Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
miglanc88    110

Szczerze to wątpię, żeby ktoś bawił się w takie rzeczy bez odpowiedniego sprzętu. Ja swój z deutza wysyłałem aż do Tucholi bo nikt w mojej okolicy nie chciał się tego podjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    782

Mój cieknął na wałku. Rozebrałem, wymieniłem simering i oring, poskładałem i chodzi dalej. Tam dosłownie nic nie ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    218

Ja robiłem  w Fergusonie, niczym nie różni się  od MTZ. Też rozbierałem i składałem. Ale raz miałem problem, bo po złożeniu sam mi  skręcał, raz w prawo,a  raz w  lewo. znowu rozebrałem i złożyłem i dobrze było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

Olej koniecznie trzeba spuścić bo zapewne orbitrol jest najniżej położonym elementem układu hydraulicznego.... człowieku włączysz kiedyś myślenie?? co drugi post z głupim pytaniem o konieczność spuszczenia oleju... no masakra jakaś

 

http://sklep.hudyka.pl/zestaw-naprawczy-orbitrola-p-8666.html

http://sklep.domino-rokicki.pl/Sprzet-rolniczy/Czesci-ciagnikowe/Uszczelki/Zestawy-uszczelek/Zestaw-uszczelniaczy9.html

http://www.cemarolczesci.pl/ProductDetails/Show.rails?s=,,,,,,&n=&a=Landini-ORING-VISION-POWERFARM-LAN%2f1887719M1&i=0,0,0,N,-1,-1,5410

 

Edytowano przez lukaslukas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    218

Po co olej spuszczać, nie można go tylko odpalać. Przez pompę olej sam nie pójdzie. Oryngi dobrałem w sklepie koło mnnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

No się pytam kulturalnie czy olej spuszczać trzeba koniecznie cały ? ale koledze przeszkadza że za każdym razem pytam i się upewniam...

Bo w sumie myślałem że od tego jest forum tego ciągnika aby jeden drugiemu podpowiedział...ale nie trzeba od razu z grubej rury.

 

znalazłem zestaw uszczelnień w katalogu http://sklep1.alpo-agro.pl/zestaw-naprawczy-orbitrola-mf-1810503m92-561-1-massey-ferguson-bepco.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

a ja kulturalnie zwracam uwagę, że myślenie nie boli... za chwile będziesz uszczelniał przystawkę przedniego napędu i znów będzie tekst o spuszczeniu oleju, tylko że wtedy napisze dla jaj że max szklanka wyleci i pójdę tarzać się ze śmiechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

może od zdjęcia maski, odkrcenia 4 weży i 3 śrub?? namalować? uwierz że mój 8 letni kuzyn te zagadkę rozwiązałby w 10 min bez zużywania klawiatury

Edytowano przez lukaslukas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    76

Najwygodniej będzie go rozpołowić ( odjechać silnikiem )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-93767-0-17175700-1461215899.png


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    782

Jeśli orbitrol był by poniżej  poziomu oleju może być różnie. Nie wiem gdzie jest w MF-ie.

Jeśli koledze po złożeniu świrował to znaczy że pokrywka nie zamknęła się jak należy na zębatce przelewającej olej. 

Co do uszczelnienia u mnie na wałku jest oring i simering. Wyjąc i kupić takie same. Tyle.

W samym orbitrolu uważaj często pod jedną ze śrubek jest głębszy otwór a w nim kulka zaworka zwrotnego.

Rozbieraj na szmacie tak żebyś miał to co wypadnie, znacz dla pewności położenie elementów. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hektor91
      mam problem ze sprzęgłem w mf 6150 ,gdy go zgaszę po 10 15 minutach sprzegło sie zapowietrza imuszę odpowietrzać sprawdzalem pompke sprzegłową jest okey czyżby czekało mnie ropoławianie ciagnika prosze oporadę
    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez ursus485
      Witam ostatnio pracowałem trochę w lesie MF-em 3060 i podeszła mi gałąź pod spód zahaczając o czujnik ciśnienia oleju. Tu moja prośba o zweryfikowanie czy to jest na pewno czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów oraz podesłanie linków gdzie można go kupić. Po tym zdarzeniu nie da się zmienić żółw - zając i rozłączyć przedniego napędu . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi . pod spodem zdjęcia owego czujnika . Pozdrawiam   







    • Przez slajders25
      Mam oto taki problem. Od jakiegoś czasu zgasła mi czerwona lampka od rewersu. Potem zdarzało się że przy zmianie kierunku do tyłu zawieszał się cały rewers. Kontrolki mrugały sygnał piszczał a po puszczeniu sprzęgła rewers zaskakiwał ze zgrzytem, sygnał wyłączał się i dalej było ok. Zdarzało się to rzadko. Znajomy mi podpowiedział żebym przesunął troszkę przesuwkę. Dzisiaj tak też zrobiłem. Poruszałem ją kilka razy w prawo i w lewo w skrajne położenia i ustawiłem na środku. Po odpaleniu kontrolki od razu zaczęły mrugać i piszczał cały czas sygnał. Sam rewers chodził dobrze. Przesunąłem wiec przesuwkę w miejsce gdzie była na początku. Naprawiło się. Ale gdy wyjechałem w pole znowu przy zmianie kierunku włączył się sygnał i mrugają kontrolki. Sygnał w ogóle nie cichnie chociaż rewers działa poprawnie. Kontrolki również nie przestają mrugać. Zauważyłem też że zmiana kierunku odbywa się jakby płynniej.
      I teraz pytanie. Za co tak naprawdę odpowiada ta przesuwka. Czy można ją wyciągnąć. Czy jeśli rewers działa prawidłowo to można wypiąć kostkę z tego ustrojstwa i tak jeździć
      Znalazłem że w katalogach nazywa się to potencjometr nr. katalogowy 3791959M1
      Element nr 50 ze strony 220
      http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/6180.pdf
      A tyle kosztuje nowy :unsure:
      http://www.agropomoc.pl/Prod,31384,Potencjometr.html
    • Przez erni16pl
      Jak w temacie mam problem z ciągnikiem MF 3080 głośno wyje skrzynia. Niewiem jaka jest tego przyczyna, i jak to naprawić? proszę o pilne odpowiedzi kto miał z tym doczynienia. wyczytałem coś o jakiśch łożyskach igiełkowych ale niewiwm jak je sprawdzić i gdzie się znajdują
       
      skrzynia power shift 32x32 bez komputera zaczyna wyć jak się rusza pod wpływem obrotów i wyje coraz głośniej
       
      z góry dzięki
×