Polecane posty

OKEY    154

Witam.

Mam taki problem że gdy ciagnik trochę sie rozgrzeje to rewers przestaje przełączać na jazdę do przodu. Po przerzuceniu przełącznika pod kierownica i naciśnięciu sprzęgła przerzuca na luz (wyświetla sie N na słupku) .Jazda do tyłu działa normalnie.

Lub jest tak że w czasie pracy ciągnik po prostu zatrzymuje się a dopiero po wciśnięciu sprzęgła zapala sie N na słupku. Gdy już ciagnik ruszy to przy zmianie zaczynają szaleć półbiegi np. przy zmianie z H na M najpierw przyśpieszy a dopiero później zwolni lub w ogóle sie zatrzyma, najlepiej jedzie na S .

Może to byc wina tego czujnika przy pedale sprzęgła ? Wie ktos który elektrozawór odpowiada za rewers ? a może jest jakis przekaźnik który moze szwankować?

Wydaje mi sie że jeśli przyczyna był by spadek ciśnienia oleju to tak samo działo by sie z jazda do tyłu tak że stawiam na elektrykę tylko gdzie szukać problemu.

Z góry dzięki za każdą podpowiedź .

 

Dodam że wcześniej miałem problem z przełączaniem na jazdę do tyłu ale po kilku wciśnięciach sprzęgła załapywał i było ok. Później samo mu przeszło i wszystko działało dobrze do tej chwili. 

 

Jeszcze jedno pytanie. Czujnik od ciśnienia oleju w skrzyni poinformuje mnie o spadku ciśnienia na sprzęgłach półbiegów czy tylko mierzy ciśnienie smarowania skrzyni ?

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Dzięki za odpowiedź .

Właśnie u mnie nie wyświetla sie informacja o niskim ciśnieniu w skrzyni a skoro mówisz że ciśnienie jest mierzone właśnie na sprzęgłach to przynajmniej mam pewność ze to nie wina ciśnienia.

Zajrzałem do elektrozaworów i właśnie w tym do jazdy w przód cewka jest luźna i kręci sie wokół własnej osi , niby po podłączeniu na krótko działa ale po zamianie miejscami elektrozaworów przestał jechać do tyłu. W poniedziałek będę mial nowy elektrozawór i zobaczymy czy to była jego wina.

 

Elektrozawór wymieniony i niby przełącza przód tył . Zmierzyłem jeszcze ciśnienie niby jest książkowe czyli 18bar ale przy przełączaniu z M na H czy odwrotnie sporo spada , na słabo rozgrzanym oleju tak do 12 bar , przy przełączaniu  L-M czy H-S wskazówka praktycznie tylko drgnie . Podobno większa " dziura " między M-H to norma w tych modelach a spowodowana jest tym że w tym czasie jest przełączanie między dwoma sprzęgłami 

 

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam DF Agrofarm 140 GS i jest w nim taki znaczek ciągnika z dwoma strzałkami i symbolem % . a na dole numer,  ktoś wiec co to oznacza ? . dodaje zdjęcie w załączniku .

    • Przez adrianochmański2
      witam mam następujący problem z moją ładowarką manitou 634 lsu gdy po zakupie oglądałem maszynę zastałem odłączony moduł sprzęgła i zrobiony mostek na k2 kupiłem nowy przekaźnik wsadziłem na miejsce mostka podłączyłem moduł myślałem że wszystko już będzie grało . lecz jakie było moje zdziwienie gdy odpaliłem ładowarkę a ona nie chciała jechać ani do przodu ani do tyłu wyjąłem więc przekaźnik i zrobiłem z powrotem mostek teraz dało się jeździć lecz moduł zaczął wydawać piskliwy dźwięk . nie mam już pomysłu co może być nie tak proszę o pomoc .


    • Przez matijas67
      Witam 
      Mam problem w moim John Deere 6600 1999r
      Otóż jak chce odpalić to brzęczy chyba "bendix" Ale był wymieniany na nowy, nie wiem czy to może wina rozrusznika, nwm pomysły mi się kończą..
      Kiedyś palił na strzala Ale teraz coraz gorzej i teraz na zimnie to po 15 razy muszę przekręcić kluczyk żeby zapalił  A jak jest ciepły i chodzi w polu to jak zgasze to pali od razu ( na ciepłym) 
       
      Co to może być za przyczyna? 
      Jeśli ktoś coś wie to jakby mógł mi pomoc 😇
      Z góry dziękuję za podpowiedź 
       
    • Przez Sztachel
      Witam 
      Mam problem z przekaźnikiem mocy w ciągniku New Holland TS100 włączanie jest elektryczne. Wałek kręci się na niskich obrotach cały czas bez możliwości zatrzymania go ręką. Gdy włączam to działa normalnie,gdy wyłączam to kręci się na niskich obrotach. Co może być przyczyną?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.