Skocz do zawartości
Konstanty

Niszczy pasek alternatora 120.14

Polecane posty

Konstanty    1

Jakie mogą być powody uszkodzeń jednego z pasków alternatora (ten bliżej chłodnicy)? Po założeniu nowych (2 x 1400 zębaty xpz Contitech) i kilku godz. pracy, pasek obraca się na kole pasowym wiatraka i idzie po górze. Domowy fachowiec stwierdził, że pasek na kole pasowym wiatraka, zbyt płytko tonie. Rzeczywiście, po naciągnięciu nowych, paski wystają z 2mm ponad koło. Koło pasowe mam niewłaściwe czy paski?? Obecne mają 10mm szerokości. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Coś dziwnie wąskie te koła że pasek 10mm i wystaje ponad nie 10 powinna się schować w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tylko w tym kole przy wiatraku, w alternatorze siada głęboko. Może z jakiegoś innego modelu poprzedni właściciel wstawił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    464

pasek ma ok. 1200-1300mm długości i 10mm szerokości, więc musisz mieć coś pomieszane w kołach pasowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Dołączę fotkę, może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość. Coś słabo pasek pasuje w koło pasowe pompy wody.

post-169081-0-82903000-1468406545_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    111

od dawna tak się dzieje ? ze zdjęcia wygląda jakby alternator był przesunięty do przodu ale może to złudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Od kiedy kupiłem tak się dzieje. W pierwszym komplecie (oryginalnym) zerwał się pasek na od strony wiatraka na robocie, nawet nie wiem kiedy. Ale obstawiłem że pewnie stare. Z braku laku, kupiłem paski 2 różnych firm, tym razem nowego Contitecha nie zerwało tylko obróciło na kole pasowym wiatraka. Grzbietem szedł po rancie koła pasowego. Dayco od strony silnika wytrzymał. Ten przypadek zgoniłem szkolny błąd 2 różnych producentów pasków. Widoczny na zdjęciu to już 3 komplet tym razem paski tego samego producenta.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Koło od strony wiatraka wyglada na mniejsze. Sprawdź to bo jeśli tak jest to zawsze bedzie niszczyło paski  Ewentualnie jeździj na jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    3631

Sprawdź, czy nie masz bicia kół pasowych oraz czy alternator jest ustawiony równolegle.

Zdejm pasek i sprawdź łożyska alternatora. Szczególną uwagę zwróć na koło pasowe wału silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×