Skocz do zawartości
ceston

Mf 1014 lekki przod

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
przód
ceston    0

Witam mam pytanie odnosnie tego ciagnika. Poniewaz mam z przodu 435 kg obciazenia brak obciaznikow na kolach ale ciagnik z podczepiona chocby talerzowka 2,5 m na asfalcie nie moze skrecic na raz tylko jedzie prosto na wstecznym jest ok ale na przefnim biegu jest ciezko skrecic glownie na asfalcie. A w internecie przeciez ten ciagnik jezdzi z agregatem i siewnikiem i nie widze problemow ze skretem. Czy ktos wie co moze byc problemem. Mf1014 90 KM 82r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    774

Jeśli ciągnik z przednim napędem, silnikiem 6 cylindrów i masie ok. 5 ton z dodatkowym ponad 400 kg. balastem z przodu nie chce skręcać z maszyną na podnośniku to czegoś tu nie rozumiem kolego...a ile ta talerzówka waży i czy z innymi maszynami taż masz taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    0

z blokada to by nie skrecal bez maszyny normalnie. talerzowka jest lekka 2 rzedowa 360 z nia jezdzila. kiedy dodalem obciazniki to jest wtedy zaczal lepiej tylko na tym asfalcie jest zle. Bo jednak  w polu robie agregatem tolmeta 3 metry i o ile w polu jeszcze dosyc skreca to na asfalcie tragedia przy zakrecie 90 stopni na 2 3 razy musze go brac. Zastanawiam sie jeszcze czy to nie jest wina slabego bieznika w przednich ponach albo czy poprzedni wlasciciel nie odjal czegos od ciagnika co by dociazalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    774

Co tam można było odjąć skoro obciążniki masz, przedni most masz i chłodnicę pewnie też masz :lol:

To co piszesz to jakieś jaja. Jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś miał taki problem przy dość ciężkim ciągniku i tak lekkiej maszynie na podnośniku :blink: Jeśli opony masz łyse to byś miał problem ze skręcaniem na polu ale na asfalcie to nie ma znaczenia zwłaszcza przy ciężkim ciągniku. Ten model to tak naprawdę Landini w barwach MF ale to nie zmienia faktu, że ciągnik z przednim napędem nie może mieć aż tak lekkiego przodu.

Może bierz zakręty na ręcznym :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    774

pewnie załańcza sie automatyczna blokada przedniego mostu

Jest to jakaś myśl...Jeśli ten ciągnik posiada takie rozwiązanie to może być to przyczyną takiego zachowania....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    0

Musze jutro zobaczyc jak olej w moscie moze mial zly wlany podobno wtedy sie blokowac moze naped na stale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ela3225    630

wymień olej na taki co zaleca producent ta blokada to auto-lock miałem w 690 taką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    0

nie mam instrukcji do niego a hipol 80w90 moze byc? Bo jak nie to kupie dzis inny ale jaki najlepiej?


I ile tego oleju tam moze wejsc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    0

Nie mialem czasu na olej bo padalo caly dzien ale zauwazylem ze mam taki trojnik od blokady lewy wezyk idzie na tyl prawy na przod i zastanawia mnie czy jak odlacze ta kostke z kablami to czy automatyczna blokada sie bedzie wlaczac czy bedzie ciagle wylaczona. Oraz czy mozecie mi powiedziec do czego jest ten przycisk i dzwignie Na przycisku pisze reset i idzie przezroczystym wezykiem do filtra powietrza.Tam gdzie sa dwie dzwignie to obie sa od podnosnika ja uzywam dluzszej a do czego jest krotsza? A ta ostatnia dzwignia idzie z lewej strony do skrzyni. Dziekuje

post-156451-0-21009000-1470428671_thumb.jpg

post-156451-0-46061100-1470428855_thumb.jpg

post-156451-0-78174100-1470428860_thumb.jpg

post-156451-0-57924100-1470428866_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    12

mam  takiego mf  nie ma w nim automatycznej blokady  włacza sie ją takim grzybkiem w kabinie obok recznego  a zebywyłączyć trzeba wcisnąć hamulec sprawdz czy masz wystarczająco płynu hamulcowego (na pierwszym zdjeciu po prawej stronie u góry jest ten mechanizm taki grzybek gdy jest wciśnięty to włącza  sie blokada  gdy naciśniesz hamulec powinien pójśc do góry , morze masz coś zacięte ) 

Ta rączka do dźwignia do włączania wom , sprzęgło do womu masz pod kierownicą po prawej stromie na 3 zdj  

a to coś co idzie do filtra powietrza to czujnik zanieczyszczenia filtra powietrza 

a dzwignia przy przy podnoszeniu podnośnika do dociążanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    12

Może na blokadzie jeździsz kolego :lol:

Orientujesz sie jakie roznice sa miedzy seria 1000 a 600 ?? Jeden bardziej do ciezkiej roboty a drugi pomocnik czy jak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    12

seria 1000 to silniki 6 cyl czyli wieksza moc,inna skrzynia wieksze paramerty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    58

Seria 1000 to ciągniku landini w farbie masseya. Seria 600 to czyste fergusony. Podobieństwo to tylko kabiny i silniki perkonsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×