Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Most

adrianurban    1

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mf 3060 z ładowaczem. Gdy go kupowałem nie miał tura założonego ale gościu miał na stanie 5 turów i kazałem mu od razu założyć żeby mieć zakładanie z głowy, sam i tak pewnie bym nie dal rady. Oglądałem go dokładnie i nie było nigdzie żadnych wycieków itd ale teraz po kilku dniach użytkowania leci olej z prawej strony mostu w miejscu gdzie połoś wychodzi  z mostu, za krzyżakami przy zwolnicy jest sucho, z drugiej strony tez sucho. Czy to wina tura ze jest inny nacisk na przednia os i inaczej sie poloski "ukladaja". narazie cieknie niewiele ale boje sie ze moze wiecej leciec i tu moje pytanie, jak sadzicie zmieniac olej na bardziej gęsty czy narazie poczekac, wydaje mi  sie ze troche jest polos podrobiona i dlatego tak moze byc bo bardzo lata jak ja przesune w bok, chyba ze zrobic tak jak pisal jeden uzytkownik ze wymieszal  smar z olejem i bylo to geste i nie cieklo ale robil to w zwolnicach a nie w przednim moscie jak to ma u mnie miejsce. bardzo prosze o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Dobre hehe most sie inaczej ułożył przy turze tzn. zgiał sie według ciebie hehe... Świetne pomysły... Uszczelniacz padł/półoś wyrobiona badź tulejka. I co za następne pomyłśy z mieszaniem smaru z olejem :lol:

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

oddaj to do mechanika  bo mam 100% pewności, że nawet zwolnicy nie zdejmiesz. Półos ewentualnie można próbować chromować bo raczej pewne że będzie już rowek pod uszczelniaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×