Skocz do zawartości

Renault Ares 550 - ehr nie wyłącza pompy hydraulicznej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję pomocy.

Przełączając klawisz ehr w pozycję "podnoszenie", po dojściu ramion podnośnika do pozycji zadanej np. 95, nie wyłącza się pompa, słychać po ciągniku jak dusi silnik. Muszę szybko przełączyć w pozycję niżej "stop" gdyż boję się żeby czegoś nie roztrzaskało. Co może być przyczyną?, elektrozawór na rozdzielaczu, czujnik położenia podnośnika?.

Opublikowano

Chyba raczej czujnik lub kabelek się przetarł od czujnika lub się odłączył, bo czujnik ma za zadanie rozłączyc elektrozawór, a skoro nie rozłancza to coś jest z elektryką

Opublikowano

Na czym polega ta kalibracja, napiszcie więcej. Chodzi tylko o głębokość?. Adrian1978 pisze a "później dalej". Jest jeszcze coś do czego trzeba zajrzeć?

Opublikowano (edytowane)

 Tak robi się w MF 3080 ,,ENR jest w to samo ,co Reni 

1 Odpalamy MF sadzamy tam kogoś żeby sprawdzał czy starczy już czy nie . Nie jest to obowiązkowe bo sami możemy chodzić i spr. Nie włączamy an razie podnoszenia.
2 Idziemy z tyłu szukamy przy wyjściu ramienia prawego z tego "korpusu " od skrzyni czujnika dochodzą do niego bodajże 2 kabelki lub jeden nie pamiętam .
3 Klucz na niego chyba 32 czy coś podobnego ( może 36) i lekko kręcimy bo to jest zależne od odległości czujnika - jego wykręcenia.
4 Ruszyć ten czujnik z centymetr może dwa i sprawdzać jak w jedną str nie da rezultatu to w drugą musi - jak nie wkręcanie to wykręca

 

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

coś mi się zdaje że jak nikt tam nie grzebał to kalibracja polegająca na wkręcaniu i wykręcaniu tu nie pomoże. Pewniejsze jest tu brak połączenia z czujnikiem lub jego awaria.

Opublikowano (edytowane)

W sumie nawet nie wiadomo czy ta regulacja pozycyjna działa czy tylko ma 2 położenia: dół i do nieskończoności bo jest to przeciążenie choć już jest max.

W instrukcji napraw zalecają użycie przyrządu wpinanego szeregowo w wiązke przy sterowniku  i zmierzenie oporności dla czujnika pozycji miedzy pinem 5-7: 48 omow 5-6:24 om oraz 7-6: 24 om

Po nszemu i bez przyrządu to odepnij kostke przy czujniku i szukaj tych wartości między stykami a jak nie znajdzeisz to 670zł w zęby i zgłosić się do kolegi Agrotech1111

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v