markoT25

Awaria t25a

Polecane posty

markoT25    4

Koledzy mam pytanie ponieważ pojawił się olej z silnika na kolanku tłumika,i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy ? Chyba że może być też inna przyczyna takiego zjawiska . Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    66

No to zapewne uszcelnienia poszły ale jakberdzo wyrobiona głowica itd to wymiana pomoze na jakis czas zalezy jeszcze ilenim robisz ale za jakis czas napewno regeneracja głowic 

Tak da sie wymienic uszcelnienia bez zdejmowania głowic taka operacja to srednio 45-60min dla jednej glowicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

T25 nie ma uszczelniaczy zaworowych... Raczej pierścienie do wymiany lub głowica do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    52

Pierścienie nie odpadają, bo jeśli są zużyte pierścienie zgarniające to moc będzie i olejem pluć też będzie ,ale najprawdopodobniej prowadniki zaworów wyrobiły sie i stąd daje olejem w tłumik cieknie, po zaworach olej i zaraz z wydechem go wypluwa w tłumik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

Koledzy się pomyliłem diagnoza poszła od mechanika że olejowe pierścienie poszły i jak się rozbierze to i głowice się zobaczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelsax
      Ponieważ ma przeźroczysty wężyk to widać że paliwo cofa z przelewu w stronę wtryskiwaczy, czy tak ma być? Po dłuższym postoju zapowietrza się i nie reaguje na dodanie gazu tylko powoli wchodzi na obroty i tak kilku krotnie.
    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Polacek
      Jak najlepiej ustawić zawory kręcić wałem , odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku i wtedy gdy pojawi sie paliwo ustawiać ? Taki sposób chyba jest ok ale musi być dobrze ustawiony kąt wtrysku prawda ? Lub wykręcić wtryskiwacz i np śrubokrętem ustalić najwyższy punkt tłoka i wtedy ustawiać ?  chyba ze najpewniejsze jest ustawianie na znaki na kole pasowym ? Standardowy pierwszy cylinder to ten najbliżej rozrzadu czy ruskie coś pomieszali ?
    • Przez Mlody411
      Witam proszę o pomoc, kupiłem ostatnio władimirec t25 i mnial urwano dzwignie rozdzielcza, kupiłem nowo wymienilem ale wajcho ruszyć nie można jak by bylo cos zablokowane. Pierwsza wajcha działa od podnoszenia belek, niestety drugo ruszyc nie można. Proszę o podpowiedz co sie mogło stać i czy warto to naprawiać czy kupić nowy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.