Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem o który post Ci chodzi bo wyżej jest mój a ten gdzie proponujesz obrotomierz elektroniczny jest dla niego bez sensu bo zamontować obrotomierz elektroniczny w miejsce mechanicznego gdy nie wiadomo czy są kable i wtyczka i wyjście na obrotomierz i czy alternator jest oryginalny to nie jest robota dla Niego jeżeli nie umie podłączyć dwóch kabli do koguta

Opublikowano

W jaki sposób zdiagnozowałeś, że winę za niedziałający obrotomierz ponosi on sam. Przy mechanicznym w większości przypadków wina leży po stronie linki, potem przekładni kątowej lub jej przedłużki, zaś na samym końcu obrotomierza.

1. Sprawdź, czy podczas obracania linką wskazówka obraca się? Odkręcasz linkę od silnika i podłączasz wkrętarkę lub wiertarkę pod linkę. Jeśli obraca się obrotomierz jest OK, jeśli nie sprawdź linkę.

2. Sprawdź, czy końcówka linki nie ma wyrobionych kantów (szczególnie przy silniku) - jeśli tak linka do wymiany.

3. Sprawdź, czy da się obracać linką palcami (przy wyłączonym silniku) po odkręceniu jej od obrotomierza. Jeśli da się obracać - (a linka jest dobra) przekładnia kątowa do sprawdzenia - zapewne wpadła do miski olejowej przedłużka przekładni kątowej osadzona na kole pośrednim rozrządu.

 

Jak wygląda można zobaczyć choćby tu: http://www.bima.pl/pl/p/NAPED-LICZNIKA-PRZEKLADNIA-KATOWA-ORGINAL-RENAULT,FENDT/1134

Podczas demontażu przekładni kątowej trzeba zwracać na tą przedłużkę baczną uwagę! Po drugie trzeba sprawdzić sztywność osadzenia tej przedłużki na kole pośrednim, Jeśli są luzy trzeba je zlikwidować, gdyż w niedługim czasie spadnie do miski olejowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v