Skocz do zawartości

Polecane posty

dudas83    6

Witam mam problem z mrugającymi kontrolkami w MF 4270 wyświetla mi kod błędu 6-2 uszkodzony czujnik liczby obrotów, wie ktoś o jaki czujnik chodzi i gdzie on się znajduje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dudas83    6

Wszystko działa tylko że kontrolki mrugają i piszczy.

Co nie działa?

 


Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

 

Tak mruga kontrolka ciśnienia oleju i kontrolka kodów błędów przekładni nawrotnej/przełączania mocy i trójkąt ostrzegawczy  .A wlałem olej z powrotem bo wymieniałem filtr :)  ten od spodu a wiesz może jaki powinien być ten wkład do filtra odśrodkowego z prawej strony koło zwolnicy ? Bo może jest jakiś zamiennik a orginał ponad 700 zł a nie ma tam go w ogóle  bo ktoś go nie założył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    311

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Jeśli nie wiesz co to wkład filtra odśrodkowego to proszę bardzo wpisz w google ten nr.    3800350M91

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    311

Ponieważ jest to taka konstrukcja a nie inna potrzebujesz właściwie cały filtr.
Zasada dzialania filtra odśrodkowego nie przewiduje stosowania wkładów. Twojego poprostu się nie czyści a wymienia. Tego nie rozumiałem. Filtr napędzany olejem nie utrzymuje jak pamiętam właściwego ciśnienia w układzie jeżeli go niema. Masz tam zasilanie i dwa powroty: jeden z dysz napędowych a drugi czystego oleju do układu. Sprawdź dokładnie czy brak filtra to jedyna modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Do filtra odśrodkowego nie ma wkładu. Jeśli ci działa, nic nie jest zniszczone to tylko wystarczy wyczyścić. Pamiętaj aby tej śruby na górze obudowy mocno nie dokręcać. Tylko tyle aby nie leciał lej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Panowie wymieniłem filtry, czujnik wyczyściłem nie pomogło kupiłem nowy czujnik i nadal to samo, ciśnienie hydrauliki prawidłowe może ktoś ma jakiś pomysł? Cały czas świeci się kontrolka brak ciśnienia w skrzyni biegów  i mruga kod błędu 6-2

Edytowano przez dudas83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Nie wiem aby tam był jakiś inny czujnik obrotów. Może być instalacja do przejrzenia przez elektryka. Może gdzieś nie łączy. U mnie kiedyś po myciu wywalało błąd awaria czujnika zakresów skrzyni. Wyschło i się uspokoiło. Niech elektryk sprawdzi też ładowanie. Może obroty sczytywane są również z alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Awaria usunięta czujnik pokazywał prędkość jazdy ,ale nie był do końca sprawny... sprawdzony miernikiem okazał się uszkodzony koszt nowego to 900 zł został wymieniony i po kłopocie, jedynie co było nie potrzebnie wymieniane to czujnik w obudowie pompy jak napisał hubertuss w tym modelu jak mój 4270 czujnik prędkości jazdy znajduje się obok walka przekaźnika mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Pytałeś o czujnik liczby obrotów. Więc ci napisałem gdzie jest.

 

http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/4260%204270%20FR%20K37009.pdf

 

Strona 624 na środku rysunku numer 13. Czujnik numer 15 umieszczony zaraz nad wałkiem wom odpowiada za pomiar prędkości wom i wg tego katalogu jest taki sam jak ten od obrotów silnika. Oba mają ten sam numer katalogowy.

Gdzie dokładnie przy wom znalazłeś ten czujnik prędkości jazdy? Bo szczerze powiem nigdy go nie szukałem i nie wiem gdzie on jest.

W starszych modelach serii 4200 z przed 2001 roku był przy lewym tylnym kole. W nowszych nie wiem gdzie jest.  Dokładnie możesz popatrzeć jaki model masz na pierwszej stronie katalogu. Tam jest zaznaczone. Numer seryjny zaczyna się od K.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Ja mam rocznik 2003 w katalogu nie ma  w którym miejscu on jest, ale znajduje się  obok czujnika prędkości  wom po lewej stronie nr.kat 3825141M2.Kod który wyświetlał nie jest tylko odpowiedzialny za to co jest napisane w instrukcji tak mi powiedział elektronik który sprawdzał uszkodzony sensor .Ważne ze obyło się bez poważniejszych napraw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez szwagier84
      Witam W przyszłości planuje zakup wyżej wymienionego ciągnika oczywiście używanego. Proszę użytkowników którzy takowy ciągnik posiadają o opinię na jego temat. Plusy minusy najczęstsze usterki koszty serwisowania. Dziękuję i pozdrawiam
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
    • Przez Soltys85
      Witam! Siadła mi pompa wtryskowa i dziwi mnie pewna rzecz w Korbanku powiedzieli mi ze taka pompa kosztuje 13tys natomiast w lokalnym sklepie podałem nr i koszt 4 rzetys jak to mozliwe, sprzedawca mówił ze jest orginala Boscha. Czy jest to jakis zamiennnik?? Przykładowo mowił ze do Claasa w serwisie chcieli 11tys a oni mieli za 6 czy serwisy tak zawyzaja cene?? Chociaz słyszałem ze te pompy tanie nie sa. Co o tym sadzicie ?? Bo chce zrobic to dobrze...
    • Przez Darek1899
      Darek1899     0 Odpowiedziano: 2 minuty temu   Cześć mam takie pytanie.
      Mianowicie dziś normalnie oralem swoim mf4260 i przy opuszczaniu pługa(na uwrocie) coś mi się stało z przednim napędem tzn zaczęło coś pukać a odgłos dochodzi przynajmniej tak mi się wydaje z skrzyni 
      Napęd działa bo sprawdzałem w piaskowni... ale puka im szybciej jedziesz tym bardziej puka po rozlaczeniu napędu cisza... po tym jak tak sie stało to jeszcze z 2godz oralem bez napędu i raczej nic nie bylo słychać
      Rewers i ogólnie hydraulika chodzi ok biegi też normalnie a jak sie napęd włączy to puka
      pomoże ktoś coś? 
      Z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.