Skocz do zawartości
markoT25

Awaria t25a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T25a

markoT25    4

Koledzy mam pytanie ponieważ pojawił się olej z silnika na kolanku tłumika,i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy ? Chyba że może być też inna przyczyna takiego zjawiska . Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

damianos95    52

No to zapewne uszcelnienia poszły ale jakberdzo wyrobiona głowica itd to wymiana pomoze na jakis czas zalezy jeszcze ilenim robisz ale za jakis czas napewno regeneracja głowic 

Tak da sie wymienic uszcelnienia bez zdejmowania głowic taka operacja to srednio 45-60min dla jednej glowicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

volvo    23

T25 nie ma uszczelniaczy zaworowych... Raczej pierścienie do wymiany lub głowica do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




wieslaw16    46

Pierścienie nie odpadają, bo jeśli są zużyte pierścienie zgarniające to moc będzie i olejem pluć też będzie ,ale najprawdopodobniej prowadniki zaworów wyrobiły sie i stąd daje olejem w tłumik cieknie, po zaworach olej i zaraz z wydechem go wypluwa w tłumik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

markoT25    4

Koledzy się pomyliłem diagnoza poszła od mechanika że olejowe pierścienie poszły i jak się rozbierze to i głowice się zobaczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×