Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Pisze tutaj bo chciałbym sie dowiedziec od posiadaczy ciagnikow case seri 5100 czy przy większych wzniesieniach gdy jedziecie na pusto traktor pojedzie na najwyzszym biegu czyli 4-4 (skrzynia 40). Pytam sie poniewaz byłem ogladac ładnego case 5150 i gdy jechałem na wzniesienie ok. 20moze30 stopni po asfalcie nie pojechał na najszybszym biegu. Moze i moje pytanie troche bez sensu ale nie miałem wczesniej doczynienia z tymi ciagnikami a zwłaszcza 6cyl. Moje myslenie jest takie ze traktor o mocy 125km powinien sobie radzic z gorami na najwyższym biegu. Prosze o pomoc i z góry dziekuje za odpowiedz. (a ja jestem z okolic Nowego Sacza i tu sa gory wiec dlatego pytam).

Opublikowano

według mnie też :( jesteśmy posiadaczami 5130 105 km i bez problemu sobie radzi z takimi wzniesieniami. Jesteś z Nowego Sącza a z
.... a z jakiego województwa ? :)

Opublikowano

No ja tak na oko pisalem 20-30stopni. To tak mysle ze ten podjazd mial ok 10% moze troszke wiecej


nowy sacz  to województwo malopolskie


niby skrzynia w nim 40 a jedzie max 44-45km/h

Opublikowano

to jest mała wioska gdzie sa drogi betonowe czy asfaltowe bez takich znakow(drogi gminne)


napiszcie jak u was z wiekszymi podjazdami czy ciagnik daje rade

Opublikowano

Mam tereny gorzyste, w okollicy kilka drog asfaltowych z konkretnymi gorkami, powiem krotko, nie ma gorki zeby nie wyciagnal na ostatnim przelozeniu, moze nie osiagniesz 40 km/h jak wystartujesz w polowie gorki od 0 chyba ze jak kolega wyzej wjezdzasz na giewont.  ale nie raz targam dwie puste przyczepy hl6011 i d47 pod dosc duza gore, startuje bezposrednio przed gora od ok 10km/h jak wyjezdzam z drogi z 3-3 to stopniowo dojde na 4-3 i idzie jak zyleta,bez wiekszego problemu,a samym ciagnikiem to juz wogole nie ma o czym rozmawiac. 

Opublikowano

Żeby ciągnik sprawdzić to musi pójść w pole, wtedy pokaże co potrafi.

Teściu kupił  z serwisu JD 200 km 8100  i okazało się w polu że jest trochę silniejszy od jego 1634, w serwisie go wyśmiali. Po miesiącu kazali przyjechać na hamownię i okazało się że  w porywach ma 160 km, pompa wtryskowa siedziała, serwis naprawił  pompę w Polsce i to samo, teraz pompa regenerowana z Ameryki 13 tyś, nowa 18.

 

Pytanie jak te wzniesienie naprawdę wyglądało, bo  niby małe a ciągnik zwalnia,. ja mam Case 150 km i wiem że lubi na wzniesienia  16 biegiem nie wyjechać,  na pusto, a ma na pewno 150 km.

Opublikowano

pod podobna gorke jade moim nht5050 i na najwyzszym nie pojdzie. Dlatego myslełem ze 125 koni powinno isc. Ale może to kwestia przełożeń w skrzyni.


a i jest tez taka kwestia dopóki sie mój nh nie rozgrzeje(chociaz lato jest) to nie ma pełnej mocy. Czy moze byc cos takiego przy tym case??

Opublikowano (edytowane)

to i ja napisze, mam case 5140 110km skrzynia 30km/h i też podejrzewałem go o brak mocy ale ja w swoim przypadku ciągne 17 ton i musze zejść na 4/3 żeby się podebrać na ostrą górke nawet na 4/2 przy tym nawet dymka nie puści, pali wzorowo, silnik też ładnie pracuje na pusto nie mam problemu z podjazdami też zastanawiam się oddac pompe do sprawdzeni z wtryskiwaczami i turbo do regeneracji profilaktycznej bo co jakiś czas musze dolac oleju do silnika. mam tez mtz 82 który z takim zestawem ma mniej problemów z podjazdem wiec chyba coś na rzeczy jest.

 

edit

 

ogólnie u mnie problem zniknął -przyczyna błaha  zle odpowietrzony był a jak do tego doszedłem otóż jak go kupowałem to koleśpokazał jak się "odpowietrza" tylko powiedział że wystarczy odpowietrzyć pierwszy wtrysk od kabiny a reszta panie sama się odpowietrzy no i okazało się że gówno prawda. niedawno nie mogłem go odopalić agonia trwała 3 dni odpalał i gasł to były zakitowane filtry i się zapowietrzał wymieniłem filtry i odpowietrzyłem jak należy i ruszyłem w trase że zbożem 17t zestaw czyli jak zawsze i tym razem obeszło się bez redukcji bo zszedł jedynie 200 obrotów i tyle i jechał dalej nie zchodziłem na połówkach w dół a wcześniej musiałem na tej trasie o 2 półbiegi redukować. róznica kolosalna

 

druga sprawa to pod górke słabnie może być wina pompki zasilającej tej zaraz za bakiem słabo podaje a główna nie da rady pod góre zwłaszcza podciągnąć  tak czy siak sprawdz cały układ zasilania pod kątem szczelności pompke filtry odkręc fotel wymień elastyczne przewody paliwowe przy baku tam właśnie pod fotelem bo mogą być sparciałe a jak nie pomoże to pompa główna do roboty.

Edytowane przez BENNY82
Opublikowano

a wie ktoś może ile powinna bar dawać turbina max w tym ciągniku?? chodzi mi przy obciążeniu. Bo ja założyłem wskaźnik i max pokazuje mi jakieś 0,8 bar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v