Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
6245
Qubec33    0

Witam czy spotkał się już ktoś z Was z takim problemem ,po podpięciu wałka wom  do mulczera (kosiarki bijakowej) i włączeniu obrotów na wałem  od razu zrywa zabezpieczenie tą śrube zrywalną , nie wiem jaka była pierwsza ale chyba 8.8 , założylismy kolejną i z kążdą dzieje sie tak samo od razu ją ścina, dzień wcześniej maszyna chodziła w innym ciągniku Case i nic takiego sie nie działo , jadę po bardziej utwardzone śruby . jeśli ktoś może znać problem proszę o rady czy to może wina Ferdka i cos nie tak ma z womem .?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qubec33    0

jeszcze do tego nie doszedłem ale wydaje mi się że jak raz przekręcę tym żółtym pokrętłem to jakby włącza się wałek ale nie ma jakby pełnej mocy , dopiero jak znów  przekręcę to zaskoczy, w każdym bądź razie  założyłem śrubę twardszą i wszystko działa ,  jak na razie zerwało jedną  gdy zbyt nisko  młotki wbiły się w ziemie  na nierównym terenie, wiesz może jak powinno się prawidłowo włączyć ten wałek ? bo póki co to robię to na chybił trafił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    404

jak włączysz sprzęgł załączane jest płynnie bez szarpnięć ale to musi byc sprawny czujnik prędkości Wom. Bywa tak, że przy awarii, gdy wałek nie chce się załączać mechanik odłącza czujnik i wałek wtedy startuje od razu. Przy dużych obciążeniach wałek będzie startował z pełnym momentem. Czujnik wykrywa zablokowanie wałka i sterownik rezygnuje ze startu bez tego może być jak u Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    149

U mnie na 540obr wszystko działa ok ale po przełączeniu na 1000obr nie działa miękki start, przy włączaniu szarpnie i odrazu rozłącza wom oraz miga kontrolka wom. Jak już wom lekko się kręci to włączanie działa ok.

Oba czujniki są podłączone. Jak sprawdzić czy są sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 4215, 4220 - 5,7 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra
      MF 4260, 4270 - 13,5 litra
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra
      MF 8210, 8220 - 15,6 litra
      MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów
      MF 8270, 8280 - 29,5 litra
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry
      MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)
      MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)
      MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)
      MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 4215, 4220 - 10 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów
      MF 4260, 4270 - 28 litrów
      MF 8210, 8220 - 28,5 litra
      MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry
       
      Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Wie ktoś gdzie kupię albo kto ma na sprzedaż tura do MF 6270? Ważne aby był sprawny.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.