Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam, czy ktoś z użytkujących ten ciągnik również zmienial w nim juz turbo,kolektor,haki,  ma problemy z EGR, i z spadającymi belkami z tylnej ośki oraz  czy miał problem z wiskozą ?? czy to tylko ten egzemplarz taki jest, dodam że ciągnik z 2010-11 i bedzie mial juz z 5tyś godzin 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

a to które ma to 5 tyś 4 czy 5? Bo tak szybko takich awarii w nim nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wjanusz23    6

Panowie widzę że , wiecie lepiej co należy wyłączyć aby silnik był sprawniejszy .Szkoda tylko że , żaden z was nie zadał sobie, pytania czy to warte zachodu. Znam takie przypadki i wiem że w tych ciągnikach wracano do fabrycznych  ustawień . Dlaczego staracie się usuwać . zawór EGR . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Usuwa się zawór EGR, ponieważ ciągnik pracujący tylko na czystym powietrzu ma większą moc. Trzeba go wyłączyć programem i dodatkowo w układ wmontować zaślepkę z blachy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

ja mam 7930 i miałem problem z turbo oraz z ramionami
turbo trzeba wyczyscic , tam rozkrecasz samemu i szczotka druciana czyśccisz koszyk takie blaszki. Jak miałem 5 tysi mth to robiłem to robi się nagar i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Skwarus
      Witam, niedawno kupiłem prasę John Deere 580 z rotorem, zrobiłem nią 70 bel bez żadnego problemu, a teraz zaczęła się zapychać za rotorem, bela się przestaje obracać, pasy się zatrzymują i muszę wyrzucać materiał z komory. Nieraz jakoś dobrze złapie i jest wszystko dobrze ładna bela wychodzi. Był podobny temat o jd 550 ale nie było jednoznacznej odpowiedzi. Czy przyczyną może być zbyt ślizgi ten walec za rotorem?
      Jeśli ktoś miał taki problem prosiłbym o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez ziutek92
      Witam panowie soje prawie przed zakupem wyżej wymienionego kombajnu który rzekomo posiada 2500h tylko po odpaleniu ukazał się niebieski dym ale na wolnych obrotach znikł wiadomo gdy się doda gazu troszkę czarnego puści kombajn stał włączony z młocarnia aż złapał swoja temperaturę i na pełnych obrotach widać jak delikatnie ale to dosyć bardzo delikatnie przydymia na niebiesko dodam ze jak już rozgrzany to na wolnych obrotach nic nie dymił silnik równo pracuje na obrotach i luzie są świeżo wymienione wszystkie filtry jak odkręciłem filtr powietrza to ten wewnętrzny by delikatnie ale wyczuwalnie mokry gospodarz mówi to tak było i że tego prawie nie widać że wszystko w porządku że silnik ani grama oleju nie bierze. dodam że stan faktyczny podzespoły tzn jak sita podsiewacz cepy klepisko odrzutnik luzy na wytrząsaczach są na 5 ciężko określić czy stan godzin to faktyczny. proszę o jakąś poradę.
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez ziutek92
      Witam panowie i panie mam problem ze swoja zakupioną od nowości R. dodam że przebiegu ma 690mth i jest w bardzo dobrym stanie krótko mówiąc dbam o swój ciągnik. Problem tkwi w tym że dzisiaj po odpaleniu wszystko jest ok silnik równo pracuje itd ale licznik co jakiś czas się resetuję zapalają się wszystkie kontrolki tak jak przy przekręceniu kluczyka po zapłonie. Sprawdziłem dziś wszystkie bezpieczniki czy są dobre i czy dobrze są zamocowane i nie zaśniedziałe oraz wszystkie przekaźniki czy ą dobrze zamocowane i czy styki nie zaśniedziałe a problem nie ustał. czy ktoś z was panowie miał już może podobny przypadek? dodam tylko tyle ze na wiosnę była kalibrowana skrzynia i coś tam ten mechanik patrzył w laptopie i od tamtej pory ciągnik nigdzie nie pracował tyko stał czekał na prace sezonowe czy to może mieć jakiś związek z tą kalibracją? 
    • Przez krzysiek15156
      Witam mam problem z licznikiem powierzchni nie liczy mi hektarów nie wiem czemu może czujnik jakiś nie działa czy coś wykalibrowalem heder tak jak pisze w książce i dalej nic włączam diagnostykę na e01 nr 141 i dalej pierwsza liczba to 0 a powinna być 1 już nie wiem co mam robić, może serwis to szybciej naprawi podłącza lapka i to ogarna no chyba że samemu można to zrobić to prosiłbym o dobre rady
×