News
Konstanty

Niszczy pasek alternatora 120.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Konstanty    1

Jakie mogą być powody uszkodzeń jednego z pasków alternatora (ten bliżej chłodnicy)? Po założeniu nowych (2 x 1400 zębaty xpz Contitech) i kilku godz. pracy, pasek obraca się na kole pasowym wiatraka i idzie po górze. Domowy fachowiec stwierdził, że pasek na kole pasowym wiatraka, zbyt płytko tonie. Rzeczywiście, po naciągnięciu nowych, paski wystają z 2mm ponad koło. Koło pasowe mam niewłaściwe czy paski?? Obecne mają 10mm szerokości. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    47

Coś dziwnie wąskie te koła że pasek 10mm i wystaje ponad nie 10 powinna się schować w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tylko w tym kole przy wiatraku, w alternatorze siada głęboko. Może z jakiegoś innego modelu poprzedni właściciel wstawił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    730

pasek ma ok. 1200-1300mm długości i 10mm szerokości, więc musisz mieć coś pomieszane w kołach pasowych


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Dołączę fotkę, może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość. Coś słabo pasek pasuje w koło pasowe pompy wody.

post-169081-0-82903000-1468406545_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    903

od dawna tak się dzieje ? ze zdjęcia wygląda jakby alternator był przesunięty do przodu ale może to złudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Od kiedy kupiłem tak się dzieje. W pierwszym komplecie (oryginalnym) zerwał się pasek na od strony wiatraka na robocie, nawet nie wiem kiedy. Ale obstawiłem że pewnie stare. Z braku laku, kupiłem paski 2 różnych firm, tym razem nowego Contitecha nie zerwało tylko obróciło na kole pasowym wiatraka. Grzbietem szedł po rancie koła pasowego. Dayco od strony silnika wytrzymał. Ten przypadek zgoniłem szkolny błąd 2 różnych producentów pasków. Widoczny na zdjęciu to już 3 komplet tym razem paski tego samego producenta.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    47

Koło od strony wiatraka wyglada na mniejsze. Sprawdź to bo jeśli tak jest to zawsze bedzie niszczyło paski  Ewentualnie jeździj na jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Sprawdź, czy nie masz bicia kół pasowych oraz czy alternator jest ustawiony równolegle.

Zdejm pasek i sprawdź łożyska alternatora. Szczególną uwagę zwróć na koło pasowe wału silnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez karloss121
      Tak jak w temacie poszukuję siedzenia pasażera do Areski 626, podejrzewam że jest ono taki samo jak we wszystkich Areskach. Może ktoś posiada albo zna kogoś kto posiada takie części na przykład z rozbiórki. 
    • Przez piotrczem
      Cześć, potrzebuję info jaką dokładnie szerokość na kołach ma powyższe renault,
      jak mógłby ktoś zmierzyć u siebie po końcach tylnych opon byłbym wdzięczny, 
      oczywiście z podaniem ich rozmiaru. dzięki z góry
    • Przez tommy66692
      Witam mam taki problem w aresie mam sterownik TCE 25 i podczas pracy w obciążeniu zrywa mi podnośnik troszkę do góry tak jakby zawór przeciazeniowy ale to występuje nawet jak nie ma dużego obciazenia, miga cały czas czerwona kontrolka na sterowniku ale nie wiem co ona oznacza może ktoś coś podpowie?
    • Przez lszyndlar
      Witam.
      Jak w temacie.
      Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą. Więc moje pytania
      Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy??
      Jakie powinny być luzy zaworowe ??
      W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ?? 
      Czy można wyciągnąć tylko jedną głowicę (bez potrzeby demontowania kolektora wydechowego z innych głowic aby nie naruszyć uszczelek) ??
    • Przez ksjan68
      WITAM MAM PROBLEM MOZE KTOS Z WAS ROBIL LUB DAWAŁ GDZIES DO SPRAWDZENIA LUB REGENERACJI ROZDZIELACZ PODNOSNIKA OD RENI.PODNOSNIK JEST B.MAŁY MNIEJSZY NIŻ W 60- TCE!NIE WIEM CO ROBIĆ BO MAM OBJAWY ZE PODNIESIE ZA PIERWSZYM RAZEM OPUSCI ALE JUZ ZA DRUGIM RAZEM CORAZ GORZEJ OPUSCI AZ WCALE?OD PODNOSZENIA I OPUSZCZANIA TYLKO ON JEST CHYBA ZA TO ODPOWIEDZIALNY.MOZE KTOS MIALJUZ TAKIE PROBLEMY?
       
      Nie piszemy caps lockiem!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.