Skocz do zawartości

Polecane posty

panki888    1

Panowie z prawej strony tego ciągnika zaraz za schodkami jest taka okrągła "puszka" podłużna jakby co to jest że tak powiem?

Posiadam ciągnik od niedawna i zastawia mnie to?

Nie działają mi długie światła..nie ma reakcji przy kierownicy ani kontrolka na desce nie odpala?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebek3065    1

ta okrągła puszka to raczej jest filtr oleju hydraulicznego (po prawej stronie obik zwolnicy jest drugi filtr) a z swiatłami to albo wyłacznik albo bezpieczniki sprawdz i zarówki przede wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

No tam jeden filtr to widzę taką dużą grubą puszkę na przeciwko tylnego koła.

A ta podłużna puszka pod schodkami to wygląda mi na stały element bo to nie jest rozklęcalne chyba.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    2031

Ta puszka to radar systemu Datatronic. Radar mierzy dokładnie faktyczną prędkość ciągnika i dzięki temu system może Ci pokazać jaką masz wydajność ha. na godzinę, chwilowe i średnie zużycie paliwa, aktualny poślizg kół napędowych oraz osiąganą prędkość jazdy....wszystko to oczywiście jeśli radar i cały system działa. Komputer, który to wszystko obsługuje znajduje się pod skrzynią biegów i niestety jest wrażliwy na wilgoć oraz ma już swoje lata i często ma zaśniedziałe połączenia czego efektem jest złe lub całkowite nie działanie systemu Datatronic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    562

tylko z tego co widziałem to ów radar jest po lewej a nie prawej stronie traktora a jemu raczej chodzi o puszkę w którym jest wkład dodatkowego filtra hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

ogólnie szukam katalogu części do 3085 bo chciałbym dokupić parę rzeczy ale nie mam numeru części.

Chyba że ktoś wie gdzie mogę elementy kabiny dostać od kogoś kto ma na części ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2031

Generalnie jest to bardzo popularna na rynku wtórnym seria ciągników i dzięki temu dużo jest też takich przeznaczonych na części więc jak przejrzysz Allegro i OLX w działach z częściami do maszyn rolniczych to znajdziesz co potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz coś z wyposażenia kabiny lub szyby to możesz szukać też w katalogach takich firm jak Granit, które są w większości dobrych sklepów z częściami i możesz kupić zamienniki dobrej jakości bo oryginały to tylko u Korbanków a tam to trzeba za wszystko złotem płacić...więc albo nowe zamienniki albo używki od handlarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    562

a słyszałeś o olx? allegro? starczy wpisać jakikolwiek model mf i oferta jak marzenie... tylko czasem ceny przesadzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2031

a słyszałeś o olx? allegro? starczy wpisać jakikolwiek model mf i oferta jak marzenie... tylko czasem ceny przesadzone

Kolego jeśli chcesz coś dodać do tematu to napisz coś o czym nikt jeszcze nie wspomniał bo powielając to co już jest napisane nie wnosisz nic nowego do tematu a zainteresowani zaglądają bo myślą, że dowiedzą się czegoś nowego :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Panowie a nie działa mi ręczny hamulec?

podciągnąć się nie da już.

Wiem że trzeba dekiel pod kabiną zdjąć żeby się do niego dostać i wymienić tarczki? Z obu stron?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Czyli zwalam dekiel ten z lewej strony i wystarczy wymienić tą tarczę? 

A jak ją wyjąc ? bo na tym zdjęciu jej nie widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Panowie a nie działa mi ręczny hamulec?

podciągnąć się nie da już.

Wiem że trzeba dekiel pod kabiną zdjąć żeby się do niego dostać i wymienić tarczki? Z obu stron?

Na czym się nie da podciągnąć? na lince, czy w środku na śrubie regulacyjnej? Jak nie regulowałeś śruby w środku to od tego bym zaczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

W deklu jest specjalny otwór (duży, zaślepiony) i nie trzeba go zdejmować ani spuszczać oleju. Ze śrubą to ostrożnie, wystarczy z pół obrotu i ręczny powinien się pojawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Rozumiem bo ten dekiel przysłania mi jakieś urządzenie.. dlatego nie widziałem tam żadnej śruby regulacyjnej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    562

ale korek zdaje sie na 24 lub 27 klucz tam jest i nic go nie zasłania.... MF to raczej dobrze przemyślany sprzęt.

I nie reguluj za dużo bo jeśli mimo oporu na dźwigni dalej jest słaby to pewno tarczka się rozpadła

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Chodzi mi że ten dekiel jest przysłonięty przez jakąś część nie wiem za co ona odpowiada.

A powiedz mi tą tarczkę wymienia się tylko z jednej strony i wtedy olej trzeba spuścić ?

Dużo roboty z tego co pisali tu na forum z tym nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.