Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie tego ciagnika. Poniewaz mam z przodu 435 kg obciazenia brak obciaznikow na kolach ale ciagnik z podczepiona chocby talerzowka 2,5 m na asfalcie nie moze skrecic na raz tylko jedzie prosto na wstecznym jest ok ale na przefnim biegu jest ciezko skrecic glownie na asfalcie. A w internecie przeciez ten ciagnik jezdzi z agregatem i siewnikiem i nie widze problemow ze skretem. Czy ktos wie co moze byc problemem. Mf1014 90 KM 82r.

Opublikowano

Jeśli ciągnik z przednim napędem, silnikiem 6 cylindrów i masie ok. 5 ton z dodatkowym ponad 400 kg. balastem z przodu nie chce skręcać z maszyną na podnośniku to czegoś tu nie rozumiem kolego...a ile ta talerzówka waży i czy z innymi maszynami taż masz taki problem ?

Opublikowano

z blokada to by nie skrecal bez maszyny normalnie. talerzowka jest lekka 2 rzedowa 360 z nia jezdzila. kiedy dodalem obciazniki to jest wtedy zaczal lepiej tylko na tym asfalcie jest zle. Bo jednak  w polu robie agregatem tolmeta 3 metry i o ile w polu jeszcze dosyc skreca to na asfalcie tragedia przy zakrecie 90 stopni na 2 3 razy musze go brac. Zastanawiam sie jeszcze czy to nie jest wina slabego bieznika w przednich ponach albo czy poprzedni wlasciciel nie odjal czegos od ciagnika co by dociazalo

Opublikowano

Co tam można było odjąć skoro obciążniki masz, przedni most masz i chłodnicę pewnie też masz :lol:

To co piszesz to jakieś jaja. Jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś miał taki problem przy dość ciężkim ciągniku i tak lekkiej maszynie na podnośniku :blink: Jeśli opony masz łyse to byś miał problem ze skręcaniem na polu ale na asfalcie to nie ma znaczenia zwłaszcza przy ciężkim ciągniku. Ten model to tak naprawdę Landini w barwach MF ale to nie zmienia faktu, że ciągnik z przednim napędem nie może mieć aż tak lekkiego przodu.

Może bierz zakręty na ręcznym :lol:

Opublikowano

Nie mialem czasu na olej bo padalo caly dzien ale zauwazylem ze mam taki trojnik od blokady lewy wezyk idzie na tyl prawy na przod i zastanawia mnie czy jak odlacze ta kostke z kablami to czy automatyczna blokada sie bedzie wlaczac czy bedzie ciagle wylaczona. Oraz czy mozecie mi powiedziec do czego jest ten przycisk i dzwignie Na przycisku pisze reset i idzie przezroczystym wezykiem do filtra powietrza.Tam gdzie sa dwie dzwignie to obie sa od podnosnika ja uzywam dluzszej a do czego jest krotsza? A ta ostatnia dzwignia idzie z lewej strony do skrzyni. Dziekuje

post-156451-0-21009000-1470428671_thumb.jpg

post-156451-0-46061100-1470428855_thumb.jpg

post-156451-0-78174100-1470428860_thumb.jpg

post-156451-0-57924100-1470428866_thumb.jpg

Opublikowano

mam  takiego mf  nie ma w nim automatycznej blokady  włacza sie ją takim grzybkiem w kabinie obok recznego  a zebywyłączyć trzeba wcisnąć hamulec sprawdz czy masz wystarczająco płynu hamulcowego (na pierwszym zdjeciu po prawej stronie u góry jest ten mechanizm taki grzybek gdy jest wciśnięty to włącza  sie blokada  gdy naciśniesz hamulec powinien pójśc do góry , morze masz coś zacięte ) 

Ta rączka do dźwignia do włączania wom , sprzęgło do womu masz pod kierownicą po prawej stromie na 3 zdj  

a to coś co idzie do filtra powietrza to czujnik zanieczyszczenia filtra powietrza 

a dzwignia przy przy podnoszeniu podnośnika do dociążanie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v