Skocz do zawartości
ursus385forest

ropa w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ropa

witam wszystkich i proszę o pomoc mianowicie w moim ursusie 1614 w trakcie około dwu tygodniowego postoju w garażu przybyło oleju w misce, jest to napewno ropa i poszła do oleju w trakcie przestoju. Czy jest możliwe aby puscił tłoczek w pompce zasilającej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    321

Może ktoś ci dolał specjalnie, juz były takie przypadki na forum, z tym tloczkiem to nie możliwe bo ona podaje na filter, pompę wtyskową, wtryski i dopiero do komory spalania, a bez przekrecenia wałkiem rozrządu to nie możliwe, jeśli tloczek bym ci staną to wgl by ci paliwa nie chciała podawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nikt specjalnie nie dolał bo tylko ja mam klucze od garażu a pompka zasilająca podaje bezposrednio do pompy wtryskowej a na forum czytałem kilka tematów z takim samym problemem jak mój i tam były winne pompki zasilajace ale w tamtych przypadkach ropa szła do oleju w czasie pracy a mi przybyło w czasie postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    46

U mnie jak przybyło oleju w misie na postoju a stał ok. 3 tygodnie to poszła woda do oleju zrobiło wżer na ściance zewnętrznej tulei pod oryngiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pegaz3512    10

U mojego wuja na 100% był taki przypadek w trzydziestce oleju przybyło podwójnie przez nieszczelną pompke i też po dłuższym postoju. Wymienilił pompke zasilającą i było dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na 100% to nie jest płyn tylko to jest ropa, może opisze całą historie z tym przybywaniem oleju w misce, a wiec tak w zeszłym roku zawiozłem ciągnik do mechanika na remont skrzyni biegów. Na placu mechanika był jeszcze ursus 1734 po remoncie silnika i nie chciał odpalic mechanik przypuszczał że to wina pompki zasilającej ale nie miał pewnosci  i jestem pewien żę przekładał moją pompke do tamtego ale nie chciał sie do tego przyznać, po odebraniu mojego ursusa po remoncie zauważyłem żę olej w silniku jest rozrzedzony i smierdzi ropą myslałem że przy odpowietrzaniu ropa dostała sie do silnika przez odkręconą miarkę wymieniłem olej  i była wszystko ok zrobiłem nim około 600mtg i nie było problemu a teraz znowu taka sytuacja że na postoju pybyło oleju mam nadzieję że to jest tylko pompka winna wkoncu jest jeszcze oryginał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×