Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam pytanie ponieważ pojawił się olej z silnika na kolanku tłumika,i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy ? Chyba że może być też inna przyczyna takiego zjawiska . Pozdrawiam .

Opublikowano

No to zapewne uszcelnienia poszły ale jakberdzo wyrobiona głowica itd to wymiana pomoze na jakis czas zalezy jeszcze ilenim robisz ale za jakis czas napewno regeneracja głowic 

Tak da sie wymienic uszcelnienia bez zdejmowania głowic taka operacja to srednio 45-60min dla jednej glowicy 

Opublikowano

Pierścienie nie odpadają, bo jeśli są zużyte pierścienie zgarniające to moc będzie i olejem pluć też będzie ,ale najprawdopodobniej prowadniki zaworów wyrobiły sie i stąd daje olejem w tłumik cieknie, po zaworach olej i zaraz z wydechem go wypluwa w tłumik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v