lukaslukas

Silnik perkins a4.248

Polecane posty

lukaslukas    65

Jestem zmuszony kupić silnik do MF3060 a więc a4.248. Mam okazje nabyć taki silnik od starej koparko-ładowarki JCB. Mocowania pasują więc o to się nie martwię ale zastanawia mnie kwestia balancera, którego ten silnik fabrycznie NIE posiada. Nadaje się to w ogóle do traktora? Sprzedający wciska, że nie będzie żadnych problemów no ale... lepiej się upewnić czy np. nie będzie jakiś drgań czy czegoś podobnego związanego z brakiem balancera... pewny teraz nie jestem ale może tam przeciwwagi na wale są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Większość maszyn tego nie ma i dają radę, przeciwwag może nie być wcale a sam wał będzie po prostu wyważony bez nich.  Zwróć uwagę na pompę wtryskową - może być inna. 

Czemu wymieniasz cały silnik? 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaslukas    65

No pompę mam zamiar przełożyć z oryginalnego silnika. Wymieniam bo pękł blok krótko po zakupie. Z tego co się orientowałem profesjonalne spawanie i remont to koszt 8-10tys a ja znalazł silnik po remoncie z gwarancją za 6 i w rozliczeniu resztki mojego. Ewentualnie nowy blok 5 tys netto + potrzebne bebechy i robota 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Z tym blokiem to pech czy coś innego za tym stoi? Sam miałem podobny przypadek - po wyciśnięciu tulei z bloku okazało się, że siedzenia są popękane. 

Jeśli ten za 6 to pewniak to można brać. Bo 6 tysięcy za kompletny silnik z twoim starym w rozliczeniu to naprawdę dobra cena. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

stwierdzono złe ustawienie balancera...a czy to mogła być przyczyna? najlepsze że prawdopodobnie pękniecie nastąpiło w czasie jazdy do domu od handlarza bo przez 120KM nic się nie działo. Po ostygnięciu zaczęło wywalać płyn z olejem. Nowa uszczelka, nowa głowica i nic a potem zauważyli rysę na powierzchni bloku... złom..

A nowy od JCB niby na gwarancji ale na drugim końcu PL i nie do końca mi się to podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez grzegorz4173
      Witam, 
      Mam problem z silnikiem perkins 3p, który pracuje w wózku widłowym. Jest to całkowity brak oleju na klawiaturze zaworowej, w zasadzie to olej nie pojawia się już w otworze na gorze bloku. Po odkręceniu przewodu łączącego blok z głowicą i uruchomieniu silnika sucho, ani kropli.  Wózek niedawno kupiony więc nie wiem od jak dawna tak pracuje oraz co było robione w silniku wcześniej. Do tej pory sprawdziłem drożność przewodów od bloku, do głowicy oraz samej klawiatury. Następnie przedmuchałem blok oraz magistrale olejową, powietrze dochodziło w okolice wałka rozrządu, więc wydaje się że kanały olejowe są drożne. Tutaj kończą mi się pomysły i chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc, może ktoś miał taki przypadek i podzieliłby się rozwiązaniem lub cenną radą 
      Dodam jeszcze, że ciśnienie na wale korbowym czy to na zimnym czy ciepłym silniku to około 4 - 4,5 bara, nie słychać żadnych niepokojących stuków, zgrzytów itp.
      Pozdrawiam
       
    • Przez Dawid_Z
      Kupię miskę olejową do Perkinsa 3P z uszczelnieniem wału na simering. Proszę o kontakt pod nr 792-408-447 lub przez forum
    • Przez ROLNICZEK001
      Witam! C360-3p
      1. Jakie jest prawidłowe ciśnienie na wtrysku, bo u mnie na wtryskiwaczu było 150 i gość powiedział że trochę mało i ustawił na 180, czy to czasami nie jest zbyt dużo ? (sąsiad mówi że powinno być 160) jak to jest ?
       
      2. czy jest jakaś śrubka czy coś od obrotów przy pompie ?
    • Przez konopia992
      Witam, mam dwa problem z moją Renią 7034. Pierwszy to wyciek z skrzyni biegów, przy samym ramieniu podnośnika, na chłopski rozum to prosta sprawa, ściągam dekiel wymieniam uszczelniacz i gotowe, ale znajomy mnie nastraszył, że jak ściągnę ten dekiel to już tego nie poskładam i z podnośnikiem nie dojdę do ładu  ma może ktoś z was pojęcie czy to prawda ? Drugi problem to olej kapiący z rurki od odmy, jakoś strasznie się nie leje ale jak stoje to zostawiam małe plamy oleju, silinik to perkins 4 cylindry bez turba 70km, ma moc i ogólnie odpala i chodzi jak zegarek, a naczytałem się, że to objawy końca pierścieni i trochę nie chce mi się w to wierzyć   Pozdrawiam i dzięki za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.