Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

gdzie go teraz na zaciąg zapali jak szędzie slisko... u nas jak w 3512 się zapowierzył tamtej zimy to musieliśmy jechać na pole po orce go odalać bo normalie odpowietrzyć sięnie chciał...

Edytowane przez lukasz321
Opublikowano

Dzięki koledzy za odpowiedź. Dymu nie puszcza. Zrobie tak jak radzicie. Myśle że z pociągnięciem nie będzie aż takiego problemu. Dam znać czy odpalił. pozdrawiam

 

Albo poczekam na odwilż :D

 

od gaszenia wciśnięte :) :)

Opublikowano

Teraz to tylko na zaciąg, z rozrusznika nie ma co próbować. Miałem taki sam problem rok temu, wyjechałem z garazu i poszedłem na chwilę do domu, ciągnik ciągle chodził na wolnych, przychodzę a on zgasł, na szczęście sąsiad miał odpalonego Pronara to pociągnął MF. Przygotuj się na długą jazdę. :rolleyes: tak od razu nie załapie.

Opublikowano

W pierwszych dwoch latach od nowosci tez mialem ten problem w zimie z 2812.

 

Po wyeliminowaniu usterki przez nastepne 13 lat az do teraz jeszcze sie nie zapowietrzyl w zime ani lato. Musisz odkrecic maske i wyciagnac zbiornik paliwa. Nastepnie wyplukac go olejem napedowym do gory nogami tak aby byl idealnie czysty w srodku i zmontuj wszystko spowrotem. W srodku sa opilki metalu z produkcji ktore zapychaja paliwo. Przed plukaniem musisz wymontowac czujnik paliwa z baku. A teraz gdy stoisz na polu albo gdy ci sie zapowietrzy to odkrecasz wezyk paliwa przy filtrze ktory idzie od zbiornika , pakujesz go do ust i dmuchasz az slychac bulgotanie w zbiorniku. Zakrecasz go spowrotem i pompujesz pompka paliwa az skonczy sie opor pompki. Nastepnie popuszczasz przynajmniej dwie rurki paliwa od wtryskiwaczy przy pompie paliwa i krecisz rozrusznikiem az zacznie palic i jednoczesnie dokrecasz rurki wtryskiwaczy. 10 min i maszyna dziala

Opublikowano

Zanim kolego zaczniesz bawić sie w odpowietrzanie to przedewszystkim wymień filtr. Jeżeli parafina wytrąciła sie na filtrze to żadne grzanie nie pomaga trzeba wymieniać na nowy.

Opublikowano

W instrukcji jest napisane aby wymieniac filtr paliwa co 250mtg ale jesli kupujesz paliwo z dobrej stacji i lejesz do zbiornika przez kilka szmatek i masz czysty uklad paliwowy to zywotnosc tego filtru wzrasta do 500mtg. Poza tym gdyby filtr sie zapchal to ciagnik by chodzil normalnie do pewnych obr. np. 1100mpr a powyzej tych obr. slychac by go bylo jakby mial ze dwa cylindry tylko i bylby bardzo slaby.

Opublikowano

jesli nic nie zatkane i paliwo idze to trzeba odpowietrzyc filtry oraz pompe az do skutku caly czas pompując pompka reczna , na pompie sa takie srubki do odpowietrzania musisz to robic starannie i nie trzeba odpowietrzac zadnych wtrysków to niestety przypadłosc tych silników ciezkie odpowietrzanie i zadne ciaganie nic nie da puki powietrze bedzie w pompie bo to pompa rotacyjna no i trzeba sie uzbroic w cierpliwosc i zapali

Opublikowano

Kto w dzisiejszych czasach bawi się w filtrowanie paliwa przez szmatki, bez przesady wystarcze lejek z siatką, w zupełności wystarcza. Filtr paliwa kosztuje pare złotych, jeżeli Kolega już ma odpowietrzać układ zasilania to lepiej z nowym filtrem, będzie miał spokuj na cały sezon. Zimą w filtrze zbiera się nie brud tylko parafina wytrącona z paliwa można ją rozpuścić podgrzewając ale jeżeli ktoś lubi krecić z g.. bat to proszę. Oszczedzanie jest wskazane oby nie głupie

Opublikowano

no taki samostart to nie jest zła rzecz ja Plakiem psiknąłem jak mi tej zimy skuter nie chciał odpalić i jakoś nic się nie stało i zastanawiam się czy do c 330 tego nie zastosować :D

Opublikowano

Witam szanownych kolegów! mam problem z blokada mechanizmu różnicowego w 2812. a mianowicie włącza się samoczynnie czasem nawet przy lekkim skręcie. Czy jest możliwość regulacji blokady. bardzo proszę o odpowiedź!

Opublikowano

Witam mam taki problem że ciągnik nie odpala na kluczyku jak jest zimny i jak zagrzany rozrusznik kręci i nic a na popych to na 1 metrze zapala

ciągnik ma przepracowane 1500 mtg (w takich pracach jak opryskiwanie sianie nawozów przewracanie siana )i jest możliwe że pompa musi iść do regeneracji bo tylko mam taki pomysł macie jakieś subestie dlaczego nie pali dodam że filtr paliwa po wymianie

Opublikowano (edytowane)

Czy kąt wtrysku jest odpowiedni? Bo te objawy raczej pasują do przestawionego zapłonu. Sprawdź ustawienie znaku na kołnierzu pompy wtryskowej i obudowy rozrządu, powinny trafiać na siebie. Zaznaczyłem na zdjęciu ten znak, musisz się dobrze przypatrzeć.

1511040419.jpg

 

 

 

Jeśli to nie to, to jak odpowietrzałeś układ po wymianie filtra jak pompa zasilająca pompowała paliwo, może ona jest wadliwa?

 

 

Edit: Po dłuższej chwili zastanowienia możesz także dać do sprawdzenia wtryski, być może rozpylacze się zużyły (w co wątpię po 1500 mtg).

Edytowane przez grzegorz508
Opublikowano (edytowane)

Skoro kręci, to znaczy, że układ rozruchowy działa, po za tym, przy ciepłym i tak mało spracowanym silniku naprawdę nie dużo trzeba żeby go odpalić, tak więc sądzę, że to coś z układem zasilania.

Edytowane przez grzegorz508
Opublikowano (edytowane)
gdzie go teraz na zaciąg zapali jak szędzie slisko... u nas jak w 3512 się zapowierzył tamtej zimy to musieliśmy jechać na pole po orce go odalać bo normalie odpowietrzyć sięnie chciał...

 

Jak się ma 2 lewe ręce trzeba ciągać  :D

 

 Gruntowne odpowietrzanie nie trwa dłużej jak 10-15 minut. Niech kupi filtr i go porządnie odpowietrzy i musi odpalić   :)

 

 

 

Po dłuższej chwili zastanowienia możesz także dać do sprawdzenia wtryski, być może rozpylacze się zużyły (w co wątpię po 1500 mtg).

 

U nas 2 padły po pół roku pracy, a wciągu roku robi ok 300mth. Teraz te części to... szkoda gadać   ;[

Edytowane przez samczyk1991
Opublikowano (edytowane)

Skoro raz odpalił to teraz znowu musi. Nie kombinuj bez potrzeby, sprawdź filtr, odpowietrz go i musi odpalić bo w ciągu 15 min nie padły by Ci wtryskiwacze. Zresztą w moim nawet jak  lały to ciężko ale odpalał   ;)

Zresztą powinien dymić podczas odpalania. Skoro nie dymi to nie dostaje paliwa, proste   ;)

 

Edit:

Sprawdź czy sitko kranika w baku się nie zatkało i paliwo do pompy nie dochodzi.  Nie raz mi te sitko ciągnik zapowietrzyło   ;[

Edytowane przez samczyk1991

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v