Krzysztoflewandowski36

renault 133.14odma

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    642

być może jest zatkany filterek w odmie  ,a po zgaszeniu silnika wyjmij  miarke oleju czy będzie psyknięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    642

bez filtra też syczy?,są przecieki z smeringu na wale korbowym ? popatrz na olx tam jest kilku handlarzy cześciami  albo sklepy internetowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Zasadniczo niewskazana jest jazda z załączonym przednim napędem z prędkością powyżej 15 km/h.

 

Dla skrzyni 12 i 16-to przełożeniowej będzie to 3 i 4 szosowa. Dotyczy to szczególnie powierzchni twardej typu: asfalt, beton, kostka i temu podobne. Na miękkiej nawierzchni, gdzie możliwy jest poślizg kół (pole, czy łąka) jazda z załączonym przednim napędem jest mniej szkodliwa, ale jednak może mieć jakiś negatywny wpływ.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    718

jak już wyżej kolega napisał do 15km/h i to właśnie 2 jest najszybszym biegiem na jakim powinno się używać przodu,

jedynka jest nawet wolniejsza niż 4/II  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez mario17_1989
      Witam!! mam maly problem z ogrzewaniem,mianowicie  nie dziala  mi wentylator.
      Do tej pory sprawdzone bezpieczniki i nic.Kumpel cos mowil o jakis przekaznikach,ze to one sa uszkodzone.Przed demontazem wszystkiego chcialem sie zapytac gdzie one sie znajduja.I czy faktycznie za brak nawiewu one sa odpowiedzialne. Nawiewu nie mialem mozliwosci przetestowac bo zawsze obywalo sie bez i bylo ok,ale teraz przy niskich temp w dwie osoby to szyby zaraz sa zaszronione.Z gory dzieki za pomoc.
       
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.