Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

problem polega na tym, że ursus 3512 gaśnie na obrotach około 1800. Nie chce odpalić od razu dopiero po chwili 

Wymieniony filtr, oczyszczony odstojnik, wyczyszczona pompka paliwowa.

Bardzo proszę o podpowiedz co może być przyczyną, gdzie szukać usterki.

Opublikowano

Może odpowietrzenie zbiornika lub coś w nim pływa, proponuję podpiąć jakiś mały zbiorniczek z paliwem i albo się potwierdzi albo wyeliminuje problem ze zbiornikiem.

Opublikowano

Też obstawiam problem z czystością układu paliwowego albo pompka podająca się skończyła i trzeba nową (one nie sa zbyt trwałe i ciagle trzeba zmieniać bo niby pompują a silnik nie chce chodzić)

Opublikowano

musisz szukac zanieczyszczen w ukladzie paliwowym tylko I wylacznie wiem bo mialem tak samo . nie sluchaj zadnych samozwanczych mechanikuw bo stracisz niepotrzebnie pieniadze . ja przez drobine silikonu w przewodzie paliwowym wziolem mevhanika I ten mi rozebral caly silnik na czesci . sprawdz pod deklem filtruw paliwa mi tam zassalo ten kawalek silikony I na wolnych chodzil no jakos dalo rade paliwo leciec a jak dodawalem gazu gasl mi bo nie nadanzalo plynac paliwo przewodami

Opublikowano

Sprawdź kolanko gumowe które jest między filtrem powietrza a dolotem do silnika.

U mnie przy dużym zapotrzebowaniu silnika na powietrze (czyli przy wysokich obrotach) zassysa się do środka i zamyka dopływ powietrza- objawy są takie jak u Ciebie- gaśnie i nie chce od razu zapalić (trzeba poczekać aż zniknie podciśnienie w dolocie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v