Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,po tego tygodniowych deszczach postanowiłem dzisiaj przeparkować MF 6180 ku mojemu zdziwieniu po przkreceniu kluczyka brak rewersu(nie świeci się dioda przod-tyl) brak polbiegow (nie świeci się A,B,C lub D)brak blokady , przedniego napędu,nie wiem co może być powodem.
Proszę o pomoc w temacie.
Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

A jak wciskasz sprzeglo na odpalonym zaplonie to swieca sie wszystkie kontrolki co kiedys czyli przod tyl i polbiegi?
Czy poprostu nic nie ma?
A i czy da sie przelaczyc na terenowe biegi?

Edytowane przez hardkor113
Opublikowano

Po przkreceniu kluczyka świecą wszystkie natomiast po odpaleniu w liczniku nic nie świeci. Biegi akurat działaj tylko do tylu, nie ma możliwości przełączenie do przodu

Opublikowano

Sterownik z prawej strony kabiny sprawdzony, jest w aluminiowej obudowie wraz z uszczelką która nie ma prawa przepuścić wody, sprawdziłem - sucho.
Sprawdzę jeszcze ten bezpiecznik.

Opublikowano

Ale to nie chodzi o to ze tam ma byc sucho tylko chodzi o to ze do tego sterownika ida rozne kable i tam gdzies woda mogla zajsc.
Mozesz zajrzec do tego bezpiecznika ale jak on bedzie dobry to napewno bedze sterownik.

Opublikowano (edytowane)

Jak może tam wejść woda skoro jest to zabezpieczone kostką widoczna na zdjęciu.
W załączniku przesyłam również zdjęcie zegarów po odpaleniu

post-18834-0-27045900-1468753421_thumb.jpg

post-18834-0-40470600-1468753438_thumb.jpg

post-18834-0-29436500-1468753453_thumb.jpg

Edytowane przez Cineek
Opublikowano

Sprawdziales te bezpieczniki?
Uwierz mi moze tam woda podejsc te kable sa porozprowadziane po calym ciagniku i wystarczy ze kabelek jest przetarty i woda juz zajdzie.
U mnie byl taki sam przypadek wiec wiem cos o tym.

Opublikowano (edytowane)

bezpiecznik bezpiecznikiem... sprawdź czy przewodzi bo że jest sprawny to jeszcze nic nie znasczy. U znajomego styki tak zaśniedziały że wszystko zgasło

Bierzesz schemat i przynajmniej sprawdź czy zasilanie jest na tych stykach gdzie być powinno

Edytowane przez lukbold
Opublikowano (edytowane)

Też miałem taki sam przypadek.Ja akurat mogłem jechać tylko do przodu.Spaleniu uległ komputer.Kupiłem właśnie u kolegi Agroelektronix.Kiedyś chyba był użytkownikiem AF jak się nie mylę.

Edytowane przez KRISS75
Opublikowano

Witam,po tego tygodniowych deszczach postanowiłem dzisiaj przeparkować MF 6180 ku mojemu zdziwieniu po przkreceniu kluczyka brak rewersu(nie świeci się dioda przod-tyl) brak polbiegow (nie świeci się A,B,C lub D)brak blokady , przedniego napędu,nie wiem co może być powodem.

Proszę o pomoc w temacie.

Pozdrawiam

Nie moge ci wysłać prywatnej wiadomosci a mam kilka pytań, napisz to moze coś sie uda poradzić

Opublikowano

Przetarly się dwa przewody pod kabina zasilające moduł, który przez to uległ spaleniu.
Reasumując, stare przegrzane przewody podczas pracy się przetarly, a deszcz był tylko przypadkiem ze przestał działać ciągnik.

Opublikowano (edytowane)

Fajnie by było gdybyś zrobił fotkę tego miejsca narażonego na przetarcia.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Miałem bardzo podobną awarię kilka lat temu. Dwa tygodnie szukałem awarii. Również myślałem że to moduł. Dałem do sprawdzenia dla kolegi agroelektronix ale ten był ok. Okazało się że przełamał się przewód zasilający moduł który idzie od bezpiecznika pod kabinę. Przełamanie było na tyle minimalne że moduł rozłączał się na ułamek sekundy podczas jazdy i ciągnik stawał zgrzytając skrzynią. Przełamanie nie było widoczne bo izolacja wyglądał ok. U mnie przewód przełamał się przy kabinie w okolicach tłumika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v