Skocz do zawartości
Konstanty

Niszczy pasek alternatora 120.14

Polecane posty

Konstanty    1

Jakie mogą być powody uszkodzeń jednego z pasków alternatora (ten bliżej chłodnicy)? Po założeniu nowych (2 x 1400 zębaty xpz Contitech) i kilku godz. pracy, pasek obraca się na kole pasowym wiatraka i idzie po górze. Domowy fachowiec stwierdził, że pasek na kole pasowym wiatraka, zbyt płytko tonie. Rzeczywiście, po naciągnięciu nowych, paski wystają z 2mm ponad koło. Koło pasowe mam niewłaściwe czy paski?? Obecne mają 10mm szerokości. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    39

Coś dziwnie wąskie te koła że pasek 10mm i wystaje ponad nie 10 powinna się schować w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Tylko w tym kole przy wiatraku, w alternatorze siada głęboko. Może z jakiegoś innego modelu poprzedni właściciel wstawił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    637

pasek ma ok. 1200-1300mm długości i 10mm szerokości, więc musisz mieć coś pomieszane w kołach pasowych


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Dołączę fotkę, może ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość. Coś słabo pasek pasuje w koło pasowe pompy wody.

post-169081-0-82903000-1468406545_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    423

od dawna tak się dzieje ? ze zdjęcia wygląda jakby alternator był przesunięty do przodu ale może to złudzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konstanty    1

Od kiedy kupiłem tak się dzieje. W pierwszym komplecie (oryginalnym) zerwał się pasek na od strony wiatraka na robocie, nawet nie wiem kiedy. Ale obstawiłem że pewnie stare. Z braku laku, kupiłem paski 2 różnych firm, tym razem nowego Contitecha nie zerwało tylko obróciło na kole pasowym wiatraka. Grzbietem szedł po rancie koła pasowego. Dayco od strony silnika wytrzymał. Ten przypadek zgoniłem szkolny błąd 2 różnych producentów pasków. Widoczny na zdjęciu to już 3 komplet tym razem paski tego samego producenta.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    39

Koło od strony wiatraka wyglada na mniejsze. Sprawdź to bo jeśli tak jest to zawsze bedzie niszczyło paski  Ewentualnie jeździj na jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Sprawdź, czy nie masz bicia kół pasowych oraz czy alternator jest ustawiony równolegle.

Zdejm pasek i sprawdź łożyska alternatora. Szczególną uwagę zwróć na koło pasowe wału silnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.