Polecane posty

dudas83    6

Witam mam problem z mrugającymi kontrolkami w MF 4270 wyświetla mi kod błędu 6-2 uszkodzony czujnik liczby obrotów, wie ktoś o jaki czujnik chodzi i gdzie on się znajduje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dudas83    6

Wszystko działa tylko że kontrolki mrugają i piszczy.

Co nie działa?

 


Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

 

Tak mruga kontrolka ciśnienia oleju i kontrolka kodów błędów przekładni nawrotnej/przełączania mocy i trójkąt ostrzegawczy  .A wlałem olej z powrotem bo wymieniałem filtr :)  ten od spodu a wiesz może jaki powinien być ten wkład do filtra odśrodkowego z prawej strony koło zwolnicy ? Bo może jest jakiś zamiennik a orginał ponad 700 zł a nie ma tam go w ogóle  bo ktoś go nie założył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    402

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Jeśli nie wiesz co to wkład filtra odśrodkowego to proszę bardzo wpisz w google ten nr.    3800350M91

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    402

Ponieważ jest to taka konstrukcja a nie inna potrzebujesz właściwie cały filtr.
Zasada dzialania filtra odśrodkowego nie przewiduje stosowania wkładów. Twojego poprostu się nie czyści a wymienia. Tego nie rozumiałem. Filtr napędzany olejem nie utrzymuje jak pamiętam właściwego ciśnienia w układzie jeżeli go niema. Masz tam zasilanie i dwa powroty: jeden z dysz napędowych a drugi czystego oleju do układu. Sprawdź dokładnie czy brak filtra to jedyna modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Do filtra odśrodkowego nie ma wkładu. Jeśli ci działa, nic nie jest zniszczone to tylko wystarczy wyczyścić. Pamiętaj aby tej śruby na górze obudowy mocno nie dokręcać. Tylko tyle aby nie leciał lej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Panowie wymieniłem filtry, czujnik wyczyściłem nie pomogło kupiłem nowy czujnik i nadal to samo, ciśnienie hydrauliki prawidłowe może ktoś ma jakiś pomysł? Cały czas świeci się kontrolka brak ciśnienia w skrzyni biegów  i mruga kod błędu 6-2

Edytowano przez dudas83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Nie wiem aby tam był jakiś inny czujnik obrotów. Może być instalacja do przejrzenia przez elektryka. Może gdzieś nie łączy. U mnie kiedyś po myciu wywalało błąd awaria czujnika zakresów skrzyni. Wyschło i się uspokoiło. Niech elektryk sprawdzi też ładowanie. Może obroty sczytywane są również z alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Awaria usunięta czujnik pokazywał prędkość jazdy ,ale nie był do końca sprawny... sprawdzony miernikiem okazał się uszkodzony koszt nowego to 900 zł został wymieniony i po kłopocie, jedynie co było nie potrzebnie wymieniane to czujnik w obudowie pompy jak napisał hubertuss w tym modelu jak mój 4270 czujnik prędkości jazdy znajduje się obok walka przekaźnika mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Pytałeś o czujnik liczby obrotów. Więc ci napisałem gdzie jest.

 

http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/4260%204270%20FR%20K37009.pdf

 

Strona 624 na środku rysunku numer 13. Czujnik numer 15 umieszczony zaraz nad wałkiem wom odpowiada za pomiar prędkości wom i wg tego katalogu jest taki sam jak ten od obrotów silnika. Oba mają ten sam numer katalogowy.

Gdzie dokładnie przy wom znalazłeś ten czujnik prędkości jazdy? Bo szczerze powiem nigdy go nie szukałem i nie wiem gdzie on jest.

W starszych modelach serii 4200 z przed 2001 roku był przy lewym tylnym kole. W nowszych nie wiem gdzie jest.  Dokładnie możesz popatrzeć jaki model masz na pierwszej stronie katalogu. Tam jest zaznaczone. Numer seryjny zaczyna się od K.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Ja mam rocznik 2003 w katalogu nie ma  w którym miejscu on jest, ale znajduje się  obok czujnika prędkości  wom po lewej stronie nr.kat 3825141M2.Kod który wyświetlał nie jest tylko odpowiedzialny za to co jest napisane w instrukcji tak mi powiedział elektronik który sprawdzał uszkodzony sensor .Ważne ze obyło się bez poważniejszych napraw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 4215, 4220 - 5,7 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra
      MF 4260, 4270 - 13,5 litra
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra
      MF 8210, 8220 - 15,6 litra
      MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów
      MF 8270, 8280 - 29,5 litra
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry
      MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)
      MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)
      MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)
      MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 4215, 4220 - 10 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów
      MF 4260, 4270 - 28 litrów
      MF 8210, 8220 - 28,5 litra
      MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry
       
      Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Wie ktoś gdzie kupię albo kto ma na sprzedaż tura do MF 6270? Ważne aby był sprawny.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.