Polecane posty

dudas83    6

Witam mam problem z mrugającymi kontrolkami w MF 4270 wyświetla mi kod błędu 6-2 uszkodzony czujnik liczby obrotów, wie ktoś o jaki czujnik chodzi i gdzie on się znajduje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dudas83    6

Wszystko działa tylko że kontrolki mrugają i piszczy.

Co nie działa?

 


Rozumiem, że to kod przekładni rewersu i miga kontrolka ciśnienia oleju na zegarach. Czujnik obrotów masz w obudowie skrzyni biegów przy napędzie pompy hydraulicznej. Za prawym tylnym kołem. Niektórym pomogło czyszczenie. Aby go wyjąc musisz spuścić olej.

 

Tak mruga kontrolka ciśnienia oleju i kontrolka kodów błędów przekładni nawrotnej/przełączania mocy i trójkąt ostrzegawczy  .A wlałem olej z powrotem bo wymieniałem filtr :)  ten od spodu a wiesz może jaki powinien być ten wkład do filtra odśrodkowego z prawej strony koło zwolnicy ? Bo może jest jakiś zamiennik a orginał ponad 700 zł a nie ma tam go w ogóle  bo ktoś go nie założył .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Jeśli nie wiesz co to wkład filtra odśrodkowego to proszę bardzo wpisz w google ten nr.    3800350M91

Czyli jak mruga od rewersu towszystko ok.. rozumiem. Wkład filtra odśodkowego? Ktoś mi wyjaśni?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

Ponieważ jest to taka konstrukcja a nie inna potrzebujesz właściwie cały filtr.
Zasada dzialania filtra odśrodkowego nie przewiduje stosowania wkładów. Twojego poprostu się nie czyści a wymienia. Tego nie rozumiałem. Filtr napędzany olejem nie utrzymuje jak pamiętam właściwego ciśnienia w układzie jeżeli go niema. Masz tam zasilanie i dwa powroty: jeden z dysz napędowych a drugi czystego oleju do układu. Sprawdź dokładnie czy brak filtra to jedyna modyfikacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Do filtra odśrodkowego nie ma wkładu. Jeśli ci działa, nic nie jest zniszczone to tylko wystarczy wyczyścić. Pamiętaj aby tej śruby na górze obudowy mocno nie dokręcać. Tylko tyle aby nie leciał lej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Panowie wymieniłem filtry, czujnik wyczyściłem nie pomogło kupiłem nowy czujnik i nadal to samo, ciśnienie hydrauliki prawidłowe może ktoś ma jakiś pomysł? Cały czas świeci się kontrolka brak ciśnienia w skrzyni biegów  i mruga kod błędu 6-2

Edytowano przez dudas83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Nie wiem aby tam był jakiś inny czujnik obrotów. Może być instalacja do przejrzenia przez elektryka. Może gdzieś nie łączy. U mnie kiedyś po myciu wywalało błąd awaria czujnika zakresów skrzyni. Wyschło i się uspokoiło. Niech elektryk sprawdzi też ładowanie. Może obroty sczytywane są również z alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Awaria usunięta czujnik pokazywał prędkość jazdy ,ale nie był do końca sprawny... sprawdzony miernikiem okazał się uszkodzony koszt nowego to 900 zł został wymieniony i po kłopocie, jedynie co było nie potrzebnie wymieniane to czujnik w obudowie pompy jak napisał hubertuss w tym modelu jak mój 4270 czujnik prędkości jazdy znajduje się obok walka przekaźnika mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Pytałeś o czujnik liczby obrotów. Więc ci napisałem gdzie jest.

 

http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/4260%204270%20FR%20K37009.pdf

 

Strona 624 na środku rysunku numer 13. Czujnik numer 15 umieszczony zaraz nad wałkiem wom odpowiada za pomiar prędkości wom i wg tego katalogu jest taki sam jak ten od obrotów silnika. Oba mają ten sam numer katalogowy.

Gdzie dokładnie przy wom znalazłeś ten czujnik prędkości jazdy? Bo szczerze powiem nigdy go nie szukałem i nie wiem gdzie on jest.

W starszych modelach serii 4200 z przed 2001 roku był przy lewym tylnym kole. W nowszych nie wiem gdzie jest.  Dokładnie możesz popatrzeć jaki model masz na pierwszej stronie katalogu. Tam jest zaznaczone. Numer seryjny zaczyna się od K.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudas83    6

Ja mam rocznik 2003 w katalogu nie ma  w którym miejscu on jest, ale znajduje się  obok czujnika prędkości  wom po lewej stronie nr.kat 3825141M2.Kod który wyświetlał nie jest tylko odpowiedzialny za to co jest napisane w instrukcji tak mi powiedział elektronik który sprawdzał uszkodzony sensor .Ważne ze obyło się bez poważniejszych napraw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      WItam mam problem iż  kupiłem ostatnio pług lemken variopal, na początku nie chciał obrócić  po kilku próbach obracał , a teraz obraca do połowy i sie wraca,. Zauwazyłem ,że z tyłu 2 węże które ida do rozdzielacza na zdj niżej ten prosty robi w nim ciśnienie i slychać jakby się elektrozawór zaciął ten z lewej strony nad kołem. Kiedyś jak zaciął mi się podnośnik robiło cisnienie we 2 wężach  i ruszyłem go awaryjnie to wtedy elektrozawór sie odciął, próbowałem teraz  dzwiga i opuszcza  lecz dalej pcha przez 1 węża olej. Wrzucam zdj i fimlik.
      Jak się dobrze słuchacie to słychać elekrozawór jak chodzi ciągnik spadł z  900 obrotów na 800-850.
       

       
       


    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.