Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Nie wiem czy na forum pojawił się już ten temat ale czas nie pozwala mi na przeglądanie innych topiców. 

Sprawa wygląda następująco:

zapaliła się kontrolka od stanu ciśnienia oleju hydraulicznego/ przekładniowego(17 bar)

Warto zauważyć, że kontrolka zapala się tylko w momencie wciśnięcia sprzęgła

Od momentu zapalenia się kontrolki przestały działać WOM, przyspieszacz, przedni napęd, zmiana z "żółwia" na "królika", mechanik był i sprawdzał ciśnienie, okazało się ze wszystko jest w porządku. Pytanie:

Gdzie szukać usterki, czy to pompa czy czujnik czy elektrozawory ? Może ktoś już miał podobny problem. Pytam bo mechanik zaginął w akcji ewentualnie ktoś może posiada kontakt do specjalisty od MF na terenie woj. mazowieckiego :)

Opublikowano

Witam
U mnie występuje podobny problem na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak się zagrzeje to zaczyna migać czerwona kontrolka z trybikiem w którym są dwie krople plus kontrolka z trójkątem czerwonym a po chwili zapala się na stałe niewiem co to może być olej jest wprawdzie stary dolewałem ostatnio fuchsa bo nie było stanu filtry wymieniłem i wymyłem
Podnosnik podnosi ok i tylna hydraulika też działa ok. zastanawiam się czy może olej w skrzyni będzie do wymiany tylko jaki będzie dobry do MF 6255 a może to wina pompy niewiem co myśleć proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem
Pozdrawiam Mariusz

Opublikowano

no nie tylko wymiana oleju i mnie było w kostkach tzn z tyłu za kołem z prawej strony są takie dwie kostki one sterują różne cisnienia na poszczególne podzespoły czyli skrzynia,kierownica,hamulce itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v