romanwiatr

Gaśnie na wysokich obrotach, 3512

Polecane posty

romanwiatr    0

Witam,

problem polega na tym, że ursus 3512 gaśnie na obrotach około 1800. Nie chce odpalić od razu dopiero po chwili 

Wymieniony filtr, oczyszczony odstojnik, wyczyszczona pompka paliwowa.

Bardzo proszę o podpowiedz co może być przyczyną, gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kriskon    0

Może odpowietrzenie zbiornika lub coś w nim pływa, proponuję podpiąć jakiś mały zbiorniczek z paliwem i albo się potwierdzi albo wyeliminuje problem ze zbiornikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    261

Sprawdź czy nie jest przytkane sitko w pompie wtryskowej. Ono jest pod taką dużą śrubą, w którą wchodzi rurka z filtra.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    51

Też obstawiam problem z czystością układu paliwowego albo pompka podająca się skończyła i trzeba nową (one nie sa zbyt trwałe i ciagle trzeba zmieniać bo niby pompują a silnik nie chce chodzić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pol123456    0

musisz szukac zanieczyszczen w ukladzie paliwowym tylko I wylacznie wiem bo mialem tak samo . nie sluchaj zadnych samozwanczych mechanikuw bo stracisz niepotrzebnie pieniadze . ja przez drobine silikonu w przewodzie paliwowym wziolem mevhanika I ten mi rozebral caly silnik na czesci . sprawdz pod deklem filtruw paliwa mi tam zassalo ten kawalek silikony I na wolnych chodzil no jakos dalo rade paliwo leciec a jak dodawalem gazu gasl mi bo nie nadanzalo plynac paliwo przewodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanwiatr    0

Przedmuchałem przewody i to samo, zamówiłem nową pompkę. Zobaczę, może to pomoże.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi i sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Sprawdź kolanko gumowe które jest między filtrem powietrza a dolotem do silnika.

U mnie przy dużym zapotrzebowaniu silnika na powietrze (czyli przy wysokich obrotach) zassysa się do środka i zamyka dopływ powietrza- objawy są takie jak u Ciebie- gaśnie i nie chce od razu zapalić (trzeba poczekać aż zniknie podciśnienie w dolocie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sadownikx2
      Witam czy wymiana końcówek wtryskiwaczy rozwiążę problem kopcenia na siwo-niebiesko?
      Kopci tak zazwyczaj przy dodawaniu gazu potem przestaje.
    • Przez case956
      Jak ustawić zapłon w internationalu 965 83 r. po wymianie wtrysków nie równo chodzi, przed mocno dymił teraz już nie wszystkie przydatne metody do wtrysków mile widziane
    • Przez Bartek3512
      Witam. Szykuje się do remontu kapitalnego silnika w Ursusie 3512 w firmie Agro Serwis z Krakowa wraz z wymianą bloku ( kiedyś był spawany i sie poci). Miał ktoś z was styczność z tą firmą lub jakieś opinie. Znajomy tam robił ciągnik i jest zadowolony dlatego zdecydowałem się tam na remont. Jeżeli ktoś coś wie o nich to dajcie opinie. Pozdrawiam. 
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj