Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , bateria jest z tego roku z marca , rozrusznik jest nowy na gwarancji , prąd w akumulatorze jest cały czas , a jak przekrece kluczyk to kontrolki gasną ale nie odpala , jak tak parę razy wezmę to w końcu zapali . Ale nie wiem co może być . Są tu jakieś przekaźniki od tego ? Gdzie i od czego zacząć szukać ?

Opublikowano

Moze nie jasno napisałem , przekrecam kluczyk raz i zapalają się kontrolki , drugi raz żeby zapalić to gasną kontrolki i nie kręci nawet . Za którymś razem w końcu się uda

Opublikowano (edytowane)

Masa i przekaźnik od rozrusznika do sprawdzenia tylko nie pamiętam czy występuje przekaznik ale pewnie tak. I szukaj przetarc na kablach

Edytowane przez damianos95
Opublikowano

wieszają się szczotki w rozruszniku jak nie kręci to weź klucz i popukaj w rozrusznik w okolice szczotek żeby wykluczyć stacyjke i inne pierdoly spróbuj na krótko pod akumulator podłączyć

Opublikowano

kolego czy do odpalenia musisz ustawić gałka od biegów w położeniu neutralnym? bo jeśli tak to prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik od zabezpieczenia przed przypadkowym uruchomieniem. jeśli jest uszkodzony w łatwy sposób da się go ominąć

Opublikowano

To ze się wciska kluczyk to oczywiste . Tak jak pisałem rozrusznik jest nowy wiec to raczej nie on . A stacyjka to nie wiem ale wiem ze jak przekrecam i powinnem kręcić to gasną kontrolki I nic się nie dzieje . Na początku popatrze ta masę i kable

Opublikowano

Witam moj renualt 103-14 nie chce odpalic nawet na po pych. odpowietrzylem go i nic. prosze pomozcie. moze z pompa jest cos nie tak ale nie wiem co pomozcie dajcie jakies pomysly i opisy co moge zrobic zeby odpalil

Opublikowano

odkręć końcówkę rurki przy wtryskiwaczu i kręć rozrusznikiem powinno lecieć paliwo jeśli nie leci pozostaje wymontowanie pompy i sprawdzenie u pompiarza bo jeśli odpowietrzyłeś to pewnie pompka paliwowa i filtry w porządku  możesz jeszcze sprawdzić filterek w głowicy pompy wtryskowej

Opublikowano

kręciłeś  rozrusznikiem leci paliwo z rurki ? filterek jest pod rurką doprowadzającą  paliwo do głowicy jak to zrobić opisał AlaCapone w którymś  temacie tylko nie pamiętam  tytułu poszukaj na AF zamieścił też zdjęcia i rysunki

Opublikowano

Zacznij sprawdzanie od początku : wymień wkład filtra paliwa , wyczyść siateczkę w górnej części  pompki zasilającej a następnie filterek na pompie wtryskowej tak jak opisano , dokładnie odpowietrz przez dwie śruby 8mm , następnie zadbaj żeby paliwo dotarło do wtryskiwaczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Maikel1987
      Czy taki plug nadawałby się do tej renowki ? Ziemię 5-4 klasa , myslalem bardziej o 3 skibowym ale zawsze można zdjąć jedna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v