tomi800302

Mtz 82 nie działa wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomi800302    0

Witam

Gdzie w mtz 82 1984r mogło sie cos rozłaczyc od załaczania wom?Nie kreci sie wałek wom popusciłem te tasmy chamujace, pod skrzynia przekrecałem na obroty wolne szybkie i nic.Czy gdzies jeszcze jest jakis włacznik?Wczesniej chodził dobrze i nie był wogóle uzywany od ponad roku cały czas był rozłaczony.Czy jakis wałek by sie ukrecił w skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mak    0

Pod siedzeniem jest włącznik wom , taki wygięty pręt  z końcówką na klucz 22- chyba.

Przekręć go aż poczujesz ze coś się zazębiło .

Pod ciągnikiem masz   regulację ilości obrotów tam też spróbuj kilka razy przekręcić delikatnie  dobij oś bo czasami się opuszcza jak  kontra jest luźna .

U mnie pomogło napisz jak Ci poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

jutro wymontuje siedzenie i oby to było to bo pod skrzynia to duzo razy kreciłem i nic dam znac czy działa.Dzieki 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz3991    3

Nie trzeba wyjmować siedzenia do przełączania zależne/nieżależne. Przynajmniej u mnie nie trzeba.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    3
Rys. 41 Dźwignia sterowania WOM (przełączanie na
obroty: zależne – niezależne)
1 - dźwignia włączająca obroty zależne - niezależne;
I- obroty zależne
II- obroty niezależne

Cyfrą "1" oznaczona jest dźwignia na rysunku więc według mnie da się to szybko sprawdzić czy to ta przyczyna. Skoro są tylko dwie pozycje do ustawienia na dźwigni, a mianowicie zależne lub niezależne wystarczy wejść do traktora przejechać nim kawałek a w tym czasie niech ktoś z tyłu patrzy czy wałek kręci się podczas jazdy. Jeśli się kręci to jest położenie zależne. Mogę się co do tej metody sprawdzania mylić bo może jest jeszcze jakieś niefortunne położenie pomiędzy aczkolwiek na rysunku nie widać "luzu". W praktyce do końca nie wiem jak to jest. Raz tylko przestawiałem na niezależne, a myślałem że po remoncie skrzyni coś źle poskładali, ale forum pomogło.
 
Jak głupoty opowiadam to niech ktoś mnie poprawi.
Edytowano przez Lukasz3991

Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mkkr
      Witam . Mam pytanie odnosnie wspomagania w koparce . Czy da się założyć siłownik pod serwo? Czy trzeba przerabiać na orbitol? A drugie pytanie czy posiada ktoś książkę w języku polskim ? 
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianf125
      Cześc wszystkim, przyszła pora remontu przedniej zwolnicy w mtz 82 i posypały sie wszystkie łozyska , teraz mam problem bo nie moge znalesc jednej czesci , dzwonie po sklepach i nie maja takiego czegos bo jest to stary typ , moze ktos z was ma te czesc albo jakiego mtz na czesci ? Dowiedziałem sie ze moze to byc w moscie od MTZ 52 
      numer katalogowy to 52-2308019
      nizej zamieszczam zdjecia obudowy zwolnicy z 6 otworami do ktorych powiina byc przykrecona ta obudowa oraz wyglad obudowy biezni łozyska N310 (2310) o której mowa w tym poscie
       


       
       
       


    • Przez kukum
      Witam Właśnie docieram Mtz mam kilka pytań , zrobił już 1 mth i lekko poci się ( nawet to poceniem nie można nazwać ) na kolanku olej czy to normalne ? wcześniej  miał 5 pierścieniowe tłoki teraz założyłem mu 4 i będzie miało wpływ na to ? dodam ze z bagnetu nie zauważyłem spadku oleju, temperaturę silnika ma ok 60-70 st a ciśnienie 3,5 bara na ciepłym, ładnie równo chodzi dyma nie puszcza nawet do swiatła.
    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.