rafi1234

Same Laser - problem przy zmianie biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafi1234    0

Witam wszystkich , 

 

Mam problem przy zmianie biegów. Słychać czasami zgrzytanie ze skrzyni biegów . Biegi nie wchodzą płynnie . Czy jest to wina sprzęgła ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

jeśli je wcisniesz i wrzucisz bieg traktor ze tak powiem traktor rusza do przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey76    6

jak np ze zmiany jazdy w przód zmieniasz na jazdę do tyłu musisz to zrobić dodatkowo z hamulcem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafi1234    0

Ok, dzięki za pomoc . A przy tej trzeciej dźwigni(wsteczny) musi być wąs dospawany ? U mnie ktoś dospawał śrubę . A czy odzienie wlewa się olej do przekładni i skrzyni biegów . Czy to jest  połączone ? 


post-156703-0-42937600-1468489221.jpg Możecie mi opisać trzy dźwignie od biegów  . Byłbym wdzięczny . 


jeśli je wcisniesz i wrzucisz bieg traktor ze tak powiem traktor rusza do przodu?

 

Nie , mam problem tylko przy wrzucaniu wstecznego , Ktoś przyspawał do dźwigni śrubę , chyb a powinno coś takiego być tam , ale u mnie najwyraźniej ktoś to kiedyś ułamał . Czy to może być przyczyną problemu przy wrzucaniu wstecznego 

post-156703-0-56618600-1468489375_thumb.jpg

Edytowano przez rafi1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    58

czerwona gałka to zmiana połowę szosowe, najbliżej drzwi rerwers a po środku biegi. mówię na podstawie tego co ja mam w same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LTZ55a
      Witam, widzę, że w tym dziale dużego ruchu nie ma, ale zapytam. Czy miał ktoś tak, że przy pełnej beli, podczas otwierania klapy zamek po ktorejś ze stron uderzał głośno w zderzak, do którego przykręcona jest dolna pokrywa? Wydaje mi się, że winna jest zbyt twarda sprężyna, bo uderzenie jest dość mocne. Natomiast z lewej strony nie ma tego uderzenia.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.