Skocz do zawartości
News
janekmakul1991

John Deere 6330 Premium PROBLEM! ?EGR? i hamulec postojowy

Polecane posty

Witam Was drodzy forumowicze ;)
Mam problem ze swoim jeleniem(6330 Premium 08), a mianowicie wyswietla mi sie blad ecu1569.31 i ecu2791.02 i z tego co udalo mi sie ustalic grzebiac w sieci to problem tkwi w EGRze :/ Nie mam pojecia co z tym zrobic. W zeszlym sezonie wszystko bylo okej, a teraz gdy sie rozgrzeje i utrzymuje powyzej 1500 obr/min to po kilku minutach silnik/turbina lub cokolwiek innego zaczyna "gwizdac"(w kazdym razie inaczej pracowac), a gdy zejde ponizej 1500 obr/min i znow powroce do poprzednich to na kilka minut jest dobrze; blad wygasa, jade dalej i tak co kilka/kilkanascie minut. Mial ktos z Was z tym bledem kiedys do czynienia? A druga rzecz to hamulec postojowy( pozycja P na wybieraku od zakresu). Jak to dziala? Od maja zrobilem nim 600 godzin bezawaryjnie, a teraz takie niespodzianki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Janek na twoim miejscu w pierwszej kolejności , sprawdził bym instalację zasilającą zawór EGR częstą przyczyną są problemy z zasilaniem . Kod 2791,02 mówi o błędzie położenia zaworu EGR , co nie świadczy o uszkodzeniu zaworu , Zobacz czy nie widać uszkodzonych przewodów obtartej izolacji i tym podobnych rzeczy , miałem taki przypadek , gościu wymienił zawór i to nić nie dało kod powracał a parę stówek zostało wydanych . Nie wykluczam faktycznie wymiany zaworu jednak zaczyna się wszelkie naprawy od wykluczenia podstawowych problemów .Możesz zdemontować zawór jednak musisz być świadomy że zazwyczaj wiąże się to z uszkodzeniem zaworu , Przeważnie jest tak zapieczony że ciężko go bez problemów wyjąć . Decyzja należy do ciebie, pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witaj, traktor już chodzi, ale jeszcze coś jest nie tak, a mianowicie znowu wyświetla mi się błąd 1569.31 i nie wiem co moge zrobic. Tym razem tylko informacja (niebieska kontrolka), ale poza tym silnik pracuje normalnie(nie gwizda już) i ma moc. Poprzedniego bledu pozbylem sie czyszczac zawor egr. Zastal sie po zimie i musialem go rozruszac oraz posmarowalem wodzik specjalna wazelina. Chcialem wyjac caly zawor, lecz sie nie udalo i wyczyscilem go od gory, odkrecajac tylko male wieczko ;) A zanim kupiles nowy zawor nie myslales o tym zeby go zaslepic? Mi chodzi to po glowie, bo kumpel powiedzial, ze zaslepiajac go ciagnik bedzie mniej palil i bedzie silniejszy. Taka przyjemnosc kosztuje dwa tysiace, wiec tyle co nowy zawor i wedlum mnie sie oplaca to zrobic ;)

Edytowano przez janekmakul1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez lukas1981
      Witam ,mam ciągnik Steyr 4110 i z przebiegiem 400 h. Od jakiegoś czasu nie załącza mi wyjść hydraulicznych a podnośnik działa normalnie.Dzieje się to losowo . Raz załączy a raz nie. Może ktoś coś podpowie.
    • Przez Matias123
      Witam,
      Chciałbym zakupić dźwignię hamulca ręcznego do ursusa c4011. Niestety nie znam jej numeru katologowego, który jest potrzebny do zamówienia.
      Jakby posiadacz instrukcji tego ciągnika odszukał i podał ten numer byłbym wdzięczny.
    • Przez iroo10
      Witam.
      Mam problem z napędem w  nh tl 100. Napęd jest cały czas włączony, nie reaguje na przycisk. Oprócz tego ciągnik ma problem  hamulcami wyciekło trochę płynu z pompki, płyn został uzupełniony. Ciągnik jedzie, ale czuć jakby coś go hamowało. Być może obie awarie są powiązane ponieważ wystąpiły w podobnym okresie. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
    • Przez tomo_91
      Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 
      Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.