Skocz do zawartości
Rolnik551

Zacinajaca się 3 sekcja

Polecane posty

Rolnik551    2

Witam problem mam z 3 sekcja w nowym turze trzeba ruszać ta cewką która jest na tym takim pręcie przepraszam ale nie wiem jak to się nazywa wiec tak na to mówię no i trzeba ruszać by coś tam załapał ale i tak robić się nie da proszę o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

To jak mam to sprawdzić czy źle się styka może można zaradzić na to bo właśnie jak między tym elektrozaworem a tym co na nim jest z taką dioda czyli jak mówisz ta kostka jest luz i jak między to naplułem to na chwilkę dioda ta świeciła o zgasła znów może tam smaru dać czy tam co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bratrolnika    3249

trzeba zrobić żeby się dobrze stykało, podegnij styki, wciśnij coś pomiędzy kostkę a obudowę żeby nie latało, tylko zwarcia nie zrób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Zaraz tak zrobię a między czasie wyczysciłem ten elektrozawor i działało puki deszcz nie nadszedł później po deszczu też wyczysciłem ale już się zacinało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

trzeba zrobić żeby się dobrze stykało, podegnij styki, wciśnij coś pomiędzy kostkę a obudowę żeby nie latało, tylko zwarcia nie zrób

Zrobiłem tak jak napisałeś no niestety nic nie dało, zablokowałem przycisk na joysticku i spojrzałem na diodę ta na elektrozaworze bo widać ją przezroczysta kostka jest i tak przerywała czasem sekundowo i czasem na długie chwile co z tym może być jak myślisz? Ci którzy Podłączyli tura, + i - Podłączyli do rozrusznika dopiero jak odpale to świeci dioda a tak nie ma sygnału tur zamontowany w pronarze 82A o co w tym Chodzi? proszę o szybką pomoc ponieważ będzie mi potrzebny do ładowania bel sianokoszonki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3249

miernik w łapę, sprawdzić ciągłość przewodów, sprawdzić przewodzenie przycisku, sprawdzić połączenia, jest prąd, więc przy sprawnej instalacji musi działać

skąd jesteś kolego, może zgłosi się ktoś z okolicy kto ogarnia elektrykę i ci pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Pytam, bo to co opisałeś wskazuje na uszkodzony moduł rozruchowy. Prąd z aku. nie dochodzi do rozrusznika, po odpaleniu natomiast ma zasilanie z altka, a że te alternatory do elity nie należą, to i nierówne zasilanie. Na próbę daj + bezpośrednio na klemę, nawet jeżeli rozruch masz na 12V . 


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

W katalogu pisze 24V
Przyznam ci racje gdyż ostatnio ciężko odpala a na lekkich obrotach kontrolka od ładowania się świeci coś elektryka siada klemy wyczyściłem i nawet jak w zimę chciałem ładować aku to nie ładował jak gdzieś się popiołem musiałem ladowac bezpośrednio do aku

Edytowano przez Rolnik551

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Przełóż zasilanie cewki 3 sekcji z rozrusznika przed moduł, a najlepiej bezpośrednio pod klemę + akumulatora..

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Zasilanie 3 sekcji powinno być wyprowadzone przez przekaźnik z stacyjki. Z opisu wnioskuję ze zamiast tego mechanik poszedł na skróty i podłączył pod zacisk prądowy w rozruszniku. Jak odłączysz w tym miejscu i podłączysz pod + przed przetwornicą to uzyskasz to samo co miałeś tylko ze stałym napięciem z akumulatora a nie alternatora. Dopóki nie wciśniesz przełącznika w dżojstiku cewka będzie odcięta od prądu.

I masz do wymiany ten badziewny przetwornik12/24V jeżeli tego nie zrobisz padnie Ci akumulator. W tej chwili ładuje tylko 1 akumulator, drugi jest od ładowania odłączony, załączany jest tylko na rozruch.  Na forum jest też sposób naprawy tego badziewia.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Tak podłączone czerwony + brązowy - i tyle potem do josticka i elektrozaworu do stacyjki nie idzie


post-183919-0-70701800-1461766549_thumb.jpg


W tej czarnej kostce na czerwonym przewodzie jest bezpiecznik

Edytowano przez Rolnik551

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Zdjęcie wiele wyjaśnia, odłącz brązowy z zacisku rozrusznika i podłącz go do masy ciągnika (śruba przy puszce z bezpiecznikiem mocująca rozrusznik) i tur ożyje. Na przyszłość nie dawaj piwa mechanikowi, kolejnego :D.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

W tej chwili masa jest przez rozrusznik który działa jak spory opornik, przeżuć masę na korpus i git. A przetwornik masz i tak do wymiany/naprawy.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Przetwornik to tylko że akumulatory rozladowuje tak? Nie Będzie z nim problemu przy Turze? A i jeszcze jedno gdzie tą masę tak dokładnie podłączyć? Znam się na elektryce tyle co dziecko z przedszkola :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

Wcześniej napisałem o śrubie przy puszeczce z bezpiecznikiem, ta która mocuje rozrusznik do korpusu ciągnika. Na zdjęciu masz widoczną jeszcze jedną przy korpusie, więc masz wybór.  Przetwornik to niedoładowany akumulator, na tura to nie wpływa. Jeżeli nie chcesz go wymieniać, to od biedy co jakiś czas przestaw akumulatory


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

A tak może być ma lince do gaszenia? Pancerz się kończy i blaszka jest będzie dobrze?

post-183919-0-92699300-1461771648_thumb.jpg

Edytowano przez Rolnik551

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

jak ta blaszka przykręcona jest do silnika to powinno działać

 


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

No już po testach temat jeszcze trwa dioda mryga jak by się przycinało coś masa nic nie poprawiła coś musi być z elektryka bo również światła tylko po prawej stronie nie działają żarówki nie spalone oraz kierunki w ogóle nie działają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kania87
      Wiatam. Posiadam ladowacz metal fach t229 z 2005 roku . Co to za kostka i za co odpowiada (patrz zdjecie) ?? Z góry dziękuję za informacje


    • Przez Patryk212
      Witam poszukuje ładowacza czołowego do renault 110.54 wraz z adaptacja do 10tys.
    • Przez Hoxem
      Witam
      mam problem z wyciekiem oleju z gniazda hydrofixa, zaznaczylem skad cieknie, dokladnie z tylu mam kilka otworow na gwint a wlasnie ten skad cieknie nie moge nic tam wkrecic i z tamtad wycieka... 
      pytanie po czym sa te otwory i czy moge je zaslepic jakos?


    • Przez eela
      Witam
      Mam problem z ladowaczem czołowym firmy Quicke 970.  Jet on zamontowany na Case MX80C.  Podczas mycia ciagnika prawdopodobnie nastąpiło zwarcie i spaliła się puszka od sterowników(Tak stwierdzili fachowcy). Sterowniki są z firmy Walvoil, nie można ich nigdzie dostać oraz nieda się naprawić.
      Wiec w związku z tym poszukuję kogos kto by założył mi całą "instalacje" do tego tura od nowa. 
      Przesyłam fotki tego sterownika a tura podeślę później. 



    • Przez jarciu11
      witam czy tam szukam a i tak nic z tego nie rozumiem.. chodzi o podłaczenie tura do ursusa 3512 dokładnie o podłaczenie hydrauliki... jak to wszystko poustawiać i w które gniazda sie wpiąć... tur posiada 3 sekcyjny rozdzielacz... no niby to wszystko proste bo zapinam z tyłu jak przyczepe ale .... o ile dobrze to rozumiem aby do rozdzielacza od tura musi dochodzić cały czas ciśnienie... zeby tak było trzeba przestawić wajche pod siedzeniem i jeszcze trzymać tą z boku ... idzie sie gdzies wpiąć ... sam sie juz zamotałem w tym co pisze.... prosze o jakies jasne wytłumaczenie tegooo na chłopski rozumm. z góry dziękuje i pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.