Skocz do zawartości
lukaslukas

Silnik perkins a4.248

Polecane posty

lukaslukas    65

Jestem zmuszony kupić silnik do MF3060 a więc a4.248. Mam okazje nabyć taki silnik od starej koparko-ładowarki JCB. Mocowania pasują więc o to się nie martwię ale zastanawia mnie kwestia balancera, którego ten silnik fabrycznie NIE posiada. Nadaje się to w ogóle do traktora? Sprzedający wciska, że nie będzie żadnych problemów no ale... lepiej się upewnić czy np. nie będzie jakiś drgań czy czegoś podobnego związanego z brakiem balancera... pewny teraz nie jestem ale może tam przeciwwagi na wale są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Większość maszyn tego nie ma i dają radę, przeciwwag może nie być wcale a sam wał będzie po prostu wyważony bez nich.  Zwróć uwagę na pompę wtryskową - może być inna. 

Czemu wymieniasz cały silnik? 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaslukas    65

No pompę mam zamiar przełożyć z oryginalnego silnika. Wymieniam bo pękł blok krótko po zakupie. Z tego co się orientowałem profesjonalne spawanie i remont to koszt 8-10tys a ja znalazł silnik po remoncie z gwarancją za 6 i w rozliczeniu resztki mojego. Ewentualnie nowy blok 5 tys netto + potrzebne bebechy i robota 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Z tym blokiem to pech czy coś innego za tym stoi? Sam miałem podobny przypadek - po wyciśnięciu tulei z bloku okazało się, że siedzenia są popękane. 

Jeśli ten za 6 to pewniak to można brać. Bo 6 tysięcy za kompletny silnik z twoim starym w rozliczeniu to naprawdę dobra cena. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

stwierdzono złe ustawienie balancera...a czy to mogła być przyczyna? najlepsze że prawdopodobnie pękniecie nastąpiło w czasie jazdy do domu od handlarza bo przez 120KM nic się nie działo. Po ostygnięciu zaczęło wywalać płyn z olejem. Nowa uszczelka, nowa głowica i nic a potem zauważyli rysę na powierzchni bloku... złom..

A nowy od JCB niby na gwarancji ale na drugim końcu PL i nie do końca mi się to podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez misieq
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanie dotyczące wyżej wymienionego typu silnika tak jak w temacie: dlaczego w kolektorze ssącym zamontowano tam nagrzewnicę przez którą płynie płyn chłodzący silnika. Co może spowodować wymontowanie tej nagrzewnicy, jakie ona ma znaczenie. Zgóry dziękuje za zainteresowanie. Pozdarawiam.
    • Przez Prezesszef
      Witam
      Jakie powinni być prawidłowe ciśnienie oleju w silniku i hydraulice w Massey Ferguson 4270? 
    • Przez typowyrolnik12
      Czym się różni się NL38913 od NL38938 , czy mają podobne mocowanie do skrzyni ursus mido?
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.