Polecane posty

miglanc88    114

Szczerze to wątpię, żeby ktoś bawił się w takie rzeczy bez odpowiedniego sprzętu. Ja swój z deutza wysyłałem aż do Tucholi bo nikt w mojej okolicy nie chciał się tego podjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

A możesz dać namiary na tą firmę co się tym zajmuje?
Jeżeli dobrze ci zrobili to też bym wysłał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    802

Mój cieknął na wałku. Rozebrałem, wymieniłem simering i oring, poskładałem i chodzi dalej. Tam dosłownie nic nie ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    321

Ja robiłem  w Fergusonie, niczym nie różni się  od MTZ. Też rozbierałem i składałem. Ale raz miałem problem, bo po złożeniu sam mi  skręcał, raz w prawo,a  raz w  lewo. znowu rozebrałem i złożyłem i dobrze było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

Olej koniecznie trzeba spuścić bo zapewne orbitrol jest najniżej położonym elementem układu hydraulicznego.... człowieku włączysz kiedyś myślenie?? co drugi post z głupim pytaniem o konieczność spuszczenia oleju... no masakra jakaś

 

http://sklep.hudyka.pl/zestaw-naprawczy-orbitrola-p-8666.html

http://sklep.domino-rokicki.pl/Sprzet-rolniczy/Czesci-ciagnikowe/Uszczelki/Zestawy-uszczelek/Zestaw-uszczelniaczy9.html

http://www.cemarolczesci.pl/ProductDetails/Show.rails?s=,,,,,,&n=&a=Landini-ORING-VISION-POWERFARM-LAN%2f1887719M1&i=0,0,0,N,-1,-1,5410

 

Edytowano przez lukaslukas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    321

Po co olej spuszczać, nie można go tylko odpalać. Przez pompę olej sam nie pójdzie. Oryngi dobrałem w sklepie koło mnnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

No się pytam kulturalnie czy olej spuszczać trzeba koniecznie cały ? ale koledze przeszkadza że za każdym razem pytam i się upewniam...

Bo w sumie myślałem że od tego jest forum tego ciągnika aby jeden drugiemu podpowiedział...ale nie trzeba od razu z grubej rury.

 

znalazłem zestaw uszczelnień w katalogu http://sklep1.alpo-agro.pl/zestaw-naprawczy-orbitrola-mf-1810503m92-561-1-massey-ferguson-bepco.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

a ja kulturalnie zwracam uwagę, że myślenie nie boli... za chwile będziesz uszczelniał przystawkę przedniego napędu i znów będzie tekst o spuszczeniu oleju, tylko że wtedy napisze dla jaj że max szklanka wyleci i pójdę tarzać się ze śmiechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

może od zdjęcia maski, odkrcenia 4 weży i 3 śrub?? namalować? uwierz że mój 8 letni kuzyn te zagadkę rozwiązałby w 10 min bez zużywania klawiatury

Edytowano przez lukaslukas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

To to wiadomo nie świruj pawian panie.Kierownice też ? nie przyglądałem się jeszcze dokładnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    78

Najwygodniej będzie go rozpołowić ( odjechać silnikiem )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-93767-0-17175700-1461215899.png


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    802

Jeśli orbitrol był by poniżej  poziomu oleju może być różnie. Nie wiem gdzie jest w MF-ie.

Jeśli koledze po złożeniu świrował to znaczy że pokrywka nie zamknęła się jak należy na zębatce przelewającej olej. 

Co do uszczelnienia u mnie na wałku jest oring i simering. Wyjąc i kupić takie same. Tyle.

W samym orbitrolu uważaj często pod jedną ze śrubek jest głębszy otwór a w nim kulka zaworka zwrotnego.

Rozbieraj na szmacie tak żebyś miał to co wypadnie, znacz dla pewności położenie elementów. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
    • Przez MasseyFerguson3635
      Witam, posiadam ciągnik MF 3635 1994 rok ze skrzynią dynashift, podczas orki jeździłem na biegach 3 i 4, podczas wyjazdu z pola chciałem przełączyć na bieg 1 lub 2, niestety oba są zablokowane nie da się ich wbic, wajcha zmiany biegów nie daje sie przełączyć, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Miał ktos podobny problem lub wie co mogło sie uszkodzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj