sie wokół własnej osi , niby po podłączeniu na krótko działa ale po zamianie miejscami elektrozaworów przestał jechać do tyłu. W poniedziałek będę mial nowy elektrozawór i zobaczymy czy to była jego wina.

 

Elektrozawór wymieniony i niby przełącza przód tył . Zmierzyłem jeszcze ciśnienie niby jest książkowe czyli 18bar ale przy przełączaniu z M na H czy odwrotnie sporo spada , na słabo rozgrzanym oleju tak do 12 bar , przy przełączaniu  L-M czy H-S wskazówka praktycznie tylko drgnie . Podobno większa " dziura " między M-H to norma w tych modelach a spowodowana jest tym że w tym czasie jest przełączanie między dwoma sprzęgłami 

 

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Heeniek
      Witam. 
      Mam problem z ładowarką Kramer allrad 312 z jedną osią skrętną.
      Problem polega na tym że po włączeniu biegu wstecznego jest wszystko dobrze, na luzie także jedzie do tylu a do przodu nie jedzie w ogóle. 
      Na biegu do przodu nie ma w ogóle reakcji. Reduktor (rozdzielacz) jazdy jest sprawny. Stan oleju w moście prawidłowy. 
      Może mi ktoś pomóc lub podpowiedzieć co mogło się zepsuć? Dodam że ładowarka jeździła bez problemu do momentu zgaszenia, po ponownym odpaleniu jazda do przodu już nie była możliwa.
      Bardzo proszę o pomoc.
      Pozdrawiam Heniek.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez Mareski
      Witam jestem posiadaczem Johnego 5080gf mam problem z wałkiem wom . Włączam przyciskiem, załacza sie, pokazuje na wuswietlaczu z jaką prędkością sie kreci,  po dodaniu gazu staje. Podpiety pod opryskiwacz nie ma siły ukrecic pompy. Co moze by olej czysciutki, filtr na rurze zmieniony jeszcze nie zmieniony główy koło przedniego prawego koła. Jakis elektrozawór nie puszcze oleju ?? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.