Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpierw na twoim miejscu sprawdziłbym czy skrzynia jest taka sama jak w wyższym modelu choć bardzo ciężko będzie ci do tego dojść ile jest np. tarcz w sprzęgle... Silnik jest pewnie ten sam co w 6140m takze nie powinno być problemu natomiast skrzynia?

Opublikowano
Dnia 26.04.2016 o 19:54, zonk napisał:

agroecopower,  pliszka tuning

Czechom jeden ciągnik wyjdzie inny nie, ale ludzie od PR'u zrobią swoje.
...a, zapytaj się co dokładnie jest zmieniane, które mapy...

Dnia 5.03.2019 o 20:12, krystek1992 napisał:

Bo mocy starcza a 4 tysie to jednak jakiś grosz. :)

Ja nie wiem dlaczego praktykuje się takie coś, że za wgranie gotowca ze zmodyfikowanymi 2 mapami kasują 4000zł (tych plików widziałem ponad 100)
Jeżeli 4000zł to cena za 2 ciągniki z hamownią to OK.

Opublikowano

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

 

Opublikowano
18 minut temu, PATr napisał:

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

I to ma sens!
Powiem Ci, że powszechnie praktykowane jest TYLKO podnoszenie limitera momentu obrotowego. Czesi i jeszcze jedna firma robią za ciężkie pieniądze taka operację: zaznacz obszar mapy i podnieś go o np. o 15% (biała linia - fabryczna krzywa momentu obrotowego, różowa to tuning). To są 3 minuty roboty i ciach 4000zł (zmiana 2-6 map)

JD_1.jpg.69796a3d594827045789380825d78930.jpg

 

Inne firmy robią program nie dość że ponad 1000zł taniej to jeszcze dużo lepiej, myślę że poniżej po krzywej momentu obrotowego (ta różowa linia) widać czynnik ludzki, ktoś poświęcił minimum 5min na tę mapę, żeby była wygładzona. (zmiana 4-8 map)

JD_2.jpg.50736fa2d07fd777d92da91804eef4c4.jpg

 

...i można jeszcze robić tak - 19 map - 9l silnik, oprócz limiterów, ruszone także początek kąta wtrysku, doładowanie (zmienna geometria) i AFR (czyli stosunek powietrza do paliwa). 2godz siedzenia z nosem w laptopie.

JD_3.thumb.jpg.83ed36e71ff2163999436e173d537e0b.jpg

 

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, krystek1992 napisał:

Zajmujesz się czipowaniem samochodów, ciągników? 

Tak. 
Tu masz mój kanał na YT

https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos

Niestety 3 lata pracowałem dla firmy, która nie chciała sie rozwijać tylko trzaskać pliki.

A jak się chce to w JD nawet VGT da rade wyłączyć

Edytowane przez AchimR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v