romanwiatr

Gaśnie na wysokich obrotach, 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
3512
romanwiatr    0

Witam,

problem polega na tym, że ursus 3512 gaśnie na obrotach około 1800. Nie chce odpalić od razu dopiero po chwili 

Wymieniony filtr, oczyszczony odstojnik, wyczyszczona pompka paliwowa.

Bardzo proszę o podpowiedz co może być przyczyną, gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kriskon    0

Może odpowietrzenie zbiornika lub coś w nim pływa, proponuję podpiąć jakiś mały zbiorniczek z paliwem i albo się potwierdzi albo wyeliminuje problem ze zbiornikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    235

Sprawdź czy nie jest przytkane sitko w pompie wtryskowej. Ono jest pod taką dużą śrubą, w którą wchodzi rurka z filtra.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    42

Też obstawiam problem z czystością układu paliwowego albo pompka podająca się skończyła i trzeba nową (one nie sa zbyt trwałe i ciagle trzeba zmieniać bo niby pompują a silnik nie chce chodzić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pol123456    0

musisz szukac zanieczyszczen w ukladzie paliwowym tylko I wylacznie wiem bo mialem tak samo . nie sluchaj zadnych samozwanczych mechanikuw bo stracisz niepotrzebnie pieniadze . ja przez drobine silikonu w przewodzie paliwowym wziolem mevhanika I ten mi rozebral caly silnik na czesci . sprawdz pod deklem filtruw paliwa mi tam zassalo ten kawalek silikony I na wolnych chodzil no jakos dalo rade paliwo leciec a jak dodawalem gazu gasl mi bo nie nadanzalo plynac paliwo przewodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanwiatr    0

Przedmuchałem przewody i to samo, zamówiłem nową pompkę. Zobaczę, może to pomoże.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi i sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Sprawdź kolanko gumowe które jest między filtrem powietrza a dolotem do silnika.

U mnie przy dużym zapotrzebowaniu silnika na powietrze (czyli przy wysokich obrotach) zassysa się do środka i zamyka dopływ powietrza- objawy są takie jak u Ciebie- gaśnie i nie chce od razu zapalić (trzeba poczekać aż zniknie podciśnienie w dolocie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez werben43
      witam. Jak się dobrać do termostatu? czy trzeba odkrecać bak?
    • Przez Bartek3512
      Witam. Mam Ursusa 3512, kilka lat temu strzelił blok w miejscu mocowania wspornik osi przedniej. Został on pospawany ale teraz zauważyłem że zaczyna się pocic w tym miejscu. Chciałbym wymienić blok i przeprowadzić generalke silnika. Problem jest taki że nie mam dobrego mechanika. Możecie doradzić kto lub jaka firma w Małopolsce remontuje dobrze perkinsy. Żeby to było zrobione profesjonalnie a nie jak na handel Pozdrawiam
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez uszak21
      Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.