Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sznajdik    151

Jak w temacie, ciekawi mnie czy każdy producent pomp do mf serii30xx robi pompy o tym samym wydatku? że one pasują to raz ale czy wszystkie są tej samej wydajności? orientuje się ktoś?. Jakoś słabo mi obrotówkę obraca znajomy mówił że za powoli trochę i ma mały problem z przełamaniem siłownika. Dławik wyrzuciłem przy rozdzielaczu jakby ustawione na max i coś trochę nie tak i na każdej z trzech par o co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    616

ten siłownik w pługu jest tak mały że c330 go przerzuci na relaksie... sprawdź innym traktorem... Jak zaczepiłem pierwszy raz Lemken do mf to też naraz pojawiły się problemy z przełamaniem siłownika... łożysko na obrotnicy rozpadło się...

Nie wiem czy to w Twoim przypadku będzie miało znaczenie ale ten grzybek (motylek) na rozdzielaczu musiałem wykręcić bo cisnienie zawsze podaje tym samym wężem obojetnie w którą strone pług kręce

a wydatek pompy to każdy producent tak samo podaje z tego co szukałem

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

w mf jak mamy pompa przy podnoszeniu TUZ prawie nie pompuje do rozdzielaczy. Druga sprawa to fakt, że rozdzielacze obrócz regulatora prędkości mają usyawienie ich funkcji. Taka śruba z przetyczką zazwyczaj zardzewiała. Jak podnosi ok to rpzbierz.i wyczyść rozdzoelacze lub pokombinuj ze wspomnianą regulacją. Mam instrukcję tego ciągnika to mogę podesłać.
przepraszam za błędy - paluchy grube i ciężko pisać na telefonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    151

No właśnie będę próbował wykręcić i zobaczę jak jest chociaż wydaje mi się że jedna z trzech par wyjść nie ma tego pokrętła może winna jest kość przy pługu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

No więc te śruby z przetyczką chodzą jak trzeba i kręcenie nimi nic nie pomaga, pług obraca bezproblemowo jak dodam troszkę gazu. Muszę gdzieś podłączyć pług pod inny traktor żeby ciągnik żeby wyeliminować jakiś problem z zaworem przy pługu bo nie widzę tam jakiejś regulacji prócz wyjętego dławika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

odświeżę temat co do obracania pługa myślałem że też pompa nie daje rady ale na starej ciężej obracał i na nowej.

Uszkodzony zawór przy pługu się okazał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

U mnie obraca tyle że muszę lekko przegazować podczas obrotu jak siłownik załóżmy się schował a ma się wysuwać dalej idzie ok i odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

Tak u dealera jeszcze nie mam zamiaru tam kupować,odnośnie tego z linku ro wydaje mi się że on obsługuje siłownik na jeden wąż a ja mam na dwa czyli dwa wejścia i dwa wyjścia, mylę się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    616

na dole masz schemat... ja tam widzę 2 węże dla siłownika i 2 dla traktora. W zasadzie trzeba by poznać nazwę handlową tego zaworu bo jak zapytasz o zawór do pługa w sklepie z hydrauliką siłową to Cie wyśmieją a pewno coś takiego mają kto wie czy w niższej cenie no ale po inna nazwą ;) We schemat i szukaj ;)

A starego nie da się rozebrać? może wyczyścić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.