Skocz do zawartości

Polecane posty

OKEY    154

Witam.

Mam taki problem że gdy ciagnik trochę sie rozgrzeje to rewers przestaje przełączać na jazdę do przodu. Po przerzuceniu przełącznika pod kierownica i naciśnięciu sprzęgła przerzuca na luz (wyświetla sie N na słupku) .Jazda do tyłu działa normalnie.

Lub jest tak że w czasie pracy ciągnik po prostu zatrzymuje się a dopiero po wciśnięciu sprzęgła zapala sie N na słupku. Gdy już ciagnik ruszy to przy zmianie zaczynają szaleć półbiegi np. przy zmianie z H na M najpierw przyśpieszy a dopiero później zwolni lub w ogóle sie zatrzyma, najlepiej jedzie na S .

Może to byc wina tego czujnika przy pedale sprzęgła ? Wie ktos który elektrozawór odpowiada za rewers ? a może jest jakis przekaźnik który moze szwankować?

Wydaje mi sie że jeśli przyczyna był by spadek ciśnienia oleju to tak samo działo by sie z jazda do tyłu tak że stawiam na elektrykę tylko gdzie szukać problemu.

Z góry dzięki za każdą podpowiedź .

 

Dodam że wcześniej miałem problem z przełączaniem na jazdę do tyłu ale po kilku wciśnięciach sprzęgła załapywał i było ok. Później samo mu przeszło i wszystko działało dobrze do tej chwili. 

 

Jeszcze jedno pytanie. Czujnik od ciśnienia oleju w skrzyni poinformuje mnie o spadku ciśnienia na sprzęgłach półbiegów czy tylko mierzy ciśnienie smarowania skrzyni ?

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Dzięki za odpowiedź .

Właśnie u mnie nie wyświetla sie informacja o niskim ciśnieniu w skrzyni a skoro mówisz że ciśnienie jest mierzone właśnie na sprzęgłach to przynajmniej mam pewność ze to nie wina ciśnienia.

Zajrzałem do elektrozaworów i właśnie w tym do jazdy w przód cewka jest luźna i kręci sie wokół własnej osi , niby po podłączeniu na krótko działa ale po zamianie miejscami elektrozaworów przestał jechać do tyłu. W poniedziałek będę mial nowy elektrozawór i zobaczymy czy to była jego wina.

 

Elektrozawór wymieniony i niby przełącza przód tył . Zmierzyłem jeszcze ciśnienie niby jest książkowe czyli 18bar ale przy przełączaniu z M na H czy odwrotnie sporo spada , na słabo rozgrzanym oleju tak do 12 bar , przy przełączaniu  L-M czy H-S wskazówka praktycznie tylko drgnie . Podobno większa " dziura " między M-H to norma w tych modelach a spowodowana jest tym że w tym czasie jest przełączanie między dwoma sprzęgłami 

 

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
    • Przez marcin117384
      Witam Wszystkich posiadaczy Case-ów Może ktoś podpowie z mechaników  jak postępować w przypadku takiego problemu . Oto kupiliśmy w tym roku takiego Case-a 895 (długo stał u handlarza i u poprzedniego na Zachodzie też )... i odłożyła się w oleju skrzyniowym woda . Wymieniłem  (odkręciłem dwa korki spustowe zaraz za wałem przedniego napędu i na skrzyni (to znaczy trochę bardziej do tyłu ) olej na nowy  (HY-TRAN )  tyle że nie mam miarki i nie wiem ile powinienem wlewać {TU LICZĘ na Waszą pomoc drodzy forumowicze -ile ? }   Wymieniłem  też  pompę hydrauliczną  i mam duży kłopot bo zalany olej wygląda jak ten który wylałem  jest to szarobiała maź ....  Tu pytanie do mechaników jak pozbyć się wody zalegającej w uchyłkach skrzyni biegów - ręce mi opadają . Olej jest drogi a ja zarzynam nową pompę . Spuszczając poprzednim razem olej czekałem dobę aż ścieknie ... założyłem nową pompę filtr i zaraz musiałem pozbyć się filtru bo był sklejony przez wodę  . Teraz jest sporadycznie używany i chodzi bez filtracji ... chciałem ponownie wymienić olej ale myślę że to nic nie da bo dalej jest woda w skrzyni ... Jakieś pomysły ????
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiada case international 844s 81rok 4x4 (nie xl)
      Problem taki ze na polowych cos wali w skrzyni.
      Na szosowych i wstecznym jest okej.
      Gdy jade na polowych potrafi wybic na luz.
      Obstawiam na synchronizator.
      Moje pytanie to pod ktorym deklem sa tryby od polowych? Pod podnosnikiem, czy pod tym z przodu gdzie jest orbitrol?
      I drugie pytanie czy przedni dekiel zejdzie? Bo orbitrol jest jakby pod deklem iczy to tak wyjdzie? Lub co odkrecic by wyciagnac dekiel?
      Prosze jakies wskazowki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.