Skocz do zawartości
marekc

belarus 952 problem z elektryką

Polecane posty

marekc    56

dziwna sprawa otóż po zgaszeniu ciągnika tak około 10 sekund załącza się napięcie w kabinie i wentylatory od nawiewu które szło włączyć tylko po odpaleniu ciągnika chodzą na zgaszonym ciągniku, natomiast nie idzie odpalić ciągnika kluczykiem tylko trzeba na "krótko" . czy to któryś z przekaźników się uszkodził ? jeszcze na domiar złego co jakiś czas wywala bezpiecznik główny przed kabiną 60A . ktoś pomoże ?


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    56

problem rozwiązany za brak możliwości odpalenia ciągnika kluczykiem oraz to że na postoju dają się uruchomić nawiewy w kabinie odpowiedzialny jest uszkodzony alternator :(


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Papier
      Witam ,
      Posiadam Belarusa 1221.3 w którym rozleciał się alternator na łożyskach. Z racji ze w garażu znalazłem samochodowy 120a chciałbym go założyć.
      Taki o oznaczaniach B+,D+,W     Pytanie czy nie trzeba nic przerabiać by podpiąć ?
      A taki był założony.
       
      Jestem trochę zielony w elektryce więc wole sie spytać.
       
       
       
    • Przez Papier
      Witam ,
      Posiadam Belarusa 1221.3 w którym rozleciał się alternator na łożyskach. Z racji ze w garażu znalazłem samochodowy 120a chciałbym go założyć.
      Taki o oznaczaniach B+,D+,W     Pytanie czy nie trzeba nic przerabiać by podpiąć ?
      A taki był założony.
       
      Jestem trochę zielony w elektryce więc wole sie spytać.
       
       
       
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez panmino
      Chciałbym przenieść rozdzielacz hydrauliczny bliżej panelu z dźwignią podnośnika w MTZ 1025, ponieważ jest on za daleko i niewygodnie się go obsługuje. Jak się do tego zabrać? Ktoś z Was przerabiał taki temat? Wiem tylko, że stary należy pominąć i założyć nowy. Trzy sekcje z pływaniem, jak w oryginale.
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.