Skocz do zawartości
romanwiatr

Gaśnie na wysokich obrotach, 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
3512
romanwiatr    0

Witam,

problem polega na tym, że ursus 3512 gaśnie na obrotach około 1800. Nie chce odpalić od razu dopiero po chwili 

Wymieniony filtr, oczyszczony odstojnik, wyczyszczona pompka paliwowa.

Bardzo proszę o podpowiedz co może być przyczyną, gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kriskon    0

Może odpowietrzenie zbiornika lub coś w nim pływa, proponuję podpiąć jakiś mały zbiorniczek z paliwem i albo się potwierdzi albo wyeliminuje problem ze zbiornikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    197

Sprawdź czy nie jest przytkane sitko w pompie wtryskowej. Ono jest pod taką dużą śrubą, w którą wchodzi rurka z filtra.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Też obstawiam problem z czystością układu paliwowego albo pompka podająca się skończyła i trzeba nową (one nie sa zbyt trwałe i ciagle trzeba zmieniać bo niby pompują a silnik nie chce chodzić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pol123456    0

musisz szukac zanieczyszczen w ukladzie paliwowym tylko I wylacznie wiem bo mialem tak samo . nie sluchaj zadnych samozwanczych mechanikuw bo stracisz niepotrzebnie pieniadze . ja przez drobine silikonu w przewodzie paliwowym wziolem mevhanika I ten mi rozebral caly silnik na czesci . sprawdz pod deklem filtruw paliwa mi tam zassalo ten kawalek silikony I na wolnych chodzil no jakos dalo rade paliwo leciec a jak dodawalem gazu gasl mi bo nie nadanzalo plynac paliwo przewodami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanwiatr    0

Przedmuchałem przewody i to samo, zamówiłem nową pompkę. Zobaczę, może to pomoże.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi i sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Sprawdź kolanko gumowe które jest między filtrem powietrza a dolotem do silnika.

U mnie przy dużym zapotrzebowaniu silnika na powietrze (czyli przy wysokich obrotach) zassysa się do środka i zamyka dopływ powietrza- objawy są takie jak u Ciebie- gaśnie i nie chce od razu zapalić (trzeba poczekać aż zniknie podciśnienie w dolocie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Czy ktoś wie jaki jest moment dokręcania głowicy oraz jakie powinny być luzy zaworowe w Ursusie 2812?
      O MF255 znalazłem a o Ursusie 2812 nie.
    • Przez martin_3512
      Mam problem. Do oleju poszedł płyn chłodzący. Diagnoza była taka, że poszła albo uszczelka pod głowicą albo jakaś tuleja jest zaniżona. Tuleje są wszystkie na swoim miejscu, wymieniliśmy uszczelke, a płyn znowu jest w oleju. Przeczytałem dużo tematów ale nie wiem co rzeczywiście może być przyczyną. Może ktoś się zetknął z tym w silnikach Perkinsa?
    • Przez matrixos123
      witam. mam problem dotyczący zamarzniętej wody w chłodnicy. zapomniałem spuścić wodę z chłodnicy i zamarzla i chlodnice udalo mi sie odmrozic i jest dobra ale gorszy problem jest z blokiem silnika ponieważ z boku wyleciały te okrągłe zabezpieczenia i jak zobaczylem to jest tam lód i w jednym miejscu jest pęknięty blok ok 1,5 cm. i mam pytanie co robić czy zostawić jak rozmarznie czy coś działać? ciągnik to Ursus C-4011
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.