Konstanty

Niszczy pasek alternatora 120.14

Polecane posty

Konstanty    1

Jakie mogą być powody uszkodzeń jednego z pasków alternatora (ten bliżej chłodnicy)? Po założeniu nowych (2 x 1400 zębaty xpz Contitech) i kilku godz. pracy, pasek obraca się na kole pasowym wiatraka i idzie po górze. Domowy fachowiec stwierdził, że pasek na kole pasowym wiatraka, zbyt płytko tonie. Rzeczywiście, po naciągnięciu nowych, paski wystają z 2mm ponad koło. Koło pasowe mam niewłaściwe czy paski?? Obecne mają 10mm szerokości. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Coś dziwnie wąskie te koła że pasek 10mm i wystaje ponad nie 10 powinna się schować w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tylko w tym kole przy wiatraku, w alternatorze siada głęboko. Może z jakiegoś innego modelu poprzedni właściciel wstawił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pasek ma ok. 1200-1300mm długości i 10mm szerokości, więc musisz mieć coś pomieszane w kołach pasowych


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Dołączę fotkę, może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość. Coś słabo pasek pasuje w koło pasowe pompy wody.

post-169081-0-82903000-1468406545_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

od dawna tak się dzieje ? ze zdjęcia wygląda jakby alternator był przesunięty do przodu ale może to złudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Od kiedy kupiłem tak się dzieje. W pierwszym komplecie (oryginalnym) zerwał się pasek na od strony wiatraka na robocie, nawet nie wiem kiedy. Ale obstawiłem że pewnie stare. Z braku laku, kupiłem paski 2 różnych firm, tym razem nowego Contitecha nie zerwało tylko obróciło na kole pasowym wiatraka. Grzbietem szedł po rancie koła pasowego. Dayco od strony silnika wytrzymał. Ten przypadek zgoniłem szkolny błąd 2 różnych producentów pasków. Widoczny na zdjęciu to już 3 komplet tym razem paski tego samego producenta.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Koło od strony wiatraka wyglada na mniejsze. Sprawdź to bo jeśli tak jest to zawsze bedzie niszczyło paski  Ewentualnie jeździj na jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Sprawdź, czy nie masz bicia kół pasowych oraz czy alternator jest ustawiony równolegle.

Zdejm pasek i sprawdź łożyska alternatora. Szczególną uwagę zwróć na koło pasowe wału silnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj