Polecane posty

hunter871    0

Witam czy mogłby mi ktos podac namiary na jakas sprawdzona firme która zajmuje sie podkrecaniem mocy w john deer 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    99

Najpierw na twoim miejscu sprawdziłbym czy skrzynia jest taka sama jak w wyższym modelu choć bardzo ciężko będzie ci do tego dojść ile jest np. tarcz w sprzęgle... Silnik jest pewnie ten sam co w 6140m takze nie powinno być problemu natomiast skrzynia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystek1992    8

Z tego co mi dealer mowił to w tej serii jest wszystko takie same bo sam proponował mi czipowanie. I ten zabieg teoretycznie jest nie szkodliwy i wszystko w ciągniku wytrzyma :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    14

Skoro dealer sam proponował wgranie nowego programu to dlaczego nie zdecydowałeś się na niego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    8

Bo mocy starcza a 4 tysie to jednak jakiś grosz. :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    16
Dnia 26.04.2016 o 19:54, zonk napisał:

agroecopower,  pliszka tuning

Czechom jeden ciągnik wyjdzie inny nie, ale ludzie od PR'u zrobią swoje.
...a, zapytaj się co dokładnie jest zmieniane, które mapy...

Dnia 5.03.2019 o 20:12, krystek1992 napisał:

Bo mocy starcza a 4 tysie to jednak jakiś grosz. :)

Ja nie wiem dlaczego praktykuje się takie coś, że za wgranie gotowca ze zmodyfikowanymi 2 mapami kasują 4000zł (tych plików widziałem ponad 100)
Jeżeli 4000zł to cena za 2 ciągniki z hamownią to OK.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    389

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    16
18 minut temu, PATr napisał:

Bo dilerzy kombinują jak się da i liczą na naiwność rolników, u mnie Serwis za 500 zł wgrał oprogramowanie do valtry t173 od t193, i to jest realna cena a nie 4 tysiące za wgranie gotowca od wyższego modelu

I to ma sens!
Powiem Ci, że powszechnie praktykowane jest TYLKO podnoszenie limitera momentu obrotowego. Czesi i jeszcze jedna firma robią za ciężkie pieniądze taka operację: zaznacz obszar mapy i podnieś go o np. o 15% (biała linia - fabryczna krzywa momentu obrotowego, różowa to tuning). To są 3 minuty roboty i ciach 4000zł (zmiana 2-6 map)

JD_1.jpg.69796a3d594827045789380825d78930.jpg

 

Inne firmy robią program nie dość że ponad 1000zł taniej to jeszcze dużo lepiej, myślę że poniżej po krzywej momentu obrotowego (ta różowa linia) widać czynnik ludzki, ktoś poświęcił minimum 5min na tę mapę, żeby była wygładzona. (zmiana 4-8 map)

JD_2.jpg.50736fa2d07fd777d92da91804eef4c4.jpg

 

...i można jeszcze robić tak - 19 map - 9l silnik, oprócz limiterów, ruszone także początek kąta wtrysku, doładowanie (zmienna geometria) i AFR (czyli stosunek powietrza do paliwa). 2godz siedzenia z nosem w laptopie.

JD_3.thumb.jpg.83ed36e71ff2163999436e173d537e0b.jpg

 


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    8

Zajmujesz się czipowaniem samochodów, ciągników? 


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    16
Napisano (edytowany)
5 godzin temu, krystek1992 napisał:

Zajmujesz się czipowaniem samochodów, ciągników? 

Tak. 
Tu masz mój kanał na YT

https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos

Niestety 3 lata pracowałem dla firmy, która nie chciała sie rozwijać tylko trzaskać pliki.

A jak się chce to w JD nawet VGT da rade wyłączyć

Edytowano przez AchimR

Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john_deere7430
      Witam problemem polega na tym ze kiedy odpalać ciągnik na wyswietlaczu comand center (w sumie jak się włącza to pisze greenstar 3 w każdym razie podstawowy komputer ciągnik  z 2014 roku ) pojawia się pasek ładowania i nic więcej się nie dzieje nie włącza się nic więcej odpinalem akumulator myślałem ze tak zresetuje ale dalej to samo ktoś wie może jak go zresetować albo gdzie jest kostka od komputera może ja trzeba rozpiąć żeby zresetować czy jakaś kombinacja klawiszy ,z góry dzięki za pomoc 

    • Przez dawid2009
      Co o tym myślicie??? http://www.deere.com/en_AU/equipment/ag/tr...s/5M/index.html
    • Przez chillout89
      Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez JacekKliemann
      Witam jak wyżej po wyłączeniu zasilania głównym wyłącznikiem masowym, następnego dnia po włączeniu niestety brak reakcjina ciągniku. 
      Brak zasilania w kabinie, aku sprawny klemy ok. 
      Prąd ⚡ pojawił się na kabinie  dopiero po podłączeniu prostownika raptem na 10 sek. 
      Później ciągnik działał normalnie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj