Skocz do zawartości
ursus385forest

ropa w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ropa

witam wszystkich i proszę o pomoc mianowicie w moim ursusie 1614 w trakcie około dwu tygodniowego postoju w garażu przybyło oleju w misce, jest to napewno ropa i poszła do oleju w trakcie przestoju. Czy jest możliwe aby puscił tłoczek w pompce zasilającej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    401

Może ktoś ci dolał specjalnie, juz były takie przypadki na forum, z tym tloczkiem to nie możliwe bo ona podaje na filter, pompę wtyskową, wtryski i dopiero do komory spalania, a bez przekrecenia wałkiem rozrządu to nie możliwe, jeśli tloczek bym ci staną to wgl by ci paliwa nie chciała podawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nikt specjalnie nie dolał bo tylko ja mam klucze od garażu a pompka zasilająca podaje bezposrednio do pompy wtryskowej a na forum czytałem kilka tematów z takim samym problemem jak mój i tam były winne pompki zasilajace ale w tamtych przypadkach ropa szła do oleju w czasie pracy a mi przybyło w czasie postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    51

U mnie jak przybyło oleju w misie na postoju a stał ok. 3 tygodnie to poszła woda do oleju zrobiło wżer na ściance zewnętrznej tulei pod oryngiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pegaz3512    10

U mojego wuja na 100% był taki przypadek w trzydziestce oleju przybyło podwójnie przez nieszczelną pompke i też po dłuższym postoju. Wymienilił pompke zasilającą i było dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na 100% to nie jest płyn tylko to jest ropa, może opisze całą historie z tym przybywaniem oleju w misce, a wiec tak w zeszłym roku zawiozłem ciągnik do mechanika na remont skrzyni biegów. Na placu mechanika był jeszcze ursus 1734 po remoncie silnika i nie chciał odpalic mechanik przypuszczał że to wina pompki zasilającej ale nie miał pewnosci  i jestem pewien żę przekładał moją pompke do tamtego ale nie chciał sie do tego przyznać, po odebraniu mojego ursusa po remoncie zauważyłem żę olej w silniku jest rozrzedzony i smierdzi ropą myslałem że przy odpowietrzaniu ropa dostała sie do silnika przez odkręconą miarkę wymieniłem olej  i była wszystko ok zrobiłem nim około 600mtg i nie było problemu a teraz znowu taka sytuacja że na postoju pybyło oleju mam nadzieję że to jest tylko pompka winna wkoncu jest jeszcze oryginał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.