Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma być jednakową. Wiadomo że drobne różnice będą. Ale tu masz na jednym więcej.

Tak właśnie się domyślam tylko do jakich wartości równać? Przypuszczam że im wyższa temperatura to będzie większa moc i zużycie paliwa pewnie też . Póki co ustawiłem wszystkie w przedziale 125-130 stopni Celsjusza i zobaczę co będzie się działo....

Opublikowano

Witam, a co może być przyczyną dymienia na biało na zimnym silniku , po chwili jak złapie trochę temperatury dymienie ustępuje. Lamborghini r3 85. Silnik same 1000.4WT7 pompy jednosekcyjne

 

Opublikowano
2 godziny temu, piotrbm_211320 napisał:

pickup

Panie Piotrze.
Sytuacja wygląda następująco.
Dzwoniłem do Pana jakiś tydzień temu bowiem szukałem pomocy w związku z tym że ciągnik ww stanął nagle na drodze polnej.
Powiedział Pan że jak dioda mruga 2 razy to oznacza czujnik obrotów i od tego należy zacząć. Ma Pan taki czujnik na stanie może Pan sprzedać.
Czujnik wymieniłem co nie dało żadnego rezultatu 619zł (z przesyłką). Wolałem kupić w sklepie gdyż w razie czego będę mógł zwrócić, albo zareklamować.
Znalazłem drugiego fachowca który poprzednio mi komputer naprawiał i chodził ciągnik bez problemu, mówię że dioda mruga 2 razy i że to czujnik obrotów... zaśmiał się i mówi że jeśli czujnik obrotów to dioda mruga 4 razy, a jak elektroniczny regulator obrotów to 2 razy. I stąd pytanie tu na forum, bo poczułem się nabity w butelkę.
Chciałbym poznać wszystkie błędy a jest ich bodajże 5 które wyskakują w razie uszkodzeń podzespołów.
Na chwilę obecną komputer wysłałem do poprzedniego fachowca i myślę że to naprawi. Ponadto silnik nie jest do końca idealnie ustawiony, zwlekałem ze sprowadzeniem osoby z sametesterem i innymi niezbędnymi przyrządami do regulacji pompek, i to raczej przeważyło że znów komputer silnika się uszkodził.
Nie wiem też do końca kto ma rację który z fachowców, ale w związku z tym że w kraju może jest kilkoro rzetelnych znawców tych silników, to może ktoś wykorzystuje sytuację...
Żeby kodów błędów nie można było znaleźć... trzeba dzwonić, pytać a i tak 2 różne wersje...

Opublikowano (edytowane)

Wersji kodów błędów jest kilka i nie zawsze jest ich tylko 5, podsyłam listę alarmów centralek 1000.x euro I,II. Kodów do centralek starego typu nie udostępnię!

Czym czuje się pan nabity w butelkę ? Przepraszam bardzo ale czasami odbieram nawet 50 telefonów i może mi pan uwierzyć że po pewnym czasie zaczyna się mieszać.

Przed sfinalizowaniem transakcji zawszę sprawdzam wszystko aby pomyłki nie było.

prowadzę warsztat i sklep z częściami w pełni legalnie numer NIP922-306-00-09 proszę bardzo do wglądu nie sprzeję spod lady

W dodatku najprawdopodobniej zaoferowałem panu dojazd z diagnozą (jeżeli chodzi o centralkę SME/SLH to zawsze mam wszystkie części do niej aby ją naprawić na miejscu).

 

Edytowane przez piotrbm_211320
Opublikowano (edytowane)

A jest wersja kodów błędów według której 2 razy mrugnięcie diody oznacza czujnik obrotu silnika?
Myślę że zwyczajnie się Pan pomylił podając mi taką informacje przez telefon. Stąd te zamieszanie.
A części wiadomo kosztują.
potencjometr 1150, czujnik obrotów 600, komputer silnika i regulator obrotów to już w granicach 4-5 tys.każde , sama ich naprawa w okolicach 1000zł
padło na najtańszą rzecz z tych niezbędnych do pracy silnika
Dojazd... za daleko by się fatygować,
Mimo wszystko dzięki za wstawkę, teraz będę wiedział co dolega mojemu pacjentowi.

Edytowane przez Apista
Opublikowano

teraz uwaga myślisz że naprawa sterownika po przez tylko wymianę tranzystora N-Mos przyniesie pozytywny skutek? jak myślisz czemu już go po raz drugi naprawiasz? później jak znajdę chwile czasu to nagram ci filmik z ciekawostkami dotyczącymi tych sterowników  o których ludzie nie maja bladego pojęcia

Opublikowano

Myślę że naprawa po raz drugi przyniesie pozytywny skutek. Na pewno jest co innego w sterowniku do wymiany, bowiem przed pierwszą naprawą objawy uszkodzenia były inne jak obecnie. Wcześniej ciągnik zanim stanął na dobre potrafił jeszcze kilka razy przejechać niewielki dystans, przy sterowniku były słyszalne 2 tiknięcia zamiast jednego (jedno jest zawsze przy przekręceniu zapłonu, drugie przy gaszeniu ciągnika).
Obecnie nie ma żadnego tiknięcia i ciągnik raptownie zgasł.
Sprawdziłem przewody, wymieniłem czujnik, sprawdziłem opór prądu na regulatorze gazu, wyszło 2,2 oma (pewny nie jestem czy aby to nie w setkach omów się podaje)
Wiem też że właściwie muszę koniecznie sprowadzić fachowca z przyrządami do wyregulowania silnika, pompek, kalibracji elektronicznej itp.
Przy wyższych obrotach jak jałowe silnik faluje aż do 1600obr
Wcześniej jak od handlarza kupowałem mniej falował ale słychać było nieregularną pracę silnika.
Po wykonaniu "Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych" bardziej regularnie chodzi lecz falowanie wzrosło.

Opublikowano
Dnia 19.08.2016 o 10:05, Laval napisał:

Dokumentacja poszła gratis.

Witam podesłał byś mi też dokumentacje  na meila z ustawieniem pompek wtryskowych w agrotron ie 85 

Opublikowano
Dnia 17.02.2017 o 23:30, piotrbm_211320 napisał:

pompki były zakładane bez blokowania ich i środkowa zachodzi przed listwę stary błąd

 

podkładki dobiera się według książki znając początek tłoczenia. niestety jak się pompkę już się rozbierze i złoży na nowych czciach, to będzie miała inne parametry. wiec czasochłonny proces ustawiania, i często się spotykam, ze jak ktoś nie miał do czynienia z tym to na 100% ustawi źle. co może doprowadzić do zatarcia pompki przez za wysoka temperaturę. w dodatku jak ktoś nie ma pojęcia o naprawie wtryskiwaczy to na bank będą się zacinać przerabiałem ten temat wiele razy.

Witam a jak ustawić pompki fendt 818 Vario com 2 podkładki są dobrane ładnie pali ciepły czy zimny ale nie ma swojej mocy jak powinien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v